'@abnormaal
Alle begrip als het te veel werk is (al was zo'n passief agressief antwoord niet echt nodig wat mij betreft).
Ik weet alleen dat er elke keer meer gegadigden zijn dan de 20 beschikbare plaatsen en dat als compromis vorig seizoen uit de bus was gekomen om met een dubbele bezetting te werken.
Zoals blijkt hierboven zijn er zeker mensen bereid om je te helpen en bij te staan om het werk te verlichten, maar jij bent de organisator dus jij beslist!
'@coolietje
Was in zijn geheel niet agressief bedoeld.
Ik wilde alleen duidelijk maken dat het organiseren best wel wat tijd kost.
Iedereen wil de avond van te voren last minute in kunnen leveren en na de eerste etappe ook direct de uitslag.
Maar ergens daartussen moeten de teams nog ingevoerd worden.
En ik heb ook nog een baan waarvoor ik geacht wordt ruim meer dan 40 uur per week te werken en ik heb een gezin met drie kinderen.
Dat krijg ik niet voor elkaar.
Daarnaast vind ik het leuker als er steeds 1 team afvalt dus dan zou ik eerder neigen naar een tweede divisie.
om de organisator van het 2de spel een duwtje in de rug te geven, is dit de link naar het bestand waar je makkelijk dit spel mee kan organiseren.
je moet de ploegjes eenmaal 'programmeren' en na elke rit de uitslag invoeren en de uitslag van de rit wordt automatisch berekend.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1PR3i2cNa5uu6pb-juBMN8hFz-s7ou8oj/edit?usp=sharing&ouid=104858938592782129937&rtpof=true&sd=true
met een soortgelijk bestand organiseert Ab ook de Klassieker editie en ik heb hem dit bestand ook bezorgd voor de Giro.
als je hierover meer info wil, moet je me maar contacteren
Ik hoop echt dat iemand van al diegene die naast het eerste spel zijn gevallen, het 2de spel wil organiseren
Als Bonorrie en Bazing willen helpen organiseer ik ook een tweede divisie.
JapieJapo heeft niet bevestigd, dus Niels22 wordt doorgeschoven naar de eerste divisie. Gerrit Glomser pikt daardoor het laatste plaatsje in de tweede divisie in.
Condor van Echt is de eerste reserve, Er is ruimte voor 3 reserves. Ik adviseer de reserves om vooral een team te maken want er zullen echt afhakers zijn of mensen die het vergeten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.