Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 483 484 485 486 »
Peli
Squender
Die komen toch altijd pas op vrijdagmiddag met een update van schorsingen/blessures?   Wie wordt er...

Ik ga gewoon Steijn cappen. Heb Saibari overwogen, maar zal je zien dat Bosz hem weer bankt.
Verder zie ik niet zoveel opties, mede ook omdat Luuk al weken niet 'aan' is.

WvdW gok ik toch op wel op winst voor Twente (2-3), ondanks hun doorgaans magere resultaten in uitpotjes.

Peli
Mark Brinkman
Baas is , zoals het nu lijkt , er wel weer bij

Waar lees je dit? Want ik stel hem uiteraard 100x liever op dan Greiml.

Mark Brinkman
Peli
Waar lees je dit? Want ik stel hem uiteraard 100x liever op dan Greiml.

Nooit helemaal zeker, maar hij zou er ( zonder tegenslag ) weer  bij zijn tegen Willem II

Thijs1986

Gewoon Steijn hoor, iemand iets over Mijnans? Die zal nou toch wel bij de selectie zijn ?

en Baas dacht dat Farioli zei dat hij en pasveer pas eind van de maand terug zijn

Willempie94
Peli
Even voor de mensen die Wolfe willen opstellen dit weekend....Niet doen, hij is namelijk geschorst n...

Thanks Peli! Al verwacht ik die update idd nog wel in scorito

Squender
Thijs1986
Gewoon Steijn hoor, iemand iets over Mijnans? Die zal nou toch wel bij de selectie zijn ? en Baas da...

Ook Sven Mijnans en Seiya Maikuma kampen met fysieke klachten. Beide basisspelers zijn inmiddels wel teruggekeerd op het trainingsveld, maar zijn nog niet wedstrijdfit. "Sven is al wat meer aan het doen," aldus Martens. "Bij Maikuma blijft het helaas nog wat zeuren. Daardoor is hij nog net niet goed genoeg." De Japanse rechtsback wordt gezien als een belangrijke schakel in het elftal en zijn afwezigheid is dan ook een flinke domper.

Aldus Martens. Denk dat ze rustig aan doen met hem richting de bekerfinale. 

Thijs1986
Squender
Ook Sven Mijnans en Seiya Maikuma kampen met fysieke klachten. Beide basisspelers zijn inmiddels wel...

dit heb ik ook gelezen maar is wel al meer dan een week terug. dus daarom wellicht de vraag of hij erbij is, zeker omdat toen gemeld werd dat hij al iets meer aan het doen is. 

Europameister

Op de website van AZ staat dat Mijnans waarschijnlijk minuten gaat maken tegen Heracles. 'Mijnans traint al de hele week mee en kan gaan spelen.' Ik denk dat ik hem er maar in zet. 

Thijs1986
Europameister
Op de website van AZ staat dat Mijnans waarschijnlijk minuten gaat maken tegen Heracles. 'Mijnans tr...

yesss ik lees het net ook. dat is mooi. dat geeft weer wat opties erbij, top.

iemand al iets over Pasveer en Baas?

Neko136
RedDevil
Karouani zal toch niet zijn basisplek kwijt zijn na 1 mindere helft? 

Staat volgens Jans gewoon in de basis.

Hay
Thijs1986
yesss ik lees het net ook. dat is mooi. dat geeft weer wat opties erbij, top.   iemand al iets over...

Op blessuresenschorsingen.nl staan beide spelers op "out" en geplande terugkeer op resp. 20/4 (Pasveer) en 27/4 (Baas). Neem dus aan dat ze er dit weekend niet bij zijn.

De Groot

Vorige week zei Farioli dat Pasveer en Baas pas eind april terug zouden zijn..

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/farioli-vertelt-na-ajax-nac-breda-wanneer-hij-pasveer-en-baas-terugverwacht/blt17e1c25a84fa4c0b

NOAD1912

Inmiddels heeft Scorito geüpdate.. Wolfe geschorst, Baas een vraagteken en Mijnans "fit".

Kan me niet voorstellen dat Baas start. Zeker gezien de aard van zijn blessure (lies) neem ik aan dat Farioli geen risico's neemt tegen de kruikjes.

Laatst gewijzigd
mirkodek

Parrot geblesseerd volgens Scorito?

edit: ik lees het nu inderdaad, goed dat ik nog effe keek zojuist

Laatst gewijzigd
Hassan de Mosselman
mirkodek
Parrot geblesseerd volgens Scorito?   edit: ik lees het nu inderdaad, goed dat ik nog effe keek zoju...

Ook volgens AZ.nl

Benzardi

Moeilijk.......................... Baas in de achterhoede of Wieckhoff die thuis tegen AZ moet. AZ loopt te zwalken de laaste tijd enbij Heracles gaat het ook niet lekker, wat is wijsheid?

O ja.......................................... voordat ik het vergeet, Meneertje de Jong is aanvoeder dit weekend (voor een 3 vaten bier en een roze koek)

Willempie94
Benzardi
Moeilijk.......................... Baas in de achterhoede of Wieckhoff die thuis tegen AZ moet. AZ l...

Ik kies ook voor de Jong, zal nu toch echt wel een keer scoren..? Bij mij blijft baas eruit ipv Rots, we gaan het zien 

Ecko

Ik passeer De Jong, Paixão en Steijn en ga voor Perisic als captain. Wil ik van 96% naar goud dan is het nu de tijd voor een gokje. En ik voel aan m'n water dat het gaat lukken. 

Laatst gewijzigd
mirkodek
Ecko
Ik passeer De Jong, Paixão en Steijn en ga voor Perisic als captain. Wil ik van 96% naar goud dan is...

Perisic op de bank, auw....

1 2 ... 483 484 485 486 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.