Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 154 155 156 157
floda

'@KV ik hoop dat je dik met dat team de gouden beker pakt want ik sta dan zo’n 40 punten achter je en heb precies hetzelfde team

Risje89

Gestegen naar plekje 39 overall. Dankzij Pidcock, Madouas, Benoot en wat teampunten met Sheffield en Mohoric. Gouden bekertje is toch zo goed als binnen, zou je zeggen.

floda

'@KV ik hoop dat je dik met dat team de gouden beker pakt want ik sta dan zo’n 60 punten achter je en heb precies hetzelfde team

floda

Toch altijd fijn als je zoontje nog even je punten natelt en dan de tekst veranderd. Maar goed hij had wel gelijk

mspan

Welsford weer van startlijst EF gehaald op PCS.

Bzuidema

Toch zonder Evenepoel gestegen met 2.6 procent naar 92.8%. al met al toch nog redelijk tevreden maar wel teleurgesteld door wissel gaudu en Cosnefroy. In EF toch nog een aardig sprinter team wordt verwacht dus kan nog redelijk einde worden.

Aanklampen

'@Mathijs, ik denk (/hoop) dat hij van de lijst is gehaald omdat de bron voor het toevoegen niet juist was. DSM maakt mijn inziens op zo'n korte termijn vaak de hele ploeg bekend..

We gaan het zien.

KV

Ai. Nizzolo doet mee in Romandië met nog een sprinterskans op zondag. Lijkt me dan sterk dat die EF zal rijden...

Aanklampen

'@KV, dat waren ook mijn gedachten... kruis erdoor ws.

Bij DSM Dainese, dan lijkt kans vrij aanwezig dat Sam EF doet.. Kan me niet voorstellen dat ze alleen naar Big John kijken.

Bumba
Laatst gewijzigd
Sneeuwpop14

Team DSM lijkt bekend -geen Welsford!
Best irritant dat ik mijn laatste wissel voor LBL heb ingezet nadat Welsford op de startlijst van EF stond.
Nu voorlopig nog maar 2 man in koers.

Aanklampen

'@sneeuwpop, best irritant.. Had beetje op hem gehoopt om een subpoule nog te winnen ;-)

floda

Maandag blij met welsford nizzolo en pasqualon naast de lie phillipsen en kristoff. Dacht nog te kunnen stijgen, nu net 3 man voor captainplekken.

KV

Bende losers. Denken die nu echt met John te kunnen winnen?

Definitief weg bekertje. Dan maar in de Giro ;-)

niek-vdv

Hofstetter lijkt de man te worden voor Arkea

Wielertje12

Selectie DSM E-F: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/degenkolb-bij-rentree-na-val-in-parijs-roubaix-vooraanstaande-figuur-in-dsm-selectie-eschborn-frankfurt

Geen welsford dus.

Aanklampen

'@wielertje12, dank... dat wist ik nog niet ;-)

Risje89

Irritant, ik dacht met JP, Kristoff, De Lie, eventueel Welsford en Theuns, D. van Poppel, Allegaert (die laatste 3 reden hem vorig jaar ook) ruim te zitten. Maar het lijkt er helaas steeds meer op dat het bij de eerste 3 blijft.

Aanklampen

Diegene die per ongeluk Matthews hadden geselecteerd en niet hebben gewisseld na het debacle in het begin van het seizoen wordt wellicht beloond... Bling staat op de EF lijst...

Gezien de selectie zou mij het niet verbazen als er heel hard gekoerst wordt, vooral op die tweede lange klim, om zo van Kristoff en andere sprinters af te komen...

Dr.Watt

Helaas voor mij geen Groenewegen.

De startlijst staat op de website.

Edit: Nee dus. Is die van vorig jaar.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

PCS geüpdatet.. Geen Groenewegen, wel Nizzolo, Matthews, Bauhaus, Louvel. Einhorn eraf.

Ook geen Thijssen, Meeus.. Beetje jammer, Nizzolo kan seizoen nog beetje kleur geven.

Laatst gewijzigd
KV

Van de mensen die nog een transfer over gehouden hebben vraag ik me nu wel af wie ze zullen kiezen… ermee rekening houdende dat iedereen wel Philipsen en De Lie heeft.

Durft men Bennett aan wetende dat hij een rotvoorjaar achter de rug heeft en mogelijks zal lossen op die beklimming?

Bumba
Laatst gewijzigd
rbc1912

Ik switch De Lie en Kristoff denk

Risje89

Hier ook JP, De Lie, Kristoff als captains in die volgorde. Verder lijkt het erop dat Nizzolo de kans krijgt om wat terug te doen voor me. D. van Poppel staat ook op PCS, zou een meevaller zijn als hij hersteld is. Zo ineens 5 man aan de start.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 154 155 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.