Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 235 236 237 238
kelderfan

Na Staune en Van Belle is 't de beurt van Hagenes om in 't zonnetje te worden gezet. Zie JV.

Thurau

@Raul

Margarine zal even mokken maar met een nieuwe nickname komt hij vast weer aanschuiven. Gezellig vind ik dat altijd.

Voor wat betreft de cijfers: Uitblinkers: Jonas 10- Sepp 9, Laporte 9, Wout 8+ Primoz 9,5 Tiesj 8 en Olav 8. Eervolle vermelding voor Valter, Nathan, Milan en Hagenes met 8- allen.

Teleurstellend: Bouwman 6-, Hofstede 4,5, Roosen 5 en Sam 5,5

De rest zet ik allemaal op een 7- tot 7+, sommigen waren goed maar vielen tijdelijk wat weg door blessures zoals een Tratnik, Gesink en Gloag maar in de wedstrijden die ze reden waren ze uitstekend. Dennis wil ik dan ook nog even noemen, matig jaar maar in de Giro echt zijn werk gedaan, daarentegen wel een topsalaris dus meer dan een 7- kan ik hem niet geven.

De ploeg als geheel een 9, 1 punt aftrek vanwege het niet winnen van RVV of Roubaix wat echte speerpunten waren. Toch is het indrukwekkend als je ziet hoeveel er werd gewonnen en ook hoe vaak de ploeg een Top 3 of Top 10 notering scoorde. Ook het meest indrukwekkende individuele staaltje staat op naam van de ploeg, de ITT in de Tour van Jonas is echt 1 voor de eeuweigheid.

MaGarin

Hmm, het staat letterlijk in de huisregels dat het niet toegestaan is om namen te verbasteren en op de man te spelen. Benieuwd of er in het nieuwe forum 2.0 wel wordt gehandhaafd... ;)

 

(wel weer jammer dat de rapporteerknop verdwenen is..)

Thurau
MaGarin
#5878
Hmm, het staat letterlijk in de huisregels dat het niet toegestaan is om namen te verbasteren en op...

@MaGarin

Voor wat betreft je screenname hier heb je gelijk dus voortaan weer gewoon de correcte spelling van mijn kant. Maar om nu al over rapporteren te beginnen vind ik een tikkie te ver gaan. Kom met argumenten en ga niet het slachtoffer uithangen en grote woorden over desinformatie is niet bepaald in overeenstemming met wat Alcala hier neer heeft gezet.

Raul Alcala

Wat Thurau zegt

Laatst gewijzigd
tdola

Plugge zegt er komt niemand meer bij???

MaGarin

Zou echt in meerdere opzichten bizar en onbegrijpelijk zijn als er niemand meer bij komt. Minder renners = minder koersen rijden = minder mogelijkheden voor alle talenten en renners uit de tweede lijn om voor eigen kans te rijden en zich te ontwikkelen. En ook nog eens 0 ruimte om te anticiperen op onvermijdelijke blessures, waardoor ze dit seizoen al meerdere keren in de problemen kwamen qua opstellingen.

Met enige overdrijving zou je bijna kunnen  stellen dat voor een aanzienlijk deel van de renners het seizoen 2024 al de prullenbak in gaat qua persoonlijk ontwikkeling. Lekker een heel seizoen met extreem weinig koersdagen waarin je ook nog eens alleen maar mag knechten voor de kopmannen. Pff...

Ik vraag me ook af hoe dat regeltechnisch in elkaar dit. 27 renners is het minimum dat je moet hebben UCI. Ze hebben er nu precies 27, inclusief Hessmann. Het is eigenlijk niet de vraag of, maar wanneer Hessmann zijn schorsing krijgt en definitief ontslagen wordt. Dan zit je dus met 26 renners gedurende het seizoen, mag dat uberhaupt? 

En tot slot gaat dit ook direct in tegen de woorden van Zeeman een paar weken geleden. Wat gaat hier mis? Zijn alle onderhandelingen met die renners mislukt of worden/werden er wat halve waarheden vertelt door de heren?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik dacht dat je hier liever niet meer kwam ivm zgn desinformatie? En nu weer een klaagzang

 

Raul Alcala

'Zijn alle onderhandelingen met die renners mislukt of worden/werden er wat halve waarheden vertelt door de heren?' Halve waarheden? Desinformatie gvd

Thurau

"Met enige overdrijving zou je bijna kunnen stellen dat voor een aanzienlijk deel van de renners het seizoen 2024 al de prullenbak in gaat qua persoonlijk ontwikkeling." 

