WIELERMASTER CQ-SPEL 2023 – DIVISIE 2

1 2 ... 8 ... 12 13
mms

Jammer, maar in de vorige ronde had ik ook 2 renners met 1 en 2 punten afgepakt van Geel Zwarte Bril, dus dit is zeker weten eerlijk.

jefgodfather

ik zit er een beetje verveeld mee: Kartje heeft vannacht gepost dat hij zijn bod heeft uitgebracht maar ik heb geen mail ontvangen van hem zag ik toen vanavond thuis kwam van mijn werk.
Ik kan dus nog geen overzicht posten met de resultaten van de biedingen.
Maar ik kan wel een tipje van de sluier oplichten van de spelers die nog moeten gaan bieden in Ronde 5:
Ivo001 - vrij budget 922
Shiraz - vrij budget 96
Michiel Schut - vrij budget 3
maar daar kan nog iemand bijkomen als Kartje nog ergens ene renner afsnoept

Limal

Da's inderdaad een beetje 'ambetant', maar ook niet echt een probleem - Kartje zal wel snel je berichten lezen.

Het wil wel zeggen dat iedere renner waarop meer dan 20 geboden is definitief binnen is (uitgezonderd bij Ivo en Shiraz).. Toptalententeam Limal is compleet, hoera!

Laatst gewijzigd
Javier

Poeh. Dat is idd goed nieuws Limal. Ook voor team Javier leek er geen einde aan te komen. Blij met mijn ensemble!

Maillot à Pois

Team Maillot is bij deze ook compleet!
Ivo lijkt de pechvogel van deze ronde te zijn. Hij heeft nog steeds hetzelfde restbudget als bij aanvang van de ronde en haalt dus geen enkele renner binnen (tenzij hij op een renner met 0 punten bood).
Anderzijds heeft hij nu nog een mooi budget over om 3 renners aan kostprijs aan te kopen. Elk nadeel heb zijn voordeel.

jefgodfather

Ik kan niet blijven wachten op Kartje om zijn mail nog eens door te sturen. Dus ik heb biedronde 4 afgesloten.
Er moeten nog 4 managers hun ploeg vervolledigen:
Ivo001 die de strijd om Thomas Geraint verloor van Shiraz. Zijn budget is 922
Shiraz die de strijd om Henri Vandenabeele verloor van SvenVDB. Zijn budget is nog 96
Michiel Schut en GeelZwarteBril hadden beide hetzelfde geboden voor Tijmen Graat. Maar GeelZwarteBril was eerst, dus heeft Michiel Schut nog 3 CQ punten te besteden
en dan Kartje die nog 20 CQ punten te besteden heeft

Dus de budgetten liggen ver genoeg uit elkaar om hier je laatste bod bekend te maken, mocht je het niet vertrouwen stuur je me gewoon een mailtje.

Deadline is maandagavond 21 november om 20 uur. Ik ben zondagavond niet thuis, dus heeft het geen zin om de deadline op zondagavond te zetten.

in het topic van Divisie 1 is Elrio zo vriendelijk al geweest om een boel talentjes op te lijsten. je kan daar gerust gaan spieken, maar zoek wel op dat ze bij ons toevallig nog niet zijn gekocht in deze 4 gewone biedrondes.

Ab Normaal

Het kan ook op volgorde.
Ivo zegt eerst welke renner hij wil, daarna Shiraz, dan Kartje en als laatste Michiel Schut. Dan klopt het altijd.

hofsje

Laat ze gwn lekker bieden wanneer ze kunnen ,en niet op elkaar wachten

shiraz

Dan wil ik als laatste graag VAN MOER Brent voor 96 punten

ivo001

Het zat er natuurlijk dik in dat ik Geraint Thomas niet kon scoren voor 1 puntje boven zijn waarde. Wel verrast dat ik Tarling nog heb binnen gehaald. Had nog wel een alternatief bod klaar gezet bestaande uit Masnada, Kuss en Adam Toupalik. Die zou ik wel alle 3 gehad hebben dan.

