Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 235 236 237 238
Thurau

'@MaGarin
Als je zoveel moeite hebt met desinformatie (jouw woord niet de mijne), vraag ik mij af waarom je anderen zoals Alcala de maat neemt en zelf zoals in het artikel over Vingegaard dit schrijft: "De 2-voudig Tourwinnaar die dopingcontroles mist lijkt me vrij groot nieuws?" Je maakte toen van 1 gemiste controle in 2019 al meteen meervoud.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik ook @Raul Alcala, maar het is goed om de feiten te benoemen.
Maar eerst moet er afscheid worden genomen.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/nathan-van-hooydonck-jumbo-visma-zegt-iemand-vaarwel-die-voor-alles-stond-waar-de-ploeg-voor-staat
Die gast ga ik echt missen en ik hoop echt, dat hij een andere rol binnen de ploeg gaat krijgen.
Die Nathan is echt onvervangbaar. Maar ja dat ga ik ook roeptoeteren over de onvervangbare Primoz Roglic.

MaGarin

"De 2-voudig Tourwinnaar die dopingcontroles mist lijkt me vrij groot nieuws" impliceert nergens dat Vingegaard meerdere dopingcontroles heeft gemist. Taal is lastig, blijkbaar..

Maar laat ook maar weer, ik besef me opeens waarom ik bijna nooit post in dit topic. De eerste 3 reacties na mijn poging desinformatie tegen te gaan staan al weer vol met bullshit en leugens. Ik geef het op. Welkom in de post-truth samenleving anno 2023.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Is goed Wouter.

goldone123

ik lees het niet eens is de moeite niet waard.

kelderfan

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/van-hooydonck-vond-teamdagen-jumbo-visma-lastig-om-bij-te-zijn-het-gaat-telkens-over-volgend-jaar.
De ploeg is toch bijeengekomen jongstleden vrijdag (als ik 't goed heb), met ook een mooie reactie van Nathan.
Hij merkte wel fijntjes op, dat Primoz, die er niet bij is geweest, gaat worden gemist.
In die bijeenkomst is 't voornamelijk gegaan om 't komende seizoen, de nieuwe renners en de renners die afscheid hebben genomen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De teamdag was donderdag. Niemand die ontkend dat Primoz gemist gaat worden, dat is wel duidelijk. Maar als ploeg moet je vooruit kijken, er rijdt genoeg talent rond om zijn plek... wellicht op een andere manier in te vullen. Supertalenten zoals Primoz groeien helaas niet aan bomen en bij JV kunnen ze in ieder geval terugkijken op 8 fantastische jaren met hem. En voor Nathan zal er waarschijnlijk een plekje vrij zijn binnen de staf zodra hij daar klaar voor is. Nog 4 weken tot de teampresentatie.

kelderfan

Ja @Rahim Vlasblom donderdag hebben zij nog rondreis in Vlaanderen gedaan en daarbij is vrijdag genoemd als team-dag.
Maar dat is verder geen discussie waard.
Wel denk ik, dat de nieuwe renners al eerder naar buiten komen. Strava is een goede bron.

tdola

Als ik artikel op wf over cian zijn programma lees, ben ik minder hoopvol dat hij nog naar visma lab komt.
Al kan t natuurlijk wel giro rijden bij visma lab.

Thurau

'@tdola
Zou natuurlijk ook bij Visma Lab de Giro kunnen rijden, Cian kan prima zich redden zonder een trein om zich heen op dit punt in zijn carrière maar het zal afwachten blijven tot 21 december voor het definitieve nieuws over 1 a 2 versterkingen nog. Denk wel dat dit dan gaat om renners die nog vastliggen want anders had je al wat bekend kunnen maken.

T80JZ

Bij Visma Lab worden Kuss, die zijn overwinning wil verdedigen, en Vingegaard, die de Vuelta vast een keer wil winnen, de kopmannen voor de Vuelta. Dus is voor Cian de Giro de enige mogelijkheid om voor eigen kansen te rijden en is het nieuws dat hij de Giro gaat rijden eerder positief dan negatief. Voor zover er kans is op zijn komst naar Visma Lab dan.

Laatst gewijzigd
defietser

En Pim Ronhaar???

goldone123

Visma lab haha geweldig

brendag

Het lijkt erop dat er sprake is van een dubbele standaard in jouw bericht. Als je zo'n moeite hebt met desinformatie, waarom neem je dan anderen de maat en gebruik je zelf mogelijk overdreven taalgebruik, zoals in het artikel over Vingegaard? Het is belangrijk om consistent te zijn in je kritiek en taalgebruik om geloofwaardigheid te behouden.

kelderfan

https://www.hln.be/sport/niet-bezig-met-vertrek-cian-uijtdebroeks-gaat-niet-in-op-transfergeruchten-maar-wil-ook-niet-bevestigen-dat-hij-bij-bora-hansgrohe-blijft~a5ce0e23/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.indeleiderstrui.nl%2F
Wat betreft wel of geen Cian Uijtdebroeks; voorlopig dus niet.