Niet met enige overdrijving maar gewoon een belachelijke stelling die je hier betrekt. Elk jaar schets je in een andere gedaante een beeld van totale mislukking rondom de ploeg en nu grijp je dit interview van Plugge weer aan om het: Ze doen het weer helemaal verkeerd te schetsen waar ik bijna mee durf te stellen dat je stiekem hoopt dat jouw doemscenario uitkomt.

Voor mij is het opvallende dat Plugge aangeeft de interesse in Cian te hebben wat je normaal gesproken alleen maar openbaart als je de renner voor dit of het volgende seizoen er bij hebt. Daarnaast bevestigt hij dat het budget op zijn minst gelijk zo niet beter is dan de afgelopen periode en dat ze vier jaar vooruit kunnen, dus t/m 2027. Goed nieuws en ik sluit helemaal niet uit dat er nog 1 of 2 mensen bijkomen, want zeg nooit nooit is een uitspraak waarmee je alle kanten op kan.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Raul Alcala
#5884
'Zijn alle onderhandelingen met die renners mislukt of worden/werden er wat halve waarheden vertelt...

ja de onderhandelingen zijn helaas mislukt, derhalve geen halve waarheden.

Eerst WF met Hellemose; toen de leiding met "Wij zijn in onderhandeling met twee renners."

En nu de baas met het zou kunnen, maar nee er komt niemand meer bij.

Ik raak het spoor volledig kwijt. shit.

MaGarin

Normale inhoudelijke reactie van mij, en wat krijg ik?

2 inhoudsloze trollreacties van Raul(wel grappig trouwens dat je op het nieuwe forum een avatar hebt, die van zou is wel veelzeggend opzich...) en een post vol leugens van Thurau(met je bullshit over andere gedaantes en dat ik zogenaamd stiekem zou hopen dat mijn 'doemscenario' uitkomt)

Stop verdomme eens met die absurde en ziekelijke persoonlijke haatcampagne vol leugens richting mij die al maanden aan de gang is. Zoek hulp, het is echt niet oké.

Thurau
kelderfan
#5886
ja de onderhandelingen zijn helaas mislukt, derhalve geen halve waarheden. Eerst WF met Hellemose;...

Hellemose? Dat was toch gewoon je eigen fantasie kelderfan, als er beschikbare namen worden genoemd in podcasts is dat iets anders dan daadwerkelijke interesse in een renner. Eigenlijk wel heerlijk om de paniek bij wat volgers te zien nu, bijna vergelijkbaar met het terugkerende probleem dat ze de ronde van Oman niet rijden LOL

Plugge zijn uitleg over NEOM is trouwens een vilein detail, daar wordt Raymond zijn scoop tot de juiste proporties teruggebracht. Iemand die zei namens NEOM te spreken, en gelukkig namen ze dat niet zo serieus.

Raul Alcala

Het is niet normaal anderen te beschuldigen van leugens en desinformatie. Het is niet normaal wanneer je met meerdere accounts tegelijk op wf actief bent. Ook is het niet normaal je vervolgens als slachtoffer te presenteren. En dan als toetje ga je me fatshamen. Nu kan ik niets anders dan me in bed begeven en 3 bakken slagroomtruffels wegeten.

 

Kelderfan. Ze kunnen altijd nog Graat en of die Amerikaan van Development doorschuiven. Of een ervaren ak renner van een ander team halen als Cian mislukt.

Laatst gewijzigd
AWestie

De discrepantie tussen wat Zeeman zei en wat Plugge zegt is bijzonder te noemen, vooral omdat ze normaal gesproken nooit zo tegenstrijdig communiceren.

Wat betreft het aantal van 27 renners verwijs ik graag naar artikel 2.15.049 uit de UCI regels rond wegwielrennen: "Each UCI WorldTeam must employ at least 27 riders, 4 sports directors and 10 other staff (coaches, doctors, paramedical assistants, mechanics, etc.) on a full time basis for the whole registration year."

In het geval dat Hessman zijn contract wordt ontbonden moet het team dus een renner toevoegen aan de selectie. Aangezien er altijd nog het Devo-team is waar een renner het gat op kan vullen moet dat geen probleem zijn maar ze kunnen het zichzelf minder moeilijk maken natuurlijk.

@MaGarin en @Raul, ga het even elders uitboksen met elkaar.

