'@Pom titcock, dat slag renners vind ik de allerlastigste. Ik blijf mezelf tergen met de vraag of het nou helemaal 'op' is met Greg en zijn generatiegenoten. Want 1.5 mln is dan toch weer zo weinig voor iemand met zijn staat van dienst.
Net als Vanmarcke en Naesen. Alledrie een enorm stevig programma, alledrie oerdegelijk met uitzondering van het laatste seizoen. Aan een kant kan het zomaar zo zijn dat het echt helemaal klaar is en dat er geen fatsoenlijke uitslag meer bij komt. Aan de andere kant: als ze ook maar een beetje in de buurt komen van de betere jaren, zijn ze hun geld dik waard.
Misschien helpt het in dit licht: het laatste jaar dat Greg behoorlijk scoorde was in 2019. In dat jaar reed hij ook in de eerste koersen (Oman en Valencia) zeer behoorlijk met een overwinning en twee podiumplaatsen. Dit jaar rijdt hij in Oman en de ster van Besseges geen deuk in een pakje boter (1x 9e plek verder niets). Dat zou een voorteken kunnen zijn.
Uno-X had vorig jaar al een wildcard in Frankfurt, met de viervoudig winnaar in de ploeg is de kans dat ze er niet opnieuw een krijgen nihil. Kristoff zit bij mij zodoende op de wip, vind een De Lie en Milan ook erg interessant en alledrie is misschien wat veel van hetzelfde. Voordeel van Kristoff is natuurlijk wel dat je minder snel een wissel moet bewaren enkel voor Frankfurt, wat mij niet de meest efficiënte manier om een te gebruiken lijkt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.