Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 153 ... 156 157
Yuri2222

'@R.D. Om Healy nu te cappen voor Benoot vind ik wel een risico. Ik ga zelf voor 1. pogi 2. benoot en 3. Pidcock. Klein risicootje, maar gezien de lange koers verwacht ik toch dat Benoot hoger gaat eindigen. Verder SKA, Benoit, Bilbao, Hermanns en Sheffield. Verwacht er niet al teveel van.

Hopelijk kunnen we het gouden bekertje vasthouden.

Valvuillerdemoz

TJV start wel met twee man minder. Lijkt me iets minder gunstig voor de kansen van Benoot

mspan

Had Jumbo de koers dan gaan dragen? Denk dat de drie belangrijkste er gewoon bij zijn. Dus denk evenveel (hele kleine) kans voor Benoot.

Dr.Watt

Na wat twijfel rond cap 2 en 3 gaan we vandaag 'La Doyenne' aanvangen met
1 Pogi
2 Pidcock
3 Higuita

Verder nog Barguil, Benoot, Madouas, Powless, Alaphilippe en Sheffield.

Hopelijk nog een klein beetje stijgen. Alleszins brons consolideren moet lukken.

KV

Higuita ipv Benoot kiezen vind ik wel een gokje. Verwacht niet veel van Higuita na zijn WP.

Benoot verwacht/hoop ik top 5. Is dus cap 2 vandaag. Pid op 3.

Yskoud

Hier 96,5 en hoop vandaag grote slag te slaan met Pogi, REV, Pidcock, QH, Mohoric, Gaudu, Kwait, Mollema, SkA, Cosnefroy. Voor EF nog de Lie, Philipsen, Welsford, Kristoff, Theuns.

Dr.Watt

'@KV

Inderdaad een klein gokje.
Ik twijfelde tussen Benoot, Higuita, Powless en Barguil.

WP wss idd een drama maar ik had gezien dat Higuita heel slecht gepositioneerd zat op Cherave toen UAE doortrok.
Hij zat achter een geloste groep en is er dan zelf nog helemaal terug naar toe gereden.

Vandaar mijn vertrouwen. Hopelijk beschaamt hij het niet.

RVH

'@Yskoud heel veel succes met Theuns in EF. Trek start daar niet...

Hay

Zag in de statistieken dat Evenepoel maar in 18% van teams een van de kopmannen is. Kan ik door met mijn laatste wissel wellicht toch nog behoorlijk wat stijgen. Pogi (3), Evenepoel (2,5), Powless (2) aangevuld met Gaudu, Alaphilippe, Cosnefroy, Q Hermans en Kwiat moeten het vandaag gaan doen.

Blijven voor EF de Lie, Philipsen, Welsford en Kristoff.

Een bekertje zal er niet meer inzitten, sta nu op 84,4, hoop nog richting 90 te gaan.

KV

Pogi kan vallen. Human he is!

arjenzvob

Pogi kan uitvallen. Human he is!

KV

Denk dat de oren van iedereen van de subtoppers nu beginnen flapperen: “zou ik dan toch een kans maken vandaag…”

Niels22

Evenepoel als captain 1 kan wel eens leuk gaan uitbetalen

Dr.Watt

Higuita lost al. Haha
Sinds BP sla ik flater na flater. Straks brons nog kwijt.

Jommelb

Hier nog een grotere flater. Alleen captain 1 ingevuld, omdat ik nog twijfelde over een wissel. Was ervan overtuigd dat ik ze alvast had ingevuld, maar niet dus. En captain 1 is natuurlijk Pogi.

Yskoud

Nou REV in ieder geval prima wissel gebleken

Dingetje

Pidcock, Madouas en Hirschi redden voor mij de meubelen (al ga ik rond de 85% eindigen). Had in een verstandsverbijstering Guerreiro tweede kopman gemaakt en Pogacar viel natuurlijk ook weg. In EF zal iedereen wel ongeveer dezelfde mannen opstellen, dus ik verwacht geen duimpje meer te behalen.

rbc1912

Jippie. Naar 96,7% gestegen met Pidcock (cap2), Benoot (cap3) en Madouas. Het 'cappen' blijft maar goed gaan :)

floda

400 punten vandaag ondanks wegvallen pog en kron. Gestegen naar 97,6. Helaas 175 van goud af, is te veel.

Dr.Watt

Ondanks geