Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 100 ... 156 157
jm dvg

Teunissen in de kopgroep dan is het waarschijnlijk wachten op dnf Girmay. Hopelijk zit ik er weer naast.

TheTank

'@iMmi04 zeker wel:
https://www.unibet.nl/betting/sports/event/live/1019524038

Risje89

Wordt weer een mooi koppeltijdritje van de Jumboys.

De Tourminator

Wat ziet het er weer makkelijk uit voor van Aert en Laporte …… tot na de finish. Laporte zal vandaag wel mogen winnen en dan mag hij volgende week weer knechten.

nasibal

Ai, beginnersfoutje: 'Kristoff' gecapt ipv 'Christophe'

arjenzvob

Misschien toch Kooij moeten cappen. Laf van me. Ik had m'n gevoel moeten volgen. Maar toch nog altijd blij met m'n wissel. Mocht Kooij straks de sprint winnen van 't kleine groepje uiteraard. Tis nog 32 km.

KV

Heb er mij al bij neergelegd dat het nog een lange weg zal worden richting Frankfurt. Veel eer zal er niet meer te rapen zijn met mannen als Girmay, Kristoff en Stuyven in mijn team. Cap De Lie ipv Laporte (vanmorgen vervangen) reed blijkbaar lek op de Plugstreets. En zo is het altijd iets.

Edit: en natuurlijk strooit Matej nog een beetje zout in de wonde

Laatst gewijzigd
Sloddies

Hier dezelfde fout Nasi. Ook Kristoff 3e

danusz1986

Weer dik gezakt met Laporte niet gecapped. Ingeruild voor De Lie.

John Berger

Laporte 1e kopman, dat was een goede keuze. Helaas de 2e kopman Philipsen had toch beter WvA kunnen zijn, wel blij met de 3e kopman Kooij. Al met al bovengemiddeld gescoord en sta nu op 82,5. Kijken welke keuzes we maken voor woensdag.

nasibal

Zou me overigens niets verbazen als Kooij ook in DDV in de punten gaat rijden. Zit ik daar met NIzzolo ;)

Dr.Watt

Dankzij 1e cap WVA en 3e cap Laporte en een mooie 11e plek van Ackermann blijven we op schema.

560p en 3.1% gestegen naar 92.6%.

Met nog 3 wissels blijven we erin geloven.

Op naar DDV.

Ragnar Lolbroek

2 renners in de top 20. Cap1 Wout en cap 3 Laporte. 0,3% gestegen 🙄. Het zal gelijk altijd weer in de heuvels moeten gebeuren, maar de 90% aantikken gaat nog best een hele opgave worden.

Nijmos

'@nasibal: vreselijk ja nizzolo.. wat een pech zeg.

Weet trouwens iemand waar Kung was vandaag? Na zijn goede e3 had ik er in dit weer best wel wat van verwacht. Groupama heeft zelfs nog even achtervolgd dacht ik?

Risje89

Ja Nizzolo, mispeer.

Wel iets gestegen vandaag, mede dankzij van Poppel naar 98,1%

jenzrscl

Zou nizzolo woensdag wel eens rijden?

Nouja niizzolo stuurt altijd zijn kat en jordi meeus met telkens DNS schiet ook niet op :p

Laatst gewijzigd
Simcha

Hier hetzelfde. Vijftien man aan de start, twee in de top-20. Helaas Laporte niet gecapt. We zakken weer wat plaatsjes naar 87.1%. De wissels pakken ook niet echt gelukkig uit (Wellens voor Turner en Pogacar voor Vd Poel). Ik zal plichtmatig de caps invullen, misschien dat er met wat mazzel nog een duimpje inzit, maar het echte geloof is wel weg. De Giro kan niet snel genoeg beginnen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Laatst gewijzigd
VincentK

De eerste keer dat ik meespeel, maar wat een tranendal zeg dit spel :) Girmay en Alaphillipe zijn bij mij de niets presterende grootverdieners (had ik bij die tweede maar naar Patlef geluisterd), maar gelukkig gaan er ook wel wat dingen goed. 87% met nog een wissel (heb redelijk snel Pidcock en Turner voor Pogi en Kooij gewisseld). Wordt cruciaal dat ik daar de goede pak. Teuns is een optie en die kan ik voor de RVV inwisselen. Hij heeft wel wat redelijke 2023 uitslagen staan, maar het is een groot risico. Alternatief is Pidcock terug, maar dat kan pas als van de Poel is uitgereden. Lastig, maar als Pidcock het de komende week goed doet, ga ik ws toch voor zijn terugkeer.

En met 87% is het misschien wat voorbarig, maar hoe zit het precies met de veelbesproken bekertjes? Die krijg je bij 95- en 98%?

TheTank

Het mee hebben van Philipsen heeft inmiddels meer gekost dan opgeleverd door hem steeds te cappen voor 0 punten. Nog maar even overwegen of ik m woensdag nog een kans geef. Selectie zag er veelbelovend uit vandaag, maar punten vallen toch behoorlijk tegen met Jasper op 1, Wout op 2 en gelukkig wel Mads op 3. En Tiller zowaar een paar puntjes. Whoopwhoop!

Woendag mag Mads de grote punten binnen gaan harken. Momenteel staat Jasper nog op 2 en Arnaud op 3

niek-vdv

Nizzolo staat er ook al niet op voor de Scheldeprijs :/

Risje89

Had ik Kooij maar meegenomen in plaats van Nizzolo.. kan me een bekertje kosten uiteindelijk.

Nijmos

Ik vind dwars door vlaanderen een van de moeilijkste koersen met het moeilijkste deelnemersveld. Ik zie hier veel meer kans op een sprint dan afgelopen zondag. Maar ook hier kan zomaar een groep van 15 het uitmaken. Misschien dat het weer daarbij ook weer een rol zal spelen.

arjenzvob

Ik ga denk ik voor:
1: Philipsen
2: Kooij (ga ik vanaf nu altijd cappen, ook al rijdt hij niet eens ;) )
3: Benoot

Verder Pidcock (die eerst z'n benen en hoofd gaat testen), De Lie (ook een goede optie als cap), Wellens (ook cap-potentieel), Kristoff (kwam keurig op een paar lichtjaren binnen zondag), Meeus, Milan.

jenzrscl

Tijd dat dubbele voornaam eens wat toont. Nu mohoric woensdag niet mee doet.

ivo001

'@KV

Ik zit ook met Kristoff, Girmay, Stuyven en Mohoric, en ook in de ochtend 3e kopman Laporte voor De Lie vervangen xD

Philipsen op 1 zetten hielp ook niet echt mee.

1 2 ... 100 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.