Tourzomer.nl is terug met het Tourspel

« 1 2 3
Dirk

Hi allen,

We zijn er weer bij en vandaag zijn de eerste renners ingeladen!
Je kunt vanaf nu jouw ploegen samenstellen voor de komende 3 weken.

Dus, met welke renner start je in de ploeg voor de eerste week?
En met welke renner wacht je tot de laatste week?
Welke renners worden jouw 3 kopmannen die bonus punten gaan binnenhalen?

Genoeg vraagstukken, hoe vul jij 'm in?

John Berger

Mijn (voorlopige) voorspelling voor week 1, 2 en 3 klaargezet. Kijken of we weer mee kunnen doen in de top en of ik mijn 1e plek in de hall of fame kan verdedigen. Heb nu al zin in de TDF en ben flink aan het puzzelen om bij meerdere poultjes mee te spelen. Het parcours belooft in elk geval een hoop spektakel en laten we hopen dat corona niet teveel uitvallers opleverd. Iedereen suc6 met hun teams en veel kijkplezier.

Dirk

Lekker bezig John, heb ook weer zin in de tour!

Er is al een wielerflits pool:
https://www.tourzomer.nl/nl/tour-de-france-2022/pool/wielerflits

John Berger

Opeens zijn mijn voorspellingen voor week 1,2 en 3 verdwenen vandaag. Dus net alles maar weer opnieuw gedaan. Andere spelers wees dus gewaarschuwd en check jullie voorspellingen nog even goed, mocht je al eerder iets klaar gezet hebben

Poeksel

Dank voor de negen mails over de negen renners die uit mijn selectie zijn verwijderd.

John Berger

Ik zie nu ook dat ik 27 mails heb; allemaal over de verwijderde renners die uit mijn voorspelling voor week 1, 2 en 3 zijn verwijderd.

Laatst gewijzigd
Dirk

Oops, weer beetje ruzie met data leverancier. Weer een pleister geplakt. Je moet je renners opnieuw selecteren. Gelukkig weet je adhv de mail nog wel welke t zijn :-). Excuses voor het ongemak.

Poeksel

Nou, blij dat ik week 2 en 3 nog niet gedaan had, scheelt weer 18 mails verwijderen.

pirazzi

Er komen nog meer wijzigingen in de startlijst.

Dirk

Iedereen klaar voor de Tour? Heeft iemand ook nog gekeken naar de voorspellingen van het WielerOrakel btw?

John Berger

Ik ga altijd uit van eigen kracht en inzicht, dus zeker geen wielerorakel bekeken. Bekijk het parcours, de vorm van renners en naar het punten systeem. Deze week ga ik doen met: Ganna, Bissegger, Kung, van Aert (kopman), Jakobsen, Philipsen, Ewan en Pedersen.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ha John, ik heb bijna hetzelfde! Alleen Groenewegen ipv Pedersen.

pirazzi

Iedereen met Bissegger zal nu al spijt hebben; ik ook.

Poeksel

Dan moet ie maar de kasseienrit winnen.

Dirk

Kom ik er nog mee weg dat ik in de stad was Ik ben net thuis en zijn een aantal config settings die blokkeerden nav de laatste editie. Morgen gaat het vast beter. Wel een verrassing zeg...

jappe666

Blijkbaar zit ik niet in de Wielerflits-Subleague. Kan ik me daar nog bij aansluiten?

BigApple

Hatsikidee. Sta ineens 4e. En Wielerflits staat 1e bij de poules !

Jappe : tuurlijk kun je er nog bij.

jappe666

Ik kan de voorsprong nog wat vergroten, want ben gisteren opgeklommen van 124e naar gedeeld 10e.
Ik zie alleen niet waar ik mij nog kan aanmelden voor de subleague.

Dirk, kan jij even helpen?

Laatst gewijzigd
Dirk

Lekker bezig @BigApple!

@jappe666, je staat erbij, nieuw op nummer 1

BigApple

Bravo Jappe. Goede aanvulling op ons team 😃👍

BigApple

Taaie medestander Jappe. Wordt ik 2e in de daguitslag, stijg ik naar de 6e plek en sta je nog boven mij.
Onze Wielerflits subleague gaat crescendo !

Dirk

Wielerflits staat weer bovenaan hoor, ik heb alleen veel fouten gemaakt in week 1, hopelijk kom ik terug ik week 2 en 3 ....

Poeksel

Ja, dat scheelt toch een punt of 600, Van der Poel als kopman ipv Van Aert.

John Berger

Matige 1e week, alleen tevreden over van Aert. De keuze voor 3 tijd rijders (Ganna, Bissegger en Kung) was niet slim, daarnaast vielen ook Ewan en Pedersen tegen. Maar eens beter nadenken over week 2, zodat ik nog kan stijgen richting top 25. Gelukkig nog wel 1e in the hall of fame.

Dirk

Hi allen, wat vinden jullie ervan om de kopman factor alleen toe te passen op de etappe uitslag en de factor te verwijderen van de trui dragers?

Op deze manier wordt het wat spannender denk ik, jullie?

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.