Afvalkoers Giro 2022

1 2 3 4 ... 15 16
coolietje

'@abnormaal

Alle begrip als het te veel werk is (al was zo'n passief agressief antwoord niet echt nodig wat mij betreft).

Ik weet alleen dat er elke keer meer gegadigden zijn dan de 20 beschikbare plaatsen en dat als compromis vorig seizoen uit de bus was gekomen om met een dubbele bezetting te werken.

Zoals blijkt hierboven zijn er zeker mensen bereid om je te helpen en bij te staan om het werk te verlichten, maar jij bent de organisator dus jij beslist!

Ab Normaal

'@coolietje
Was in zijn geheel niet agressief bedoeld.
Ik wilde alleen duidelijk maken dat het organiseren best wel wat tijd kost.
Iedereen wil de avond van te voren last minute in kunnen leveren en na de eerste etappe ook direct de uitslag.
Maar ergens daartussen moeten de teams nog ingevoerd worden.
En ik heb ook nog een baan waarvoor ik geacht wordt ruim meer dan 40 uur per week te werken en ik heb een gezin met drie kinderen.
Dat krijg ik niet voor elkaar.
Daarnaast vind ik het leuker als er steeds 1 team afvalt dus dan zou ik eerder neigen naar een tweede divisie.

rimenno

En weer te laat,

Arry1338

Ik denk ook dat een tweede spel de beste optie is. Dan hoeft enkel iemand te opperen dit te doen, ik pas alleen ivm twee andere spellen die ik al organiseer in deze periode.

jefgodfather

om de organisator van het 2de spel een duwtje in de rug te geven, is dit de link naar het bestand waar je makkelijk dit spel mee kan organiseren.
je moet de ploegjes eenmaal 'programmeren' en na elke rit de uitslag invoeren en de uitslag van de rit wordt automatisch berekend.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1PR3i2cNa5uu6pb-juBMN8hFz-s7ou8oj/edit?usp=sharing&ouid=104858938592782129937&rtpof=true&sd=true

met een soortgelijk bestand organiseert Ab ook de Klassieker editie en ik heb hem dit bestand ook bezorgd voor de Giro.

als je hierover meer info wil, moet je me maar contacteren

Ik hoop echt dat iemand van al diegene die naast het eerste spel zijn gevallen, het 2de spel wil organiseren

ivo001

Ik ben zelf letterlijk bij de Girostart in Boedapest. Ga geen gelegeheid hebben om fatsoenlijke uitslagen te verwerken in de eerste week.

jappe666

Mocht er een tweede klasse komen stel ik me alvast kandidaat als deelnemer :-)

bastaix

Ik stel me ook kandidaat

BigApple

Ik zie dat ik er precies bij kan als reservekandidaat. Graag dus

TheStrikers

Ik stel me ook kandidaat. Hopelijk kan ik er nog bij.

Gerrit Glomser

Zou in een tweede divisie wel willen instromen

pirazzi

Team verzonden via de mail. Beetje vroeg misschien want de startlijst is nog niet definief maar kan altijd nog een gewijzigd team sturen.

De Condor van Echt

Als er een tweede divisie komt, doe ik graag mee.

Ab Normaal

Als Bonorrie en Bazing willen helpen organiseer ik ook een tweede divisie.
JapieJapo heeft niet bevestigd, dus Niels22 wordt doorgeschoven naar de eerste divisie. Gerrit Glomser pikt daardoor het laatste plaatsje in de tweede divisie in.
Condor van Echt is de eerste reserve, Er is ruimte voor 3 reserves. Ik adviseer de reserves om vooral een team te maken want er zullen echt afhakers zijn of mensen die het vergeten.

Ab Normaal

Extra verzoek bij het insturen van je team: vermeldt er ook bij of het voor de eerste of de tweede divisie is, anders raak ik het overzicht kwijt.

callmeal

Doe graag ook mee als er een tweede groep is..

Platje

Topnieuws! Met de giro en tour kan ik niet helpen met de organisatie, met de vuelta eventueel wel. Schuiven de reserves voor divisie 1 die geen plekje weten te bemachtigen automatisch door naar divisie 2?

Ab Normaal

Op pagina 1 staat de indeling al van beide divisies.
Dit is overigens geen garantie voor een toekomstige eerste en tweede divisie en/of promotie/degradatie regeling.

Zwiebeln

Graag reserve als dat nog kan

HeldS

Erg leuk dat ik toch mee kan doen, dankjewel!

Bonorrie

Goed nieuws lees in net :)
k zal je ondersteunen waar nodig Ab Normaal.
Mooi dat er nu veel liefhebbers deel kunnen nemen.

arjenzvob

Erg leuk! Fijn!

BigApple

Superfijn. Dank aan alle vrijwilligers!

JapieJapo

Niet slim van mij om niet te bevestigen, heb het te laat gezien. Hier gaat mijn kans op een 3-op-een-rij :)

Mocht ik nog op het reservelijstje van de 2de divisie passen, dan wil ik daar graag op staan!

Ab plus ondersteuning veel succes met de organisatie van dit mooie spel.

tvm

Graag doe ik mee! (eerste of tweede groep maakt mij niet uit)

1 2 3 4 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.