WIELERMASTER CQ-SPEL 2023 – DIVISIE 2

1 2 3 4 ... 12 13
Maillot à Pois

'@Javier
Volgens mij pas na de uitslag van de eerste biedronde. Dus ik denk dat je best gewoon je bod doorstuurt. En dan is het hopen voor jou dat minimaal 2 van de 5 deelnemers die nog niet bevestigd hebben ook echt niet meedoen.

Limal

Aanmelden moet toch echt vóór 7 november (komende middernacht dus), niet? Dat was hoe ik het begrepen heb en ik hoop alvast morgen te lezen of ik er bij ben of niet...

jefgodfather

Inderdaad aanmelden moet gebeuren voor 7 november. Dus ik denk wel dat de 3 reserves kunnen meespelen want ik heb nog niets gehoord van 5 deelnemers.
Jelte Carlier doet zeker mee door het afzeggen van Teeke_De_Kapper

Ik heb net mijn bod doorgemaild naar Sjonge Jonge

Edjahh

Mijn bod is verstuurd. :)

Limal

Mijn eerste bod (ooit in een CQ-spel) is ook verzonden

Edit: het schiet me net te binnen dat ik lieg - ook bij Arry's CQ Vuelta 2022 spel heb ik een bod verzonden, maar daar kwam ik niet van de reservenbank (tot mijn grote ontgoocheling, want had anders o.a. Evenepoel binnengehaald). Hopelijk nu wél startsucces :-)

Laatst gewijzigd
Sies

Bod verzonden! Voor nu het moeilijkste deel van het spel, wachten!

Uitwisselen via PB mag uiteraard!

Laatst gewijzigd
Chasse_patate

Ingezonden, als iemand zijn keuzes met mij wil delen mag dat in een privebericht.

Sjonge Jonge

Mijn 1e bod verstuurd (en inderdaad bod van Koen gisteren al ontvangen).
PB's zijn welkom.

Maillot à Pois

Mijn eerste bod is ook verstuurd - uitwisselen via PB mag.

mms

Mijn bod is ook verzonden.

Rawolf

mijn bod heb je ook

SvenVDB

Bod verstuurd

jefgodfather

we zullen dus spelen met deze 24 deelnemers waarbij ik dus goed nieuws heb voor alle reserves.
Jullie hebben al goed jullie huiswerk op voorhand gemaakt want ik heb al 18 biedingen ontvangen
Kartje, Noordbiker, Pier Tol, The Wolfpack, Jelte Carlier en Bastaix hebben nog tot woensdagavond 9 november 20 uur de tijd om hun eerste bod door te sturen

Deelnemers
1. BBFlood1 - OK bod ronde 1
2. BrackenRidgeCycling – OK bod ronde 1
3. Flowtosti – OK bod ronde 1
4. Geel Zwarte Bril – OK bod ronde 1
5. Hapsnurkers – OK bond ronde 1
6. Ivo001- Ok bod ronde 1
7. Jefgodfather – OK bod ronde 1
8. Kartje
9. King Kelly – Ok bod ronde 1
10. Maillot à Pois – OK bod ronde 1
11. Michiel Schut – OK bod ronde 1
12. Noordbiker
13. Pier Tol
14. Rawolf – OK bod ronde 1
15. Shiraz – OK bod ronde 1
16. Sies – OK bod ronde 1
17. Sjonge Jonge – OK bod ronde 1
18. SvenVDB – OK bod ronde 1
19. The Wolfpack
20. Edjahh – OK bod ronde 1
21. Jelte Carlier
22. Limal - reserve - doet mee - Ok bod ronde 1
23. Javier - reserve - doet mee OK bod ronde 1
24. Bastaix - reserve - doet mee

Geen bevestiging ontvangen
1. Aardappeljager
4. Luuk Zuijderwijk
12. Kokkie1975
13. Lance Beenstrong
15. Mapei

Maillot à Pois

Het lijkt er op dat het mooi zal uitkomen: alle reservelijst kunnen deelnemen en zowel in D1 als D2 zijn er 24 spelers. Mooi!

kartje

Voila mijn bod is verstuurd!

Limal

Mooi dat iedereen die wilde meedoen ook kan meedoen. Succes en veel plezier allemaal!

Sies

Als iedereen vandaag zn bod al heeft ingestuurd, wachten we dan ook tot de deadline, of gaan we dan vanavond al een overzicht zien?

Limal

Ik wilde mijn lijstje met wat reflecties delen via een PB, maar zoals zo vaak is verzenden weer onmogelijk. Misschien dat het wel lukt als ik reageer op een PB, dus jullie lijstjes zijn welkom maar ik kan niet verzekeren dat het lukt om te antwoorden ;-)

@Sies, de biedrondes zijn gecoördineerd met Divisie 1 om 'afkijken' te vermijden, dus dan zouden alle boden in beide divisies binnen moeten zijn én beide organisatoren de tijd moeten hebben om alles te verwerken en posten.

Limal

'@Sjonge Jonge, bedankt voor je lijstje en de tip in verband met het afzetten van wifi*. Spijtig genoeg lukt het mij (ook dan) niet om op een PB te antwoorden...

(*Ik veronderstel dat je de app gebruikt? Zelf gebruik ik de website via Firefox op een laptop, en daar haalt het niets uit om wifi te omzeilen door gebruik van een LAN-kabel)

Laatst gewijzigd
Limal

Aan allen: op aanraden van Sjonge Jonge via de browser op de gsm geprobeerd (met afzetten van wifi) en zo lukt het sturen van PB's wel

Lance Beenstrong

Had nog niets laten weten, waarvoor mijn excuus. Dit jaar wat te druk om hier goed mee te doen, dus succes aan de anderen!

jefgodfather

De biedingen van Kartje, Noordbiker, Pier Tol en The Wolfpack zijn ook verwerkt
is het nog wachten op nieuwelingen Bastaix en Jelte Carlier

bastaix

Dinsdag 16u48 heb ik mijn bod doorgestuurd

jefgodfather

ja klopt, heb ik ontvangen. heb dat verward met een Noordbiker die ook Paul noemt. sorry voor de verwarring.

Edjahh

Misschien is het al benoemd hoor, maar even ik ben even nieuwsgierig hoe het werkt als er bij divisie 1 te weinig boden binnenkomen, stromen dan degene die het hoogst zijn geëindigd vorig seizoen in divisie 2 door naar divisie 1? En spelen we hier dan met minder deelnemers?

In het geval van minder dan 26 deelnemers in die situatie mogen er dan nog later mensen instromen in divisie 2? Ik hoop het niet, dat zou een voordeel kunnen opleveren. :)

1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.