Afvalkoers Klassiekers 2023

1 2 ... 12 ... 48 49
Limal

Nog toe te voegen aan bovenstaand lijstje: 35x Asgreen.

Tenzij de top-6 bestaat uit SKA, Jakobsen, Dekker, Teunissen, Campie en Nizzolo, zonder dat mijn 7 starters punten pakken, zit ik wel goed denk ik :-)

Maillot à Pois

[edit] Limal was me voor

Laatst gewijzigd
Arry1338

Gevarenzone voor le Samyn:
Alom bekende Jefgodfather komt met een matige selectie op de proppen. Hij zal vanmiddag letten op Hofstetter (4x) aangezien hij naast de beste man enkel Kragh Andersen en Stuyven heeft. Zijn relatief goedkope team spreekt wel voor zijn kansen, en de erelijst van Hofstetter ook. Maar je weet het nooit...

Iemand die zich zeker niet veilig zal wanen is Rawolf. Hij is afhankelijk van de prestatie van Page, én hoopt dat Stuyven buiten de punten valt aangezien hij naast Page enkel beschikt over Kragh Andersen en Dekker. Zijn team is daarnaast ook aardig duur.

HeldS zit in dezelfde situatie als Rawolf, maar wisselt Dekker met Dewulf (4x). Naast Dewulf heeft hij dus enkel Kragh Andersen en Page. Risky business met twee renners die maar weinig zijn gekozen. Als Dewulf óf Page geen punten haalt is het billenknijpen voor de man van staal.

Bijna op de hotseat zit Bastaix die vertrouwt op Kragh Andersen en Hofstetter. Die moeten het dan maar doen vandaag!

Mithrandir zit in mijn beleving op de hotseat. Hij heeft zowel Stuyven als Kragh Andersen niet in zijn team. Wél heeft hij Vanmarcke (26x), Vermeersch (13x) en Taminiaux (1x). Volledig vertrouwen dus op wat minder gekozen renners, maar zijn het de juiste?

Ook Rimenno heeft een afwijkend team. Met slechts Jakobsen, Dekker en Dupont gooit hij het volledig op een sprint. Of zullen de heren ook een zware koers kunnen overleven? Gevaarlijk hoor! Gelukkig komt er zo nog een speler met een kleiner team en een hoger budget. Dus laatste worden zal hij niet, maar ook voorlaatste is executie :/

De grootste angsthaas vandaag moet wel Vincent Kleijn zijn. Hij zal met een bang hartje en een vergrootglas zoeken naar de Europese Kampioenstrui. Als Jakobsen niet goed finisht kan het wel eens over zijn na vandaag. Gelukkig is het niet de eerste de beste renner en hebben 28 anderen hem niet in zijn team, zal hij denken.

mensFaber

Zie nu net dat ik een domme fout heb gemaakt in de lijst van renners die ik heb ingestuurd :-(

Waar ik Vermeersch F had gewild heb ik Vermeersch G ingestuurd.
Juist voor o.a. Le Samyn had ik Vermeersch F opgenomen.

Gelukkig rijdt Vermeersch G ook nog een aantal koersen dus hopelijk wordt hij nog nuttig.

Arry1338

Oeh, even Asgreen over het hoofd gezien. Nu heb ik geen tijd meer om het aan te passen :/

Maillot à Pois

'@Arry1338
Ik vond eigenlijk al dat je opmerkelijk veel tijd had om deze statistiekjes uit te zoeken voor iemand die net vader is geworden ;-)

Limal

"Sorry schat, kan jij even die luier verversen, de baas vraagt me net om snel nog wat data te analyseren" :-)

Limal

Even snel gekeken hebben Bastaix, Rimenno, Mithrandir, Jefgodfather en Rawolf ook Asgreen. HeldS en Vincent Kleijn zakken daardoor wat dieper weg in de gevarenzone.

ivo001

Zouden ze al in zak en as zitten?

Edit: Ik zie Kron van de startlijst verdwijnen voor morgen :o
Mocht ik vandaag doorkomen, dan heb ik voorlopig alleen Girmay en Mollema.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Kron is herstellende van een ziekte en doet daarom morgen niet mee. Gelukkig is hij wel van plan Strade te gaan rijden want ik heb iedereen nodig om een eventuele goede klassering van Flipje te compenseren.

