'@KlaasD
Daar ben ik het mee eens.
Voor mij is EF zelfs een meerwaarde, maakt de puzzel tig veel moeilijker.
Ik ga voor volgende caps:
1 Philipsen
2 De Lie
3 Ackermann
Verder nog Kristoff en Marit aan de start.
Hoewel ik op 2 à 3 starters extra had gehoopt, lijkt me dit toch voldoende om de 97.2% en zilver te consolideren.
En wie weet?
Wie weet wat er nog allemaal kan.
Nu ben ik erg aan het twijfelen tussen Ackermann en Kristoff als 3e cap.
Kristoff is natuurlijk recordhouder en gedijt goed op dit parcours.
Aan de andere kant hebben ze in SP de kaart Waerenskjold getrokken met AK als lead out.
Verder heeft hij ook al een tijdje niets gereden dus is het gissen naar zijn vorm.
Ackermann is ook ex-winnaarmaar die mist toch wat inhoud dit seizoen.
Maar hij rijdt wel de Giro dus die zou in vorm moeten zijn.
Wat denken jullie? Momenteel ga ik voor PA.
Over gokjes gesproken: ik sta precies een beetje in het niets (94%) en had nog braaf een wissel gespaard voor Eschborn met in de basis al Philipsen, De Lie, Matthews en Kristoff aan de start. Dus ik heb mijn laatste wissel maar gebruikt voor Marijn "reduced bunch sprint" Van den Berg. Als extra hedge voor een zwaardere finale, maar vooral voor de leuk (een gouden of zilveren bekertje zit er toch niet meer in).
'@Guido
Bedankt voor de input.
Idd Philipsen en De Lie. Had daarnet nog De Lie op 1 staan maar uiteindelijk niet aangedurfd.
Ik sta nu op 97.2% en zilver.
Volgens mij riskeer ik niet heel veel vandaag met toch een degelijk team (Ook Marit nog aan de start) en kan ik door een gok nog heel heel mss naar goud.
Dus Ackermann gecapt.
Ze zijn elkaar toch waard uiteindelijk en dan is een lage pickrate een goed argument.
@Punchen
Je maakt toch nog kans op brons? Of ben ik de enige noob die daarin geinteresseerd is. (Ben nog bekerloos)
Brons zou inderdaad nog kunnen, maar daar geef ik niet heel veel om. Voor een 5e renner die ik toch geen kopmanfactor heeft, vond ik Van den Berg nog wel een leuke pick. Zeker met zwaardere parcours en de (zoals altijd de laatste jaren) onzekere vorm van Bennett. Kan alsnog blijken dat Bennett dan een betere pick was, maar zonder kopmanfactor gaat dat niet gek veel uitmaken.
Van den Berg is zeker geen slechte pick. Ik heb hem zelfs overwogen bij de initiële teamselectie.
Met Matthews heb je wel een sterk team. Wie weet kan zilver nog..
Good luck!
De Lie (67%), Philipsen (61%) en Kristoff (47%) hebben uiteindelijk een lagere pickrate dan verwacht.
Grappig dat er meer spelers zijn met VDP als cap dan Ackermann haha
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.