Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 235 236 237 238 »
$kedel

Ik schat Kuss eigenlijk helemaal niet hoger in dan voor zijn vuelta en vrees dat we hem beter kunnen laten gaan als hij nog verder naast de schoenen gaat lopen.

AWestie
$kedel
#5926
Ik schat Kuss eigenlijk helemaal niet hoger in dan voor zijn vuelta en vrees dat we hem beter kunnen...

Naast zijn schoenen lopen? Overdrijf je niet een beetje? Zelfs na zijn Vuelta winst is hij nog bescheiden 

YogiBear

$kedel houdt gewoon van provoceren.

kelderfan

UAE-Team Emirates heeft de ploeg voor 2024 rond, zo heeft het team donderdag verduidelijkt in een communiqué. Ze komen voor komend seizoen opnieuw uit op dertig renners, na de contractverleningen van Michael Vink en Alvaro José Hodeg,

Bron:IDL

Dat is de volgende ploeg met 30 renners.

Hoe zit dat met TVL of is 't budget toch minder, dan in 't topjaar 2023?

Thurau
kelderfan
#5929
UAE-Team Emirates heeft de ploeg voor 2024 rond, zo heeft het team donderdag verduidelijkt in e...

Is dat laatste een retorische vraag? Want wie hier zou dat moeten weten, en ik denk dat Vingegaard, van Baarle, Wout, Laporte, Kuss, Kooij niet voor een paar ton rondrijden + het feit dat de ploeg altijd gezegd heeft het geld juist ook in alles naast de renners te stoppen. Dus qua materiaal, voeding, en verdere innovatie. Die fixatie op 30 renners is redelijk lachwekkend want als ze echt zouden willen kunnen ze er voor jouw plezier nog een paar minimumloners aan toevoegen maar ik heb liever investeringen in kwaliteit.

kelderfan

Ha, ha, dat is weer een leuke. Minimumloners in 't wielrennen. Oei dat wordt een zoektocht.

Oh, ja Bart Lemmen hoort ook al bij 't rijtje Vingegaard .....

Ik wil net als jij voorstelt liever kwaliteit, maar door 't gedoe met Quickstep zijn de heren te laat en blijven er alleen nog mannen als Eiking over. 

Maar over kwaliteit gesproken Tijmen Graat is geen verkeerde renner om erbij te halen. Die heeft wel kwaliteit in de benen.😃

kelderfan

Oh, ja EF heeft zijn ploeg ook al op orde rond Carapaz met ook 30 renners. 

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

JV rijdt ook minder koersen dan de meeste ploegen dus hebben ze ook minder renners nodig. Deze discussie is elk jaar een terugkerend item.

Thurau
kelderfan
#5931
Ha, ha, dat is weer een leuke. Minimumloners in 't wielrennen. Oei dat wordt een zoektocht. Oh, ja...

@kelderfan

Wat heb jij tegen Bart Lemmen? Je bent al de hele tijd zo kritisch op die jongen. Gun hem een kans. Voor de rest inderdaad een terugkerende discussie en de ploeg bewees de afgelopen jaren dat ze weten wat ze doen dus ik heb vertrouwen in het komend jaar. Al proef ik bij jou een twijfel, en dat is iets waar we verschillen van mening.

Raul Alcala

Bart Lemmen gaat geweldig rijden

kelderfan

Sorry @Thurau,

Ik heb niets tegen Bart Lemmen. Hij mag zich laten zien.

Een beetje twijfel dat wel. want ik heb meer vertrouwen in Gloag, Tulett en Jorgenson.

@Raul Alcala

Jij riep toch in koor dat Will Barta wel een goede optie zou zijn.

Maar goed 't is Bart Lemmens geworden en hopelijk kan hij zich aan Milan Vader spiegelen.

kelderfan
Thurau

Kleine update van het social media front, sinds kort volgt Hellemose Richard Plugge dus wie weet krijgt kelderfan de gewenste versterking toch nog. Speculeren blijft leuk LOL

kelderfan

Lijkt mij geen verkeerde keuze. Het is niet op verzoek van kelderfan, maar eerder op verzoek van Vingegaard. Nu Uijdebroeks moeilijk wordt voor volgend/volgend seizoen denk ik aan Skjelmose, die ook al opelijk zijn voorkeur voor de aanpak van Team Visma

Update: met Uijtdebroeks is het toch goed gekomen.

 

Laatst gewijzigd
Wulf444

Ik begrijp dat sommige mensen de voorkeur geven aan andere ruiters zoals Gloag, Tulett of Jorgenson. Ik denk echter dat Lemmens een aantal voordelen heeft ten opzichte van deze rijders.

1 2 ... 235 236 237 238 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.