Inderdaad in mijn mail heb ik me vergist maar heb dat rechtgezet op pagina 1 van dit spel zodat Sjonge Jonge goed heeft gezien. We beginnen met bieden op maandag 7 november en de eerste biedronde stopt op woensdag 9 november om 20 uur. Ik zal mijn best doen het resultaat die avond nog bekend te maken want ik heb nog een repetitie die avond voor een optreden op zondag.
Momenteel heb ik nog niets gehoord van deze deelnemers:
Aardappeljager
Luuk Zuijderwijk - degradant uit Divisie 1
Kokkie1975
Lance Beenstrong
Mapei
dus voor diegene op de reserve lijst ziet het er goed uit om mee te kunnen spelen, stuur zeker je bod maar door.
Ik hoop heel hard mee te kunnen doen (en bereid zeker mijn biedingen voor de 1e ronde voor), maar veronderstel dat er wel wat ex-deelnemers gewacht hebben op het weekend om te reageren. Best moeilijk om als nieuwkomer 'in te breken' in deze populaire spelletjes... Gelukkig is er in ieder geval het Megaflits World Tour Manager spel ;-)
Ideetje voor volgend jaar misschien: een deadline zetten voor de deelnemers van vorig jaar om hun voorrang te gebruiken en hun inschrijving te bevestigen, 1 of 2 dagen voor het bieden begint. Dan weten de 'reservisten' ten minste voor het spel begint of ze al dan niet kunnen deelnemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.