Tourzomer.nl is terug met het Tourspel

1 2 3 »
Dirk

'@pirazzi, met een punt gewonnen, nice!

Wielerflits als vanouds gewoon op 1, netjes gedaan.

Tot de vuelta.

pirazzi

Bedankt Dirk! Met dank aan Nairo Quintana die nog twee punten pakt met plaats 15 in Parijs!
Tot de Vuelta.

SvenVDB

Hier niet tevreden over mijn tourprestatie. Pogacar & Vingegaard in week twee kiezen was niet de beste zet. Zo had ik geen goede captain voor week 3.

In de Vuelta gaan we opnieuw voor een top10 plaats!

BigApple

Ha ha. Fraai Pirazzi. Je pakt mij met 1 punt dankzij die gekke Quintana, die 15e wordt op de Champs Ellysees !

Gefeliciteerd! Goed gespeeld

BigApple

De overall winnaar scoort met Pidcock en Gheschke in de 2e periode. Pirazzi en ik wel mooi op het podium.

John Berger

Prachtige tour. Hopelijk gaan we de aankomende grote rondes nog mooie gevechten zien tussen de grote talenten. Zelf minder tevreden over mijn week teams. Gelukkig toch nog 23e geworden en hierdoor nog altijd 1e in hall of fame. Op naar de vuelta.

John Berger

Week 1 voor de Vuelta staat klaar. Moeilijke keuzes mede doordat er gestart wordt met een TTT van 23,3 km. Welke ploegen eindigen in top 3 en welke verschillen worden er gemaakt. Blijven de verschillende truien lang om dezelfde schouders hangen of gaan ze wisselen bij etappe 2 en/of 3. Welke sprinters sprinten er mee in deze 2 etappes . Bennett verlost van alles of is het weer niets? Ackermann wel of geen last van zijn hechtingen? Gaan Groves en Thijssen hun talent in lossen bij deze grote ronde? Of zijn het Coquard, Vendrame, Bouhanni of een verassing ( Teunissen op nederlanse bodem)? De rest van de ritten in week 1 zijn heuvels en bergen en daar is het ook maar afwachten wie er boven komen drijven. Kan Alaphilippe iets laten zien, gaat Wright punten pakken of wie weet Mader of Higuita of Valverde? Een hoop vraagtekens dus maar toch gelukt om een team te maken. Elk jaar vind ik de Vuelta het moeilijkst te voorspellen. In elk geval zijn er zeer veel kanshebbers dus wordt een leuke strijd. Veel kijkplezier

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.