Mithrandir

'@Arry1338 dit is vandaag idd 1 van die koersen waar het zomaar de verkeerde kant op kan vallen.
4 starters en geen sprinters daarbij.
Het is hopen op een zware wedstrijd.
Als het goed afloopt is morgen weer een lastige dag nu Kron nog niet fit is.
Nu alleen Grmay, v Eetveld en Gregoire op de startlijst.
Genoeg talent maar of dat voldoende is?

Edit ik zie dat ik met Aniolkowski zelfs een 5e starter heb vandaag.

Laatst gewijzigd
Sies

Ik zag dat er een valpartij was met Fabio en Hofstetter daarbij betrokken. Geen idee hoe ernstig, maar gok dat genoeg van de managers hier dit iets onrustiger maakt....

HeldS

Spannende koers op deze manier! Komaan Dewulf, Kragh Andersen en Page!

VinceKline

Inderdaad, als ik vandaag overleef komt het wel goed. Dit was mijn initiële team. Maar op aanraden van Arno heb ik besloten om mijn team te veranderen. Sheffield, Meurisse, Devriendt, van Uden, Laporte, Teunissen, Boy van Poppel en Smits had ik gewisseld voor Mads Pedersen en Sergio Higuita. Dus ja. Zolang Teunissen of van Uden geen top 10 rijden vind ik het al prima mocht het vandaag over zijn.
1 Wout Van Aert   2810  2810
2 Fabio Jakobsen  879   3689
3 Matteo Trentin  805   4494
4 Jan Polanc            406   4900
5 Pascal Ackermann      414   5314
6 Matej Mohoric         971   6285
7 Biniam Girmay Hailu   1048  7333
8 Mathieu van der Poel  1230  8563
9 Dylan van Baarle      694   9257
10 Magnus Sheffield     621   9878
11 Michal Kwiatkowski   272   10150
12 Sam Bennett          659   10809
13 Danny van Poppel     644   11453
14 Quinten Hermans      623   12076
15 Tiesj Benoot         543   12619
16 Xandro Meurisse      349   12968
17 Tom Devriendt  237   13205
18 Casper van Uden      160   13365
19 Christophe Laporte   1189  14554
20 Mike Teunissen 292   14846
21 Ramon Sinkeldam      115   14961
22 Boy van Poppel 30    14991
23 Florian Smits  5     14996

arjenzvob

Ai voor de mensen met Jakobsen....

Thomberg

Jakobsen heb ik oa voor deze koers speciaal meegenomen

Ab Normaal

Ai, hier ook Jakobsen....
Dat gaat billen knijpen worden.

Nijmos

Hoe erg was het met jakobsen? Gaat die ook in panne en schelde ontbreken?
Hoop met stuyven in de kopgroep deze alsnog te doorstaan..

Bonorrie

kopgroep zal nog wel teruggepakt worden, verwacht ik. @Nijmos

Maillot à Pois

'@Nijmos
Jakobsen is toch terug op de fiets gekropen en richting aankomst aan het fietsen, dus ik denk niet dat De Panne en de Scheldeprijs in gevaar zijn

Nijmos

'@bonorrie: in dat geval moet Giacomo mij maar helpen!

@maillot: laten we het hopen. Van mij mag hij tirreno of nice laten schieten en zich volledig focussen op een legendarische zege in brugge de panne.

Banaantje

Meeus, Teuns, Turner, Asgreen, van Aert en nu Jakobsen….. gaat lekker 😛

Bonorrie

Joepiedepoepie.
Milan (3x gekozen !!) brengt me gewoon naar de volgende ronde. Geweldige sprint

Nijmos

Poeh en asgreen onderuit in het zicht van een uitslag. Wordt het toch nog billenknijpen.
Edit: volgens de twitter van israel wordt nizzolo elfde.

Laatst gewijzigd
JDV21

Hopelijk is SKA op 6 genoeg om te overleven!

1 2 ... 12 ... 48 49

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.