Zeker! Als het meevalt alle vertrouwen in hoor. We wisten ook wel dat het nooit zo makkelijk kon blijven gaan als het openingsweekend. Maar ik vrees wel een beetje voor de heuvelzone straks in de Ronde. Dan is het nog wat langer en nog wat zwaarder en vooral pogacar lijkt in de heuvels dan net iets beter. Die moest vandaag ook al een zeer forse inspanning doen omdat hij van te ver kwam eigenlijk aanvankelijk he. Zou mooi zijn als jumbo een list weet te verzinnen in de ronde. Ik zou zeggen vlak ook Kung niet helemaal uit.
Die Nathan Van Hooydonck is echt een topknecht te noemen. Helaas dat Van Baarle en Benoot te vroeg de rol moesten lossen door pech en valpartij.
In de Settimana doet Staune-Mitte goed mee met zijn nu toch wel 4e. plek en ook Tijmen Graat niet te vergeten met zijn 12e. plek net buiten de topten. Als Nederlands talent toch even in 't zonnetje zetten.
Initiatief nemen want Pogacar en vd Poel gaan zeker weg rijden op bv de Kwaremont. Laporte, Benoot daarvoor al laten aanvallen bv.
Bouwman valt inderdaad tegen moet ik zeggen..
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/oplapwerk-voor-van-baarle-na-harde-val-ook-affini-flink-geschaafd-bij-jumbo-visma
Morgen moet je toch met Lapore en van Aert ver kunnen komen en kunnen aanvallen op de 'schaarse' heuvels.
Gelukkig was de ophef over dat kettingverhaal voor niets kopt 't Nieuwsblad. Ik begreep er ook al niets van. Want ik heb met mijn lekenverstand toch meermaals gezien, dat renners worden geholpen al rijdende met kettingen, zadels en trappers/schoenen. bron: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230324_97323278.
Wat tactiek betreft ja de aanval is de beste verdediging.
Maar JV heeft met de Omloop en de E3 als twee kleine monumenten binnengehaald.
Nu het grote werk met hopelijk een fitte Van Baarle. Hopelijk kan Jan Tratnik nog worden toegevoegd, want die liet zich toch goed zien in de Omloop en KBK.
In principe is de selectie van gisteren ook de selectie voor de RVV, dus met Affini, Tosh, Nathan, Benoot, Laporte, Van Baarle, Van Aert.
Ik denk dat mocht Affini niet kunnen starten, dat Van Emden dan start. Mocht Van Baarle niet kunnen starten, dan zal er wellicht naar Van Dijke of Tratnik gekeken worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.