Voor de laatste renner een beetje twijfel tussen Ulissi en Teuns.

Doe mij dan maar Dylan Teuns voor 866 punten, de overige 56 mogen naar het goede doel ;)

Mijn totale selectie had in 2022 een waarde van 6199 cq punten. Benieuwd hoeveel ze bij elkaar gaan rijden komend jaar.

Laatst gewijzigd
jefgodfather

ok staat genoteerd. Dan is het nog wachten op Michiel Schut en Kartje

Maillot à Pois

Wat betreft de talentjes - volgende renners staan op de lijst van Elrio in D1, maar zijn in D2 niet meer beschikbaar omdat ze al gekozen werden.
VAN BELLE Loe 30 (Michiel Schut)
DEHAIRS Simon 19 (King Kelly)
BALLERSTEDT Maurice 18 (Edjahh)
GRAAT Tijmen 3 (Geel Zwarte Bril)

Volgende renners zouden in principe ook in aanmerking komen voor de talentencup, maar zijn al gekozen in zowel D1 als D2:
FISHER-BLACK Finn 37 (BBFlood1)
TARLING Joshua 0 (Ivo001)

Limal

Bedankt Maillot!

@jefgodfather, beginnen we sowieso morgen om 20u het bieden voor de talentencup? Mijn drie talentjes staan te trappelen om losgelaten te worden...

jefgodfather

Ik ga ervan uit dat Kartje en Michiel Schut tegen morgenavond wel hun basis ploeg hebben vervolledigd.

Iedereen zal al wel een lijstje van talentjes hebben opgesteld om door te sturen. Dus morgenavond om 20 uur kunnen we aan de TalentCup beginnen.

Javier

Dus is de deadline voor aanleveren morgen 20u, of gaat de ronde dan pas open?

jefgodfather

Vanaf morgenavond 20 uur kan je bieden voor de eerste ronde van de Talentcup.
Deadline is tenlaatste dinsdagavond 20 uur
Duidelijk zo ?

Chasse_patate

Mijn mail staat al klaar, die schiet om 20.00 uur in je inbox.

mms

Ik ga voor Darren van Bekkum.

Limal

Talentjesbod verstuurd :-)

ivo001

Als het goed is, is mijn mail om 20:00 verstuurd.

jefgodfather

ik heb al van 11verschillende managers hun biedingen van de TalentCup ontvangen (ja ook van Ivo001)

Zoals iedereen heeft kunnen lezen zijn de basisploegen van Ivo001, Shiraz en Michiel Schut volledig. Van Kartje heb ik niets vernomen. Hij mag nog altijd voor 20 CQ punten een renner aankopen.

IK heb gisteren gepost dat de deadline voor Ronde 1 van Talentcup dinsdagavond 22/11 om 20 uur. Dat is misschien wat tekort dag om maar 1 dag te kunnen bieden. Dus ik zal dat verlengen tot woensdagavond 23/11 om 20 uur.

Mijn biedingen voor de TalentCup heb ik doorgemaild naar Sjonge Jonge zoals ik met al de voorgaande rondes ook heb gedaan

kartje

Sorry voor mijn afwezigheid! ik heb dus nu mijn talentencup + laatste renner proberen te boeken.

jefgodfather

Er zijn al veel biedingen binnen, er ontbreken er nog enkele:
Edjahh - nog niets van gehoord
Sies - nog 1 naam doorgeven, komt morgen OK
Michiel Schut - nog niets van gehoord
Noordbiker is op vakantie en zal zondag zijn lijstje doorgeven en zal kiezen uit de talentjes die nog vrij zijn

kartje

'@jegodfather deze keer wel mijn mailtje gehad? :)

jefgodfather

'@kartje, zeker ontvangen deze keer.

1 2 ... 8 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.