Afvalkoers Giro 2022

1 2 3 4 ... 15 16
ivo001

Gaat de 2e divisie nu definitief door?
Dus gewoon meet mailtje met team naar mail uit de openingspost?

Xander24

Kan ik nog mee doen? Ik doe graag weer mee

Ab Normaal

'@Ivoo001
Ja, tweede divisie gaat definitief door en mag ingestuurd worden. Wel er bij vermelden dat het 2e divisie is.
Op pagina 1 van deze thread staat de indeling van beide divisies.

@Xander24 en @tvm
Sorry, er zijn echt geen plaatsen meer over. Inschrijving is gesloten.

HeldS

Even voor de zekerheid, in de openingspost staat het volgende:

Je team vervolgens effectief doorgeven, kan enkel via een PB, en dit voor 5 mei 22.00.00. Enkel de eerste 22 aangemelde teams kunnen meespelen, maar enkele reserveteams kunnen toch handig zijn.

Teams aanmelden bij voorkeur op: [email protected]

Wil je het liefst dat een team via PB of via mail gestuurd wordt?

BigApple

Ik had precies dezelfde vraag (en kreeg zelfs dat niet via een PB verstuurd)

Ab Normaal

Via een PB is gekopieerd. Zal dat verwijderen. Graag via e-mail

Xander24

Dank Ab, helaas ben ik te laat, mocht het zo zijn dat er een plekkie vrijkomt omdat iemand zn team niet (op tijd) weet in te leveren dan bied ik me graag aan als vervanger, wellicht na tvm aangezien tvm iets eerder was

tvm

Ik heb mijn team al ingeleverd Xander, mochten we niet worden toegelaten, stel ik voor dat we elkaars team toesturen en zullen we eens zien hoe ver we gekomen zouden zijn vergeleken met de anderen.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

aanmelden voor donderdag 5/5 22.00 uur neem ik aan

Ab Normaal

Yes

ivo001

Ik heb mijn team gisteravond ingestuurd!

Ab Normaal

De eerste teams druppelen binnen, graag vermelden, liefst in het onderwerp van de mail, welke divisie.
Scheelt mij tijd. Dank

Rawolf

valt me pas op nu ik bezig ben met mijn team samenstellen. Maar je krijgt nu dus 8000 punten ipv de gebruikelijke 6000? Dat maakt het wel een stukje anders.

Ab Normaal

En nog een verzoek, als je twijfelt, wacht dan nog even.
De wijzigingen komen inmiddels ook binnen en dat kost me meer tijd dan nog even wachten tot je zeker bent van je zaak.

ivo001

'@Rawolf

Denk dat die 6000 eerder vorig jaar uitzondering was omdat vanwege de pandemie er door de renners het jaar voordien veel minder punten was behaald. Want zie dat ik 2019 en 2020 toch ook teams tussen de 6000-8000 had.

Laatst gewijzigd
jefgodfather

mijn ploegje doorgemaild

Ab Normaal

Pas 12 teams ontvangen, waarvan er 1 onvolledig is en 1 afgekeurd. Ik probeer het overzicht op pagina 1 bij te werken.

Als je donderdag instuurt, controleer dan zelf heel goed of je team geldig is want ik ga ze dan pas na de deadline verwerken en dan is er geen tijd meer om aan te passen.

Overigens een compliment aan een ieder. Alle teams worden op volgorde van de duurste renner naar de goedkoopste aangeleverd. Erg fijn, dat scheelt mij veel tijd. Bedankt daarvoor.

BrackenRidgeCycling

Team verzonden, het was weer een lastige puzzel.
Veel plezier allemaal en Ab bedankt voor het organiseren

JDV21

Team verzonden! Dank voor het organiseren Ab en ben erg benieuwd naar alle teams!

mensFaber

Team zojuist ingestuurd. Wordt helemaal gek van al die poultjes :-)

Nu kan ik me tot vrijdag concentreren op Scorito team.

pirazzi

Gewijzigd team verzonden.

nasibal

Winnende team zojuist verzonden

mensFaber

Ik heb (helaas) toch nog 1 wijzigen doorgegeven, 😞

Bode80

Ik heb mijn team opgestuurd. Helaas vergeten te melden dat het om divisie 1 gaat.

Maillot à Pois

Mijn team is ook zonet verstuurd.
Bij mijn eerste deelname aan een afvalkoers ooit zijn de ambities beperkt: ik richt me op het verslaan van slechts één team, namelijk dat (winnende?) team van @Nasibal ;-)

1 2 3 4 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.