Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 114 ... 156 157
BigMig

Iemand zicht op de strategie van DSM voor de Scheldeprijs met zowel Welsford als Dainese? Herinner me dat ze voor BdP expliciet hadden genoemd voor een sprint met Welsford te gaan, maar tenzij ze dat opnieuw uitspreken vind ik het matige zekerheid voor mijn 3e kopman. Kan ook voor Meeus gaan, maar die schat ik minder in dan Welsford. Al heeft Jordi natuurlijk wel Danny bij. Maar ook die heeft een flinke val moeten verwerken...

Fietsbel

Nizzolo... Rijdt ook nog ene Einhorn mee daar.

Valvuillerdemoz

Enig idee wie er bij Jumbo Visma de heuvelklassiekers rijdt? Zie tot nu toe alleen Benoot en een keertje Valter.

RVH

Zit er aan te denken om Wellens in te ruilen voor Groenewegen, zag dat Jayco AlULa er ook op stond voor EF en hier neem ik dan een gok mee dat hij deze ook gaat rijden. Wat denken jullie van deze gok? Heb opzich voor morgen Phillipsen, Welsfort, Meeus en Kristoff. Maar als ik toch een wissel wil bewaren voor EF, waarom dan niet een gok wagen door de blessure van Wellens.

Verder nog 2 wissels om mijn heuvelteam aan te vullen. Heb nu Pogacar, Pidcock, Benoot, Hermans, Kragh, Madouas(verwacht ik nog wel her en der) en wellicht Simmons nog. Wil eigenlijk wel graag Teuns en Cosnefroy omdat ze beide voor 4 ritten erop staan nu. Zou ik bijvoorbeeld WvA en Campenaerts kunnen inruilen.

Nu op 94.5%, op naar meer!

R. D.

https://www.nicerodds.co.uk/scheldeprijs

Welsford wordt hoog ingeschat. Maarja Kristoff blijft Kristoff. Lastig lastig.

Thomberg

Theuns wordt morgen 5de

R. D.

Als Kristoff dan 4de wordt, Welsford 3de, Jakobsen 2de, Philipsen 1ste, Meeus 6de en vd Poel 7de, dan vind ik dat helemaal prima. :D

Laatst gewijzigd
Bonkie

'@RVH

Ik zit met exact hetzelfde vraagstuk… Kan nog 3x wisselen.

Benoot, DFM, Pogi, Pidcock & Hermans tot nu toe voor de Ardennen en daar komen sowieso nog 2 kampioenen bij. Voor de Schelde heb ik Philipsen, Kristoff, Welsford, Meeus, Piet A en MVDP. Dat lijkt me net te mager, ook met het oog op EF. Ik zou best een sprinter willen wisselen, maar dan wel voor zowel EF als de Schelde. Anders pak ik natuurlijk liever drie kanonnen voor de Ardennen.

Lang verhaal kort, als Jakobsen zegt dat ie EF gaat rijden klik ik ‘m er direct in.

Nick Vermeulen

Start quickstep daar überhaubt wel? Vorig jaar in ieder geval niet

snoek1974

Volgens pro Cycling Start quick step in EF

Bij mij Wellens eruit en moet 1 wissel hebben die het liefst alle vier rijdt , maar in ieder geval de Brabantse pijl en Waalse Pijl . Had hier juist Wellens voor geselecteerd

Wielertje12

Groenewegen stond al aan de start van de Classic Brugge-De Panne, E3 Saxo Classic en Gent-Wevelgem, maar zet na de Scheldeprijs een punt achter zijn voorjaarscampagne. Dat wil echter niet zeggen dat de renner van Jayco AlUla woensdag zal uitbollen op weg naar Schoten. “Van alle Belgische voorjaarsklassiekers, is de Scheldeprijs de koers die me het beste ligt. De wedstrijd eindigt namelijk vaak in een sprint.”

Betekent dit dat Groenewegen EF niet rijdt? Of bedoelt hij hier de vlaamse klassiekers?

Rad

EF is natuurlijk ook geen (voorjaars)klassieker (alleen in Scorito)

Het voorjaar eindigt in Luik.

jm dvg

Valt morgen niks tegen met 6 man aan de start.

Met philipsen ewan kristoff meeus mvdp en waerenskjold. Hopelijk komen ze ook in deze volgorde over de meet en red ewan nog iets van mijn klassiekerspel.

snoek1974

Morgen Jakobsen , Philipsen en Ewan als kopmannen met vd Poel , Meeus en Waerenskold als aanvulling

rbc1912

Hier Philipsen, Welsford, Kristoff, Wærenskjold, Meeus en Van der Poel.
Op hoop van zegen

Bode80

Ik zit ruim vandaag met Philipsen, Jacobsen, Ewan, Welsford, Kristoff, Theuns, Wærenskjold en Van der Poel. Alleen een valpartij kan roet in het eten gooien.

mas22

Vandaag Philipsen, Jakobsen, Kristoff, Nizzolo, van Poppel, Theuns, Pedersen en MVDP. Hopelijk kunnen zij nog iets van mijn score redden.

R. D.

1 Philipsen
2 Jakobsen
3 Welsford

Kristoff
Meeus
Theuns
vd Poel

R. D.

Ik zag op de startlijst trouwens nog een meervoudig olympisch medaille winnaar en meervoudig wereldkampioen staan. Benieuwd wat hij kan. :)

ProScoritoManager

Laatste cap plekje voor Meeus of Kristoff? Poeh..

Guido Maltempi

Zelfde afweging hier. H2H ontlopen ze elkaar niet veel en hun odds zijn ook redelijk vergelijkbaar. Op papier zullen ze beiden rond plek 6-10 finishen. Ik geef Meeus meer kans op een uitschieter naar boven, maar voor mijn gevoel loopt Kristoff minder risico op ‘de sprint volledig missen’ dus ik maak hem 3de cap achter Philipsen en Jakobsen.

KV

Met een topfitte DVP geen moeilijke beslissing, nu idd meer onzeker, maar ik ga toch voor Meeus. Toch meer intrinsieke snelheid denk ik.

Phoenix0000

Eens zien hoeveel procent er nog gestegen kan worden vandaag.
Maar dat dacht ik 2 jaar terug ook volgens mij, of vorig jaar, toen al mijn sprinters in een bocht op parka van de meet tegen asfalt gingen.

Philipsen, Jokabsen en Welsford als kopmannen......

Kristoff, Meeus, Nizzolo en vdP als ondersteuning.

Fingers crossed maar. Volgens de bookies heb er vijf uit top 8 favorieten.

Is iedereen overtuigt van het wegdoen van Aert en Vd Poel?
Je hebt toch altijd het risico dat er ineens meegedaan wordt in Amstel Gold of Luik?
Ik vind dit lastig, enige redelijk goede wisselgeld dat ik heb na PR zijn Wellens en Stuyven.
De rest doet het goed, gaat nog fietsen of is niks waard.
Iemand die met dezelfde problemen worstelt of iemand die met zekerheid durft te zeggen dat PR hun laatste koers is?

Ik ga uit DFM, Cosnefroy, Teuns, Gaudu, 3 stuks kiezen. Voorkeuren?
Pogi, Honore, Benoot, Pidcock, Kragh, Hermans, Kwiat heb ik al.

Boasson en Hagen

'@R. D. aantrekken voor Zonneveld!

1 2 ... 114 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.