Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 14 ... 156 157
Kleine Drekst

hermans is bij mij een optie voor een gouden wissel net zoals teuns

Pom titcock

Zijn er hier mensen die vertrouwen hebben in good old Greg? 37 lentes jong maar z'n resultaten blijven prima. 1,5 millie en 10 koersen op het programma.

Risje89

Met de vorm van Pogi zit het wel snor in ieder geval.

Q. Hermans staat er bij mij in, koopje wat mij betreft.
Gouden Greg laat ik thuis, maar hij zal vast nog een paar keer top 20 rijden.

Hommeles

'@Pom titcock, dat slag renners vind ik de allerlastigste. Ik blijf mezelf tergen met de vraag of het nou helemaal 'op' is met Greg en zijn generatiegenoten. Want 1.5 mln is dan toch weer zo weinig voor iemand met zijn staat van dienst.

Net als Vanmarcke en Naesen. Alledrie een enorm stevig programma, alledrie oerdegelijk met uitzondering van het laatste seizoen. Aan een kant kan het zomaar zo zijn dat het echt helemaal klaar is en dat er geen fatsoenlijke uitslag meer bij komt. Aan de andere kant: als ze ook maar een beetje in de buurt komen van de betere jaren, zijn ze hun geld dik waard.

Misschien helpt het in dit licht: het laatste jaar dat Greg behoorlijk scoorde was in 2019. In dat jaar reed hij ook in de eerste koersen (Oman en Valencia) zeer behoorlijk met een overwinning en twee podiumplaatsen. Dit jaar rijdt hij in Oman en de ster van Besseges geen deuk in een pakje boter (1x 9e plek verder niets). Dat zou een voorteken kunnen zijn.

R. D.

Greg gaat bij mij gewoon lekker mee, zoveel kans op succes dan ben je al gauw 1.5M waard.

TheBest

Kristoff wint etappe 1 in Algarve overtuigend van o.a. Jakobsen. Klik klik klik.. haha

Kleine Drekst

zat al te twijfelen tussen yves en kristoff

jort101

De jaren beginnen te tellen bij Kristoff toch? Haha ;)

KV

Pff, had eigenlijk geen zin in Kristoff dit jaar. Toch eens opnieuw over nadenken...

Uno X wel niet op startlijst van EF in PCS terwijl ze de voorbije jaren wel meededen.

Praeses

'@Wicked Wout: ik overweeg hem ook. Ploeg is goed, hij is aangetrokken voor de klassiekers, en er is nog kans op teampunten met een super kopman. En hij is goedkoop.

Stijn Lemmens

Wat verwachten we van Axel Zingle? Ik vind het riskant, waarom doet die de sprint klassiekers niet?

arjenzvob

Cofidis en Arkea. De ploegen met 3 a 4 sprinters aan de start en dan maar zien wie er lekker in de wedstrijd zit. Nee dank je.

ZK

'@Stijn
Zingle rijdt Kuurne gewoon, hoewel Cofidis met 4 sprintende types komt punten sprokkelen... Single, Cockhard, Allegaetjes en alscheid...

@KV
Grote kans dat Uno-X nog wordt toegevoegd aan startveld van EF. Zal nog wel even duren voor wildcards daar bekend zijn.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Zingle staat er hier momenteel in. Maar allerminst zeker. Zo'n 500k man maak je natuurlijk geen kopman maar ik verwacht er hier en daar wat punten van. Louvel trouwens ook een optie voor dat geld. Hoe denken jullie daar over?

ditisdavid

Uno-X had vorig jaar al een wildcard in Frankfurt, met de viervoudig winnaar in de ploeg is de kans dat ze er niet opnieuw een krijgen nihil. Kristoff zit bij mij zodoende op de wip, vind een De Lie en Milan ook erg interessant en alledrie is misschien wat veel van hetzelfde. Voordeel van Kristoff is natuurlijk wel dat je minder snel een wissel moet bewaren enkel voor Frankfurt, wat mij niet de meest efficiënte manier om een te gebruiken lijkt.

Laatst gewijzigd
ZK

'@ditisdavid Kristoff, De Lie en Milan, ik heb ze alle drie. Zeer aannemelijk dat ze alle drie in EF rijden ook.

Pim96

De Lie en Kristoff lijken me zeer aannemelijk inderdaad. Milan ben ik niet zo zeker van, al zou het wel prettig zijn. Bij Bahrein natuurlijk ook nog mister Bauhaus voor EF.

ZK

Ah ja, Bauhaus zal daar wel sprinten inderdaad. Of hij moet voordien ergens goed crashen

niek-vdv

Søren Wærenskjold ook wel een interessante voor 500k als hij vaker gewoon doorsprint als lead-out van Kristoff a la Danny van Poppel. En zelf ook al een rit gepakt in de Saudi Tour.

ZK

Alleen bij 1e sprint kans in Kuurne start Søren niet. Althans, voorlopig niet volgens voorlopige startlijst. Wie weet dat ze dit nog wijzigen na het succes. Zou hele fijne man zijn voor 500k

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Van Aert niet fit tijdens z'n stage. Nou... ik weet wel wat me te doen staat!

KV

Basisregel 1 in scorito: niet fitte renners NOOIT selecteren. Leuk dat dit nieuws gedeeld wordt. Maakt het mij makkelijker!

ZK

Mooie zandstrooier ben je ook haha! Staat je naam voor Arjen Z(and) v(an) o(nder) b(oven)
Als in het kinderliedje:
Zand in je oren
Van achter en van voren
Zand, zand, zand !

R. D.

'@Nijmos

Louvel zou ik serieus overwegen als er meer bekend zou zijn over zijn programma, en dan vooral de wedstrijden waar hij het vorig jaar al goed deed(DDV/RVV/PAR)

arjenzvob

'@ZK Ik strooi nergens zand. Hij is/was niet fit en ik weet wat me te doen staat 😊

1 2 ... 14 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.