Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 86 ... 273 274
Boasson en Hagen

Kun je ergens de gekozen percentages zien van spelers?

rbc1912

Bij de Scorito-punten wel in 'klassementen'. Maar dan ook alleen van de top100

R. D.

Ik moet echt beter naar mn eigen tips luisteren. Had Baas getipt in mn team van 18 'koopjes'. :(

CRL

Percentages zijn ook te zien bij wedstrijddetails. Wel alleen maar van spelers die scoren of een kaart krijgen. Gaari van RKC kennelijk door 10% gekozen.

Mony Tartin

De kop is eraf, De teams staan vast. Hierbij nog wat licht op mijn selectie:

Keepers:
- Verhulst
- Noppert

Ik vind van Wonderen een goeie trainer en het lijkt verdedigend goed te staan. Verwacht dus de nodige punten van Andries. Hoby was te goedkoop om te laten liggen. Wellicht niet de beste keuze qua programma maar wellicht kunnen we de punten met een goedkopere keuze in de winterstop naast elkaar leggen. Olij is in ieder geval wel lekker gestart!

Verdedigers:
- Bassey
- Hancko
- Kerkez
- van Ewijk
- Balker

De tombola van Ajax geeft veel hoofdbrekens. Timber lijkt zeker van zijn plaats maar vond die te duur. Ik gok dat Bassey ook basis klant blijft. Veel power, hopelijk betaald zich dit ook uit in goals/ assists. Hancko goede resultaten bij rode ster, lijkt zeker van de basis. Had hier eerst Geertruida maar toch geswitcht. Kerkez goedkoper segment met veel drang naar voren. Van Ewijk idem dito. Balker een goedkopere opvulling, leek mij de beste keuze en basis. Uiteindelijk is Smal afgevallen. Hopelijk geen verkeerde keuze ipv Ewijk. Beetje laten leiden door de tips van programma hier op het forum.

Middenveld:
- Szymanski
- de Wit
- Taylor
- Simons
- Saibari
- ter Heide

Szymanski lijkt me te goed op uit de basis te houden. En anders zal hij zeker gaan invallen. Lijkt mij een hoger potentieel dan Kokcu. De Wit komt belachelijk vaak in de 16, hopelijk gaat zijn rendement omhoog. Taylor leek mij de zekerheid van Ajax op het middenveld. Gister toch onaangename verassing maar hij viel prima in. Als dit zo blijft loopt het met een sisser af. Simons een nobrainer. Goedkoop, goed en basis met alle blessures van PSV blijft hij staan. Saibari is de joker, kijken hoeveel minuten hij gaat krijgen tussen de blessures, nieuwkomers en Europees programma. Ter Heide een opvuller met hoog potentieel op speeltijd

Aanvallers:
- Bergwijn
- Gakpo
- van Hooijdonk
- Dost
- Zeefuik

Bergwijn is te goed voor de eredivisie. Deze wordt hopelijk het puntenkanon van Ajax. Gakpo de aanvallende man van PSV, verwacht ook veel punten van hem mits hij fit blijft. Sonny blijft hopelijk goede aanvoer krijgen van Sarr en neemt de penalties. Eigenlijk had ik van Wolfswinkel maar die moest ik slachtofferen om Szymanski te nemen. Daarom is het Dost geworden. Deze goaltjesdief gaat de aantallen wel maken. Zeefuik is de 500k opvuller met wellicht wat speeltijd. Hoop hem niet nodig te hebben.

Sies

Mijn uiteindelijke team is zo geworden.

K: Noppert, Olij
V: V Ewijk, Bassey, Hancko, Smal, Balker
M: Taylor, Simons, Veerman, Szymanski, Timber, Kitolano
A: Bergwijn, Gakpo, v Hooijdonk, Driouech, Zeefuik

Vooralsnog op 95,4% dus mag niet klagen.