Raul Alcala

Is Brendag een soort van artificial intelligence? Ze had eerder vandaag nog 3 posts op wf, nu 2. De post met eoa spamlink is nu verwijderd. Al kan een moderator dat ook gedaan hebben.

Wel Weird Science hoor, als ze dan gaat proberen te communiceren met ons. Het doet toch ergens gekunsteld aan. Of ben ik nu gek?

Ik had trouwens Brenda gekozen ook.

goldone123

oh ik zie dat wielerflits is geupdate, het editten is ook zo veel makkelijker.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

en we kunnen weer afbeeldingen plaatsen en in kleur tekst plaatsen... Dit is wel een grote vooruitgang.

Laatst gewijzigd
$kedel

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Super leuk

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Is er nog behoefte aan het verdelen van de cijfers voor dit seizoen:

1  AFFINI Edoardo 7
2  BENOOT Tiesj 8
3  BOUWMAN Koen 6
4  DENNIS Rohan 5
5  FOSS Tobias 6
6  GESINK Robert 8
7  GLOAG Thomas 7
8  HESSMANN Michel 7
9  HOFSTEDE Lennard 5
10  KELDERMAN Wilco 7,5
11  KOOIJ Olav 9
12  KRUIJSWIJK Steven 7
13  KUSS Sepp 9,5
14  LAPORTE Christophe 9
15  LEEMREIZE Gijs 5
16  OOMEN Sam 6
17  ROGLIC Primož 9,5
18  ROOSEN Timo 6
19  TRATNIK Jan 8
20  VADER Milan 8
21  VALTER Attila 8
22  VAN AERT Wout 8
23  VAN BAARLE Dylan 7,5
24  VAN DER SANDE Tosh 7
25  VAN DIJKE Mick 7
26  VAN DIJKE Tim 7
27  VAN EMDEN Jos 7
28  VAN HOOYDONCK Nathan 8
29  VINGEGAARD Jonas 9,8

Als algehele prestatie dit seizoen een 9,5 ... het was een perfect seizoen geweest als er ook een monument was gewonnen, maar verder kan je het als ploeg eigenlijk in 1 jaar niet beter doen. Dit zal lastig te overtreffen zijn, zeg maar gerust onmogelijk.

$kedel

1 AFFINI Edoardo 7

2 BENOOT Tiesj 7

3 BOUWMAN Koen 6,5

4 DENNIS Rohan 5,5

5 FOSS Tobias 5

6 GESINK Robert 9

7 GLOAG Thomas 6,5

8 HESSMANN Michel 6,5

9 HOFSTEDE Lennard 5,5

10 KELDERMAN Wilco 7,5

11 KOOIJ Olav 7,7

12 KRUIJSWIJK Steven 7

13 KUSS Sepp 9

14 LAPORTE Christophe 8,7

15 LEEMREIZE Gijs 5,5

16 OOMEN Sam 6,5

17 ROGLIC Primož 8,5

18 ROOSEN Timo 5,5

19 TRATNIK Jan 7

20 VADER Milan 7,5

21 VALTER Attila 8

22 VAN AERT Wout 7,5

23 VAN BAARLE Dylan 7,5

24 VAN DER SANDE Tosh 7

25 VAN DIJKE Mick 6

26 VAN DIJKE Tim 7

27 VAN EMDEN Jos 5

28 VAN HOOYDONCK Nathan 8

29 VINGEGAARD Jonas 9,5

 

 

Voor het team ook een 9,5 om nog wat ruimte te laten voor verbetering.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Duurt lang mbt laatste nieuwe renners. Mss kan Margarine ff eea analyseren?

kelderfan





















































































































































1  AFFINI Edoardo 7
2  BENOOT Tiesj 8
3  BOUWMAN Koen 6
4  DENNIS Rohan 5
5  FOSS Tobias 6
6  GESINK Robert 8
7  GLOAG Thomas 7
8  HESSMANN 5
9  HOFSTEDE Lennard 5,5
10  KELDERMAN Wilco 7,5
11  KOOIJ Olav 7,5
12  KRUIJSWIJK Steven 7
13  KUSS Sepp 9,5
14  LAPORTE Christophe 9
15  LEEMREIZE Gijs 5
16  OOMEN Sam 6
17  ROGLIC Primož 9,5
18  ROOSEN Timo 6
19  TRATNIK Jan 8
20  VADER Milan 8
21  VALTER Attila 8
22  VAN AERT Wout 8,5
23  VAN BAARLE Dylan 7,5
24  VAN DER SANDE Tosh 7
25  VAN DIJKE Mick 7
26  VAN DIJKE Tim 7
27  VAN EMDEN Jos 7
28  VAN HOOYDONCK Nathan 8
29  VINGEGAARD Jonas 9,8

kelderfan
Raul Alcala
#5873
Duurt lang mbt laatste nieuwe renners. Mss kan Margarine ff eea analyseren?

Het duurt zeker te lang, maar ik zou roomboter proberen.

Team 9,5 

Ook Vingegaard, Kuss en Roglic krijgen van mij een 9,5

1 2 ... 235 236 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.