Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 234 ... 237 238
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij heeft nog steeds geen ploeg bekend gemaakt, dus Raul heeft nog steeds wel gelijk. Een intressante renner

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sander Kleikers volgt dus Ard Bierens op... een mooie stap voor hem en ik ben er persoonlijk wel blij mee.

Thurau

Met Kleikers is de periode met vrijwilligerswerk zoals kelderfan die omschreef ook vrij kort gebleken. Lijkt mij een degelijke keuze, want een man met een groot netwerk en dat helpt de perschef altijd enorm. Net als bij Jansma destijds blijf je onder de ex-collega's altijd 1 van ons.

kelderfan

Wout is er vroeg bij, want hij heeft met Benoot hardgelopen en met de killerbees het traject van de Dwars door Vlaanderen verkend.
De kllerbees in deze zijn Loe van Belle, Tim en Mick van Dijke, Eduardo Affini en Matteo Jorgenson. Ook ploegleiders Grischa Niermann en Maarten Wynants waren van de partij. bron: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/ondertussen-in-het-peloton-van-vleuten-veilt-aanzienlijk-deel-van-haar-wielerkleding-voor-het-goede-doel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tevens Benoot en vd Sande... mooi dat ze elkaar nu al aan het opzoeken zijn, over een week of 2 gaan ze weer voor het eerst op stage in Spanje. De 21e is de teampresentatie in Amsterdam.

kelderfan

Nog een keer Wout in beeld.
https://wielerrevue.nl/artikel/586494/van-aert-reageert-op-geruchten-over-giro-ik-blijf-klassiekers-nastreven-tot-ik-win/
Is Sander al begonnen, want Wielerrevue is druk bezig met JV. Nu is Eva aan de beurt.
https://wielerrevue.nl/artikel/563271/hockeyster-eva-van-agt-kleindochter-van-dries-tekent-bij-jumbo-visma/
Trouwens de Dames gaan naar de Santos Tour Down Under, dat is toch een nieuwe aanpak.

Laatst gewijzigd
tdola

Mager voorjaars programma voor van aert als net geplaatste artikel wielerflits.nl klopt (Algarve, strade, ddv, rvv, pr).
Mogelijk wel dan zowel giro als vuelta. Andere renners van jumbo meer kans, maar wrs minder dominant voorjaar lijkt me dan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Visma-Leaseabike definitief de naam van de wielerploeg.

[Url=https://www.ad.nl/wielrennen/visma-lease-a-bike-definitief-nieuwe-naam-van-jumbo-visma~a1664c9b/]link AD[/url]

goldone123

ging jumbo nog renners halen volgens had zeeman gezegd dat ze er met 2 bezig waren?

Groetjesaandevoetjes

Minimum aantal renners is 7 renners en dat hebben ze nu. Maar ze moeten zeker nog een vervanger voor Hessman lijkt me. Daarnaast is 27 renners wel weinig. Ze kunnen het deels opvullen met development renners, maar die wil je ook weer niet onder teveel druk brengen. Afgelopen jaar waren er ook meerdere races waar JV maar met 6 man aan de start stond en toen hadden ze 29 renners. Blessures zoals Gesink, Tratnik, Gloag zitten in een klein hoekje.

tdola

'@goldone
Idd heeft zeeman gezegd maandje (?) Geleden, daarna is t stil geworden.

goldone123

niet gelukt dan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Of ze willen gewoon wachten met voorstellen tot de teampresentatie. Maar wellicht dat we over een week of 2 meer weten als ze op hun eerste trainingskamp gaan.

goldone123

oh ja idd dat kan ook

MaGarin

Benoot werd in 2021 ook pas op 7 december aangekondigd. Grote kans dat de renners waar ze mee bezig zijn doorlopende contracten hebben die moeten worden afkocht of in onderling overleg moeten worden ontbonden.

Glorious

Uijtdebroeks is bezig met o.a. Visma-Leaseabike.

Drutense liefhebber

Ik denk ook echt dat ze Cian uit de hoge hoed toveren (of is dat teveel hoop?)

Raul Alcala

Nou, ruim 2 weken tot maandje geleden nu zei Zeeman of Plugge dat ze binnen 2 weken met nieuwe namen wilden komen. Dus wat dat betreft snap ik goldone wel. Beter hadden ze Cian direct betrokken bij de Roglic deal.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij zei in de komende weken... en dat was op 9 november, dus dat is niet heel specifiek 2 weken.

MaGarin

Zeeman heeft nooit gezegd dat ze binnen 2 weken met nieuwe namen wilden komen, dat verzin je nu ter plekke.
Precies een maandje geleden op 24 oktober vertelde Zeeman dit: 'Ik ben nog bezig met een paar mannen. Wij verwachten dat we die de komende weken bekend gaan maken”

Raul Alcala

Oh als dat de quote is, dan was het niet binnen 2 weken. Al verzon ik het zeker niet ter plekke. Je gestrekte been is nog steeds je favoriete, niet.

Komende weken is dus inmiddels ook een maand geleden.

@Rahim. Check.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

hij zei het op 9 november dus net iets meer dan 2 weken geleden.

Raul Alcala

Jezus Magarin. We zijn pas net 2 weken verder. Rustig.

Verwarrend allemaal.

@Rahim. Check.

Laatst gewijzigd
MaGarin

Zucht, er worden weer zo veel dingen door elkaar gehaald en onwaarheden verkondigd. Ik trek desinformatie gewoon heel erg slecht omdat het discussie onmogelijk maakt.

Bij deze nog even de feiten op een rijtje zodat het hopelijk voor iedereen duidelijk is:
- Op 24 oktober verscheen er een interview met Zeeman bij de NOS waarin hij terugblikte op het afgelopen seizoen en ook aangaf dat de selectie nog niet helemaal rond was. Letterlijke quotes van Zeeman: "Die is nog niet helemaal rond, daar zijn we volop mee bezig. Ik ben nog bezig met een paar mannen. Wij verwachten dat we die de komende weken bekend gaan maken."
Bron: https://nos.nl/artikel/2495154-wonderjaar-jumbo-visma-en-sd-worx-wat-dit-jaar-genoeg-was-is-het-volgend-jaar-niet

- Waar Rahim op doelt is de podcast van Open Vizier die 3 afleveringen hadden met Zeeman. Op 8 november kwam de laatste daarvan online, en daarin zei hij dat ze hoopten een vervanger te halen voor Roglic. De host vroeg of ze met die vervanger dan ook een grote ronde wilde winnen. Letterlijke quote van Zeeman: "Dat hangt af van de kwaliteit van de vervanger. Het kan zijn dat we een pasklare oplossing hebben met echt een renner die de kwaliteiten heeft, óf dat we een jong talent halen waarvan we denken dat die het over een paar jaar kan”
Bron: https://open.spotify.com/episode/4s3R5AWkuuP7l4w7TQRBqF

Thats it, hij noemde in podcast nergens termijnen, dat kwam uit het eerste interview van 24 oktober. Nergens is ook maar 1 seconde de term '2 weken' genoemd, dus waar die hier opeens vandaan komt is mij een compleet raadsel.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Die 2 weken zat in mijn hoofd gast. En mn post hiervoor was een poging tot humor van mijn kant. Desinformatie, ter plekke verzinnen. Onwaarheden. Het is geen politieke arena hier waar je altijd een tegenstander hebt. En nee, je bent geen slachtoffer Margarine.

En nogmaals, wmb is 'de komende weken' altijd binnen een maand. En ik snak als fanboy nu eenmaal naar de laatste aanwinsten

Laatst gewijzigd
1 2 ... 234 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.