Doen er veel mensen mee aan de CL topcoach? Twijfel nog of ik een team ga maken (ja ik moet snel een keuze maken, weet ik)

Platje

Op dit moment zijn er 11.107 aanmeldingen

Sies

Ik bedoelde uiteraard of er vanuit hier veel mensen meedoen Platje :)

Mony Tartin

Staat wel op de planning!
Vanavond maar eens voor gaan zitten :)

Platje

Haha ja ik doe mee.. vanavond even voor zitten maar kijk dan vooral naar de loting..

wielergekkie

Nog geen tijd gehad om mijn team te plaatsen, dus hier komt die:

Keepers:
1. Noppert
2. Olij

Verdediging:
3. Bassey
4. Geertruida
5. Smal
6. Van Ewijk
7. Balker

Middenveld:
8. Veerman
9. Kokcu
10. Taylor
11. Simons
12. Toornstra
13. Ter Heide

Aanval:
14. Bergwijn
15. Gakpo
16. Van Hooijdonk
17. Tzolis
18. Markelo

Mijn grootste twijfels zaten bij Kocku/Szymanski bij Smal/Brenet en bij aanvaller nummer 4. Dit is Tzolis geworden, dit is vooral een gokje. Afwachten hoe dit uit gaat pakken hehe

Peli

https://www.vi.nl/nieuws/geertruida-door-ziekte-van-pfeiffer-voorlopig-buitenspel

Mony Tartin

Ben ik even blij met de switch naar Hancko

Platje

Aii dat wordt een vaste tribuneklant.. hopelijk houden ze niet zo vaak de 0 en gelukkig duurt het maar tot half november mocht hij er wel langer uitliggen.. (zuur voor hem maar we zitten hier voor het spelletje dus daarom gaat de reactie daarover)

Laatst gewijzigd
RVH

Volgens de berichten hopen ze dat Geertruida terug is voor de wedstrijd tegen PSV, maar verwachten ze hem toch zeker wel na de interland periode Dat zou betekenen dat we hem met het afgelopen weekend erbij 2 of 3 wedstrijden missen. Dat valt wel te overzien, zeker gezien hoe GAE is verlopen en dat het PSV is. Sparta thuis wel jammer natuurlijk.

Bij mij nu naast Geertje ook Cyriel Ngonge weggevallen. Disciplinaire schorsing, verwacht hem ook niet terug (in de basis) voor de interland periode. Hopelijk toch zeker erna weer wel, maar dan gelijk basis? Wilde hem juist dit weekend opstellen ipv Hooijdonk. Het loopt nog niet gesmeerd deze Topcoach...

Boasson en Hagen

Nou ja zeg. Weet Tannane zich wel te gedragen, wordt ideale schoonzoon Ngonge teruggezet naar de beloftes... Kan een zure 2 miljoen worden.

rbc1912

Lekker dan :(

steefje9

Captain keuze jongens. Simons? Veerman? Gakpo? Lastig na gisteren

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik neig er naar om PSV links te laten liggen ivm roulatie risico. Dus ik ga voor Bergwijn, denk ik.

BarryE1

Bergwijn is net zoveel roulatie risico als je het mij vraagt. Normaal gesproken zou ik zeggen dat hij in ieder geval start maar viel woensdag ook uit met kramp.

steefje9

Geen de Jong biedt toch wel kansen voor Simons lijkt me. Ik waag het erop

Jwillems90

Ik denk eerder dat je voor rouleren moet vrezen bij Ajax. De enige zekerheid is Tadic. En ik zie Schreuder er wel voor aan om die weer eens op links te posteren en Bergwijn een wedstrijdje rust te gunnen. Dinsdag wacht liverpool alweer.

Simons lijkt mij ook gezien het programma met RKC thuis een betere optie als cap.

R. D.

Kijk iedereen zal sowieso wel minuten krijgen, al is het maar 45 minuten vanaf de bank. Ik denk dat Bergwijn daar het meeste mee kan. Simons is idd ook mijn alternatief. Nog ff over nadenken. Nu te druk met andere fantasy spellen. :D

rbc1912

Scorito is geen fantasy hè. Met uitzondering van die Grand Tour van 2 jaar geleden;)

R. D.

Ik ga toch voor captain Bergwijn, ik denk eigenlijk dat Ajax meer gaat scoren tegen Heerenveen dan PSV tegen RKC.

1 2 ... 86 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.