Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 88 ... 273 274
Benzardi

'@MarvinG

Nick en Simon zijn de harde kern heb ik van horen zeggen :)

Sloddies

Met het oog op deze ronde Burak geselecteerd. Tot nu toe heeft hij al verrassend goed gepresteerd, zonder dat Fortuna daar veel aan heeft gehad. Nu moet het gebeuren.

Astarloa

Iedereen tevreden met zijn captain?

pirazzi

Ja Sparta heeft gewonnen.

RvhC74

Ajax heeft iig binnenkort er een nieuwe trainer wat een koekenbakker zonder visie

R. D.

Nog nooit zo tevreden geweest met mijn captain. Beginnen op de bank. tegenstander komt met 10 man te staan, hij komt erin voor die pinch hitter goal KEER 3 .....

.. pakt een gele kaart

-78 punten

Peli

Gegokt op Bergwijn captain i.p.v. Gakpo.
Leek me op vrijdagmiddag nog echt heel logisch....

....op zondagavond echter een stuk minder 😑

rbc1912

Ik had Simons. Na Gakpo en Van Ewijk de beste keuze, dus mag absoluut niet klagen. De menschen met Gakpo zijn spekkoper uiteraard

Laatst gewijzigd
dadeliva

'@Astarloa: Bergwijn altijd captain maken leidde dit weekend toch ook tot een huilbui :(
Gakpo en Bergwijn (en ook Simons) scoren allemaal hoog, dus elke week kijken wie het makkelijkste programma heeft scoort gemiddeld hoger lijkt me.
Ik had dit weekend ook Bergwijn, maar bij nader inzien was keuze voor Gakpo wellicht beter te verdedigen (thuiswedstrijd en geen wedstrijd doordeweeks).

AllezzPogie

'@Brabander vergeet Pandur niet in jouw rijtje! Ik had hem captain in de hoop op de 0 (wat dus ook lukte). Pakte die alleen op het laatst nog een gele kaart wat mij nog -72 punten koste..

Laatst gewijzigd
Sloddies

Burak Y. levert 3*22=66 puntjes op. Moeten wel van erg ver terugkomen.

R. D.

Ahannach is terug en meteen gescoord. Jammer dat Den Bosch niet op vrijdag speelde dan had ik gezien dat ie speelde. Nu alleen bankpunten.

rbc1912

'@AllezPogie: ik had het over mezelf. En Pandur heb ik niet. Dus ;)

dadeliva

Bij de captainkeuze tussen Bergwijn en Gakpo (of andere gelijkwaardige captains in het buitenland) bij min-of-meer gelijkwaardige tegenstanders kun je kijken naar wie er thuis speelt (en vorm van de laatste weken).

Ketjap Manis

En wie de hoekschoppen, penals en vrij trappen neemt.

KissMyAce2.0

En wie er goed geslapen heeft

Ben Van Heck

hhm gakpo of bergwijn cappen dit weekend? gakpo flink in vorm en moeten uit naar cambuur. bergwijn thuis tegen go ahead is gegarandeerd een 4/5-0 denk ik haha...

KissMyAce2.0

Simons natuurlijk, Bennie Geck

R. D.

Lekker begin bij de KKD weer; 6 geblesseerd of geschorst, 2 op de bank. Dat belooft weinig goeds.

Peli

Sowieso Simons cappen, staat weer spits.

Laatst gewijzigd
Peli

Shit....

R. D.

Haha, je bent er snel bij. Maar goed dat we allemaal Gakpo of Simons hebben. ;)

pirazzi

Uiteraard heeft een fan van SC Cambuur nu de hoogste score.

Valvuillerdemoz

Welke Pipo zei hier laatst dat het een goed idee was om tot aan het WK gewoon iedere keer Bergwijn te cappen?

R. D.

Ik zou toch ff wachten met zo'n reactie tot de kans op een pinch-hitter hattrick voorbij is. :D

1 2 ... 88 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.