Jullie hebben het over NEOM en andere dingen die WF niet noemt in hun HLN-artikel van Plugge, hoe lezen jullie die stukkies?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

AWestie. Beter negeer ik hem zoals Thurau nu ook doet. Wil verder niets met hem te maken hebben. Zorgt altijd en alleen maar voor commotie op flits.

Thurau

@MaGarin

Je was zo verontwaardigd over persoonlijke aanvallen en nu doe je hetzelf. Zegt veel over jou, je verwijt de anderen wat jezelf constant doet. En ja, jij bent iemand met meerdere accountnamen in het verleden en nu. Dat is niet zo moeilijk vast te stellen aangezien de teneur en de grammaticale inhoud van al je personages van het Jachtluipaard tot Hnak en Matxin precies hetzelfde is. Tot aan het luidkeels verkondigen dat je vertrekt om dan een dag later weer terug te keren. Maar waar je altijd mee door de mand valt is je opvallende afwezigheid bij succes van de ploeg, in de Tour was je snel vertrokken toen Vingegaard de winst niet meer kon ontgaan en over het mismanagen van de cariere van Kooij door de ploeg was plotseling niks te horen toen die bijtekende.

Een eerlijke discussie is gebaat bij een open vizier en niet de anti-houding verpakken in concern trolling en gejammer over de nare anderen hier.

En wat Raul zegt, beter hou ik me aan mijn eigen goede voornemen en negeer ik de opruier verder.

Laatst gewijzigd
Thurau

@AWestie

Via een maat in Vlaanderen krijg ik nog wel eens de totale artikelen via copy paste door.

AWestie
Thurau
#5893
@AWestie Via een maat in Vlaanderen krijg ik nog wel eens de totale artikelen via copy paste door.

Ik sta open voor een paar snippets over o.a. Neom of andere niet aangetikte onderwerpen op WF en IDL.

kelderfan
Raul Alcala
#5889
Het is niet normaal anderen te beschuldigen van leugens en desinformatie. Het is niet normaal wannee...

Ja @Raul Alcala

Maar waarom niet meteen, want Tijmen Graat lijkt er aan toe. Ook Colby doet 't leuk.

Ik zou persoonlijk die Jesse Kramer een kans geven. Want de enige renner die 't niet onverdienstelijk doet bij de renners zonder contract is volgens Aleottie ook van Bora.

Raul Alcala

Colby Simmons idd Kelderfan. Colby is een bikkel met goesting. Très allround, knap eindschot. Werkt graag hard. Reed een uitstekend tweede deel van het seizoen bij de grote mannen. 

Ik kan me heugen, op het gevaar af dat ik het weer net ff mis heb zonder de intentie jullie te desinformeren, dat nu een dikke maand geleden Zeeman of Plugge de wens uitsprak binnen enkele weken nog een jong rondetalent te willen halen. En als dat niet lukt een bewézen ervaren ronderenner.

Nou, hebben we weer wat te ouwenetelen nu Cian t mss toch niet wordt.

Valverde?

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik geloof dat Zeeman aangaf bezig te zijn, maar het profiel werd nog in het midden gelaten. Potentiële opvolging van Roglic werd in mijn herinnering elders vermeld.

kelderfan
Raul Alcala
#5896
Colby Simmons idd Kelderfan. Colby is een bikkel met goesting. Très allround, knap eindschot....

Om op jeuitnodiging in te gaan. Valverde is op ander tour gestart.

Maar om op oudere vrije renners te concentreren kom ik alleen maar bij Amador? of David de la Cruz.

Oh, ja ik vergeet helemaal die oude Lukas Postlberger, die speciaal de boot heeft af gehouden bij Team Jayco AlUla

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ze hoeven niet per se vrij of oud te zijn. 🐝

Laatst gewijzigd
kelderfan

“[Vingegaard] has to see how he and the team can do better next year, because Pogačar will arm himself differently,” Plugge told HLN. “And suddenly we have Primož Roglič as an opponent. And we have a few more like that. Which means we will have to go to the Tour differently and better than this year.”

bron: Jumbo-Visma confirm interest in signing Cian Uijtdebroeks | Cyclingnews

Ik weet het is niet nieuw, maar de laatste zin vind ik interessant.

Op een andere manier naar de TdF en nog beter dan de laatste TdF, die toch boven verwachting goed is afgelopen.

Want op een andere manier? en nog beter?

Zonder kanjer Roglic wordt een moeilijke zaak.

1 2 ... 235 236 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.