WIELERMASTER CQ-SPEL 2023 – DIVISIE 2

1 2 3 4 ... 12 13
kartje

Ik wil zeker ook terug meedoen! (eindelijk kan ik reageren)

Limal

Als er plaats vrijkomt voor een absolute newbie dan doe ik graag mee!

Laatst gewijzigd
Pier Tol

Ik doe uiteraard ook graag weer mee

Hapsnurkers

Ben er weer bij!

ivo001

Ik doe graag weer mee! Mag ik nog wat contracten verlengen voordat ze op de markt komen? ;)

Chasse_patate

'@Koen, let wel op. Renners als Valverde staan in de lijst maar gaan met pensioen.

Flowtosti

Die kun je dan niet kiezen of je budget aan uitgeven en het later pas doorhebben dat ze gestopt zijn

Javier

Ik zou ook graag mee doen! Heb in het verleden een aantal keren deelgenomen en dat is mij erg goed bevallen :)

Teeke_de_Kapper

Tijdens de biedrondes ben ik in het buitenland en heb daar waarschijnlijk geen internet. Dus doe ik helaas niet mee aan een van de mooiste spellen hier op wielerflits. Veel plezier allemaal en @Koen aka Jefgodfather veel succes met de organisatie!!

Limal

'@Teeke_de_Kapper, spijtig voor je dat je niet kan meedoen, maar mooi dat je het goed op voorhand meldt.

Laatst gewijzigd
bastaix

Moest er nog een plaats op overschot zijn, wil ik die graag invullen

Gerrit Glomser

Heb wel weer zin dit te spelen

BrackenRidgeCycling

Koen kunnen we de biedingen al sturen?

ivo001

'@BrackenRidgeCycling
"De eerste biedronde zal starten op vrijdag 7 november en zal eindigen op zondag 9 november om 20 uur."

Ab Normaal

Bij mij is 7 november een maandag.

ivo001

Daar heb je een punt Ab .

Zo staat het in ieder geval in de email die ik heb gekregen.

Sjonge Jonge

Reactie van Koen op eerste pagina:

De eerste biedronde start op maandag 7 november en eindigt op woensdag 9 november om 20 uur !!

The Wolfpack

Zie nu pas het bericht.

Ik wil ook zeker terug meedoen.

jefgodfather

Inderdaad in mijn mail heb ik me vergist maar heb dat rechtgezet op pagina 1 van dit spel zodat Sjonge Jonge goed heeft gezien. We beginnen met bieden op maandag 7 november en de eerste biedronde stopt op woensdag 9 november om 20 uur. Ik zal mijn best doen het resultaat die avond nog bekend te maken want ik heb nog een repetitie die avond voor een optreden op zondag.

Momenteel heb ik nog niets gehoord van deze deelnemers:
Aardappeljager
Luuk Zuijderwijk - degradant uit Divisie 1
Kokkie1975
Lance Beenstrong
Mapei

dus voor diegene op de reserve lijst ziet het er goed uit om mee te kunnen spelen, stuur zeker je bod maar door.

Limal

Ik hoop heel hard mee te kunnen doen (en bereid zeker mijn biedingen voor de 1e ronde voor), maar veronderstel dat er wel wat ex-deelnemers gewacht hebben op het weekend om te reageren. Best moeilijk om als nieuwkomer 'in te breken' in deze populaire spelletjes... Gelukkig is er in ieder geval het Megaflits World Tour Manager spel ;-)

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Ideetje voor volgend jaar misschien: een deadline zetten voor de deelnemers van vorig jaar om hun voorrang te gebruiken en hun inschrijving te bevestigen, 1 of 2 dagen voor het bieden begint. Dan weten de 'reservisten' ten minste voor het spel begint of ze al dan niet kunnen deelnemen.

Sies

'@Limal

Ook altijd welkom bij het cycling fantasy spel voor komend seizoen. Meer info kan je vinden in het forum topic hierover.

Javier

Wanneer weten de mensen die op de reserve lijst staan, of zij mee kunnen doen?

Noordbiker

Probeer de juiste lijst tevoorschijn te halen ivm biedingen.
Heeft iemand een link naar de juiste lijst met CQ-waardes?
Ben er blijkbaar niet zo handig in haha

Noordbiker

gevonden inmiddels, verkeerde site gekeken

1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.