Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 154 155 156 157
Risje89

Ik had Bling er al uitgewisseld vóór MSR, maar toch ben ik blij dat hij meedoet. Even vormpeil checken voor de Giro.

Dr.Watt

'@KlaasD

Daar ben ik het mee eens.
Voor mij is EF zelfs een meerwaarde, maakt de puzzel tig veel moeilijker.

Ik ga voor volgende caps:

1 Philipsen
2 De Lie
3 Ackermann

Verder nog Kristoff en Marit aan de start.

Hoewel ik op 2 à 3 starters extra had gehoopt, lijkt me dit toch voldoende om de 97.2% en zilver te consolideren.

En wie weet?
Wie weet wat er nog allemaal kan.

Bonkie

'@KV, heb nog een wissel over en momenteel de volgende namen aan de start

Philipsen
Kristoff
De Lie
SKA
Tiller

Vind het lastig kiezen, voornamelijk omdat ik het zomaar niet in een massasprint zie eindigen. Zit nu aan matthews te denken.

R. D.

Leuk dat Tiller rijdt, laat Kristoff nou maar winnen. :)

Phoenix0000

Lijkt me no brainer om matthews erin te zetten

Simcha

...

Laatst gewijzigd
KV

Toch f*cking Einhorn voor Israel. Dan denk je dat Nizzolo afstapt in Romandië hiervoor en is het opnieuw noppes.

Phoenix0000

Sprinters gaan er allemaal af. Maak jullie niet druk. Wellicht sprintje omplek 8-10 als ze daar nog in geinteresseerd zijn.

Nizzolo had hier niets te zoeken.

Aanklampen

'@KV I feel your pain.... Wat is die Nizzolo toch een halfbakken mannetje.. Elke keer wat... Blij dat ie ook in de Giro niet meedoet... Dat zou geheid een DNF worden halverwege

KV

'@Phoenix

Ben ik niet van overtuigd. Elke ploeg heeft een sprinter als kopman die niet extreem klimmend is. Er is enkel Matthews.

Denk niet dat die bergen opgeknald zullen worden.

Guido Maltempi

Iemand al een obscuur Noors interviewtje kunnen vinden over de sprintplannen van Unox? Kristoff is mijn derde cap maar als die weer voor leadout gaat spelen dan geef ik dat plekje liever aan vPoppel.

Hangtieniedanstaatie

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/dienstdoende-sprinters-blikken-vooruit-op-wat-er-komen-gaat-in-eschborn-frankfurt

Een vooruitblik van Philipsen, Kristoff, De Lie en Bennett.

Dr.Watt

Nu ben ik erg aan het twijfelen tussen Ackermann en Kristoff als 3e cap.

Kristoff is natuurlijk recordhouder en gedijt goed op dit parcours.
Aan de andere kant hebben ze in SP de kaart Waerenskjold getrokken met AK als lead out.
Verder heeft hij ook al een tijdje niets gereden dus is het gissen naar zijn vorm.

Ackermann is ook ex-winnaarmaar die mist toch wat inhoud dit seizoen.
Maar hij rijdt wel de Giro dus die zou in vorm moeten zijn.

Wat denken jullie? Momenteel ga ik voor PA.

Guido Maltempi

'@Dr.Watt ik neem aan dat je Philipsen en De Lie op 1&2 hebt? Als je wil consolideren, dan Kristoff, want die zit in veel teams. Als je een gokje wil wagen op een sprong omhoog, dan Ackermann, want die heeft vrijwel niemand.

Punchen of verzuipen

Over gokjes gesproken: ik sta precies een beetje in het niets (94%) en had nog braaf een wissel gespaard voor Eschborn met in de basis al Philipsen, De Lie, Matthews en Kristoff aan de start. Dus ik heb mijn laatste wissel maar gebruikt voor Marijn "reduced bunch sprint" Van den Berg. Als extra hedge voor een zwaardere finale, maar vooral voor de leuk (een gouden of zilveren bekertje zit er toch niet meer in).

Nijmos

Ik heb dezelfde mannen in mijn team maar geen vd berg. Ik ben voor Philipsen, De Lie en Kristoff gegaan. Matthews mag mij verrassen

Dr.Watt

'@Guido

Bedankt voor de input.

Idd Philipsen en De Lie. Had daarnet nog De Lie op 1 staan maar uiteindelijk niet aangedurfd.
Ik sta nu op 97.2% en zilver.
Volgens mij riskeer ik niet heel veel vandaag met toch een degelijk team (Ook Marit nog aan de start) en kan ik door een gok nog heel heel mss naar goud.
Dus Ackermann gecapt.
Ze zijn elkaar toch waard uiteindelijk en dan is een lage pickrate een goed argument.

@Punchen

Je maakt toch nog kans op brons? Of ben ik de enige noob die daarin geinteresseerd is. (Ben nog bekerloos)

Punchen of verzuipen

Brons zou inderdaad nog kunnen, maar daar geef ik niet heel veel om. Voor een 5e renner die ik toch geen kopmanfactor heeft, vond ik Van den Berg nog wel een leuke pick. Zeker met zwaardere parcours en de (zoals altijd de laatste jaren) onzekere vorm van Bennett. Kan alsnog blijken dat Bennett dan een betere pick was, maar zonder kopmanfactor gaat dat niet gek veel uitmaken.

rbc1912

Op 96,7% nu en wil nog echt een zilveren bekertje. Deze Armada moet dat gaan doen voor mij vandaag:
1. Philipsen
2. De Lie
3. Kristoff
Jokers van dienst zijn Wærenskjold en Louvel

Hopelijk een mooi einde van dit zeer goed verlopen Klassiekerspel

Dr.Watt

Van den Berg is zeker geen slechte pick. Ik heb hem zelfs overwogen bij de initiële teamselectie.
Met Matthews heb je wel een sterk team. Wie weet kan zilver nog..
Good luck!

De Lie (67%), Philipsen (61%) en Kristoff (47%) hebben uiteindelijk een lagere pickrate dan verwacht.

Grappig dat er meer spelers zijn met VDP als cap dan Ackermann haha

ditisdavid

Matthews terug van voren.

ditisdavid

Philipsen schijnbaar DNF.

ditisdavid

Het is zeker niet Cees, want Astana rijdt hier niet...

ditisdavid

De Lie, Kristoff en Degenkolb terug aan het komen.

ditisdavid

Philipsen zit daar zeker niet bij, in het algemeen zijn er amper Alpecins in deze groep. Kragh zit er nog wel bij.

1 2 ... 154 155 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.