Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 13 ... 156 157
Maurimaler

Wat vinden jullie van Powless (750k) nu dat hij 3 wedstrijden rijdt voor de Waalse met waarschijnlijk Luik en Waalse Pijl en heel misschien Amstel en Brabantse Pijl ook nog erbij?
Hij heeft in de Vlaamse koersen nog niets bewezen maar vorig jaar 8ste in Luik en 5de op het WK in België is toch niet slecht voor een 750k renner

Nijmos

'@arjen: movistar geen EF? Dat is toch een verplichte wt koers?

@mauri: ja lastig. Kan best gaan scoren maar heeft wel weinig ervaring in deze koersen.

snoek1974

Betreft de gouden wissel , hier zal iedereen een eigen tactiek van tevoren hebben en denk niet dat er iedereen een renner er gelijk intikt die goed presteert bij de omloop , de change zal voornamelijk voor Brabantse Pijl zijn en voor Eschborn .

Vraag is alleen Als je 2 renners in 1 keer wisselt mag je dan kiezen voor dat budget of mag je alleen waarde per renner vervangen .

Vb vd Poel en een 500 K renner eruit , mag je daar dan een 3,5 en 2 miljoen renner voor selecteren als vervanging .

Sjonge Jonge

'@Snoek1974

zoals in je voorbeeld is het geval

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Zit ik door jullie op Sporza te kijken, zie ik ineens Dries van Gestel tussen het lijstje staan. Wat mogen we daarvan verwachten voor 750k?

Nijmos

Doet hij sp en ef? Zo niet dan verwacht ik er niks van.

arjenzvob

'@Nijmos

https://www.procyclingstats.com/race/eschborn-frankfurt/2023/result/startlist

Nijmos

Het was een beetje een retorische vraag Arjen. Uit die link maak ik vooral op dat Pcs ook geen idee heeft wie EF rijden. Dries werd vorig jaar vanuit een redelijk random vlucht 3e in GW. In KBK mocht hij sprinten naar p6 maar je moet je afvragen of hij dat ook gaat mogen als Peter de Grote erbij is.

KV

'@Nijmos

Jij verwacht dit jaar opnieuw een Grote Peter ?

Ivm startlijsten op PCS: die kunnen denk ik wel nog wat veranderen, maar vorig jaar inderdaad geen Movistar in SP en EF. En staat ook niet op het programma op hun website, dus inderdaad best ervan uitgaan dat ze niet meerijden.

R. D.

Ik denk dat ik EF, SP en zelfs BDP gewoon maar ff buiten beschouwing laat. :D

KV

Artikel ivm Pidc*ck. Die maag geeft me wel terug een déjà-vu gevoel...

Het moge duidelijk zijn: de cross is allang geen prioriteit meer. In een hoogtekamer in Denia lag de focus in januari al op het eerste blok op de weg. Woensdag start hij in de Ronde van de Algarve, al zal hij daar door wat trainingsachterstand na een crash in de cross nog niet top zijn. 'Maar wel beter dan vorig jaar. Vorige week kreeg hij ook wat af te rekenen met maagproblemen, weliswaar zonder dat hij er een dag training bij inschoot. We zien wel. Prestatiedruk is er op dit moment nog niet. Bedoeling is dat hij vanaf nu progressief gaat groeien in het seizoen.'

R. D.

Laat ik Pidcock er nou net als laatste uitgeklikt hebben gisteravond. :)

Nijmos

'@kv: ik verwacht geen Peter uit zijn beste dagen maar wel een wat betere dan vorig jaar. Als er 50 kan gaan sprinten in kbk of gw zit hij er wel bij verwacht ik. En dan zou ik denken dat Dries een andere rol heeft dan zelf sprinten (hint: knechten voor top 5 van sagan)

De Haai van Milheze

Een renner die in potentie interessant kan zijn voor de sprintkoersen is Olav Kooij. Voor 1.5 miljoen heeft hij een sterk team + intrinsieke snelheid om mee te doen voor de podiumplekken. Naast Gent-Wevelgem is zijn programma echter nog akelig leeg en bovendien staat dan ene WvA ook aan de start. Iemand die hem serieus overweegt mochten er nog koersen aan zijn programma worden toegevoegd?

Masterw

Zou politt weer eens wat kunnen bereiken?

Nijmos

'@de Haai: zolang hij niet wordt bevestigd voor kuurne, de panne, schelde en/of ef overweeg ik Kooij niet. Geen idee wat TJV met hem van plan is..

Pom titcock

De belgen verwachten veel van Quinten Hermans, toch wel leuk geprijsd. Mensen die hem overwegen? Staat al bij 6 koersen op de startlijst.

De Haai van Milheze

Naast Gent-Wevelgem verwacht ik Kooij persoonlijk als sprintkopman in Kuurne en Brugge-De Panne. Als ik het goed heb rijdt Jumbo geen Scheldeprijs en E-F. Drie serieuze kansen maakt 1.5M nog steeds lastig te verantwoorden. Kan echter wel een leuke differential pick zijn. Zeker als je hem na Gent-Wevelgem in zou ruilen voor een andere 1.5M a la Schachmann die dan pas aan zijn programma gaat beginnen.

Edit: ik zie zojuist dat er een voorlopige startlijst is voor KBK, waar hij ontbreekt.

Laatst gewijzigd
Niballie

https://www.procyclingstats.com/race/kuurne-brussel-kuurne/2023/startlist

Thomberg

Zijn de Haai van Milheze en Niballie dezelfde persoon met een andere verwijzing naar de Tonijn?

Niballie

Nee, dat is niet het geval.

Ik heb wel een opvallende naam gespot op de startlijst: Bauke Mollema.

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

'@KBK voorlopige startlijst
Lekker dan, zojuist Teunissen m'n selectie ingefietst, wordt ie gelijk geschrapt van 1 van de races waar hij op deelname stond.

Pom titcock

Alsnog 8 mooie kansen voor Magic Mike

Wicked Wout

Iemand die wél ook op die startlijst staat: Sjoerd Bax. Wat verwachten de kenners daar van? Reed een goed najaar, maar 2023 houdt voorlopig nog niet over. Zou wel de toezegging hebben gekregen om zich uit te mogen leven in de klassiekers en deze start in KBK lijkt daar een eerste signaal voor.

Vind t ergens wel een leuke gok, maar eigenlijk past t niet helemaal lekker in mn team...

R. D.

'@Pom titcock

Hermans staat er bij mij zeker in.

1 2 ... 13 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.