Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 110 ... 156 157
VincentK

'@Thomberg, zoals ik al schreef: “zelfs vandaag”. Vanochtend had het meer kans gehad, maar ook mijn naïviteit raakt een keertje op en er wordt vandaag aardig op los geschoten. Hup Pogi :-)

arjenzvob

Wissels klaar. Met Waalse Pijl erbij is Pogacar nu voor mij een must-have. Ik denk overal genoeg captains te hebben. Geen wisselstress meer, ook lekker. Let's go!

Scheldeprijs ook een aardige update gehad. Bennett afwezig. Van Poppel toegevoegd. Wat te doen met Meeus. Dainese toegevoegd, dat is dan wel weer lastig voor mij aangezien ik Welsford heb.

Laatst gewijzigd
KV

'@Arjen

Heb ongeveer hetzelfde plan. Kristoff moet ik wel houden voor SP (en EF). Ik zou opteren voor Bini + Stuyven die in huidige vorm ook geen kopmanmateriaal lijkt voor PR en heb daar nog Mohoric of Laporte als 3de man. Wel geen centjes genoeg voor Gaudu (die dan wel goede kans maakt om mijn 3de transfer te worden) maar zou iemand anders nemen die ik ook wel in de Ardennen zie scoren (en wie weet ook nog Brabantse erbij kan pakken)

Valvuillerdemoz

Voor Waalse Pijl: Pidcock, Benoot Mohoric, Hermans, Jungles en Honoré.
LBL: dezelfde zes en SKA er nog bij. Ik denk dat daar nog Pogi en Teuns als Gouden Wissels bijkomen, maar ik kom ook nog wat tekort bij Brabantse Pijl. Daar rijdt Teuns ook wel, maar wil daar nog wel wat meer erbij hebben. Eerst maar eens kijken wie daar nog erbij komen op de startlijst. En dan ook nog een wissel zien over te houden voor EF.

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik zie allemaal mensen die het als een voordeel zien om heuvelmannen die de Ronde en/of roubaix rijden nu al te nemen, maar dat is toch juist ook een enorm risico ? Er zijn nog zoveel koersdagen tot de 12e ik wacht het echt lekker af hoor.

zitvlees

Als ik nu een dubbele wissel maak om Pogacar erin te krijgen, zou ik daar naar schatting rond de 300 punten door kunnen verliezen. Dat is wel met het uitgangspunt om 1 wissel over te houden voor EF, terwijl ik 6 sprinters heb. Als ik die laatste wissel niet voor EF bewaar, zal die dubbele wissel mij aan het eind van de streep maar 100 punten op kunnen opleveren zolang mijn huidige 3e kopman voor RVV minimaal 8e wordt. Volg je het nog? mooi. Die 80 punten kan je weer deels wegstrepen door de extra sprinter die ik erbij kan zetten in EF, zonder dat ik hem als kopman nodig had.

DUS. Als ik geen wissel voor EF wil overhouden, dan kan ik nu beter Powless met een enkele wissel erin brengen, ervan uitgaande dat hij LBL ook nog wel zal rijden. Dat kan mij dan 3x een top 10 opleveren als bonus. Nou ja, ook daar mag je voor de vergelijking weer punten bij aftrekken die je had gekregen van een extra sprinter in EF, als ik daar nog wel een wissel voor had. Ook dit scenario levert mij dus naar schatting ergens rond de 100 puntjes extra op, met het risico dat ik dus in EF echt een kopman tekort kom.

De cirkel is rond, ik ga niet wisselen! Het risico is te groot, die kopman in EF te belangrijk. Offf moet ik nu nog bedenken wat het mij oplevert door Flip 1op1 te wisselen met Benoot? nee, nee, nee, risico EF te groot! Hup Laporte! Of Pidcock? RVV doet wat met je! Met mij in ieder geval wel.

jort101

Team Pidcock!

Nijmos

Wee t iemand op basis van welke bron pogacar op pcs aan de waalse pijl is toegevoegd?

jenzrscl

Zie ik nu goed dat nizzolo toegevoegd is voor de schelde of ben ik dronken haha.

KV

Ik zie het ook! Incredibile.

Ik zei het nog voorheen: stiekem alles op de SP gezet ;-)

Totdat ze hun officieel team bekend maken, haha.

Maurimaler

Ik twijfel nog over mijn derde kopman, ik heb nu Pedersen staan (kleine zekerheid en snel in iets grotere groep) verder heb ik ook nog Teuns(op basis van voorafgaande jaren een zekerheid), Laporte(in super-vorm) en Matthews als gokje.
Voor wie zouden jullie gaan?

Yuri2222

'@mauri maler, Laporte geeft zojuist aan te hopen PR te winnen, dus ik denk dat die in dienst rijdt. Ik zou Pedersen doen

jm dvg

Niet meer gewisseld, onmensekjjk om bini op zijn verjaardag eruit te gooien 😉
Nu wva 1 mvdp 2 en pidcock 3

DrSeuss4

Madouas ziek en Van Poppel afgevoerd naar t ziekenhuis. Geen best begin van de ronde. Al is Van Poppel vooral voor de komende wedstrijden balen.

arjenzvob

Balen voor van Poppel. Meeus kopman Scheldeprijs, want Bennett is afwezig.

jenzrscl

Wat een zieke openingsuren in de ronde. Dat zal in de kleren kruipeb straks :p

Thomberg

Madouas zag ik hier top 5 rijden. Cap 3 gemaakt. Het zit niet mee

Risje89

Madouas (hier normaal gesproken altijd top 10) en van Poppel naar huis. Hopelijk valt het mee voor Danny. Deze Ronde had ook voor mij beter kunnen beginnen.

nasibal

Het zit me ook niet tegen dit jaar. Eerder al Ballerini door iemand anders mn team in laten yolo'en en nu uiteindelijk gisteravond besloten toch Madouas niet te cappen.

Begin wel bang te worden voor wanneer die opgespaarde pech dán gaat komen..

Thomberg

'@Nasibal en Ballerini ligt meteen op de grond!

Stuyven die flink valt kan er ook nog wel bij

Thomberg

Geen idee maar idd echt een debiel. Wellens en Turner ook out volgens mij

Capra

En het bizarre is dat achter hem 60 man vallen en hijzelf niet!
In één klap Wellens, Pedersen en Stuyven misschien kwijt

nasibal

En Alaphilippe, die ik tóch maar had laten staan ipv Mohoric er in te mikken. Jinxed it.

nasibal

Het zit Turner ook niet mee he. Die vent levert wel een flinke emotionele achtbaan voor de wisselaars haha

nasibal

Het lijkt mij logisch dat ploegen nieuwe talrijker gaan gebruiken om de drie te stoppen.

Zeker, en dat is prima. Maar als sommigen daarvan belachelijk zijn moet je dat ook concluderen ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 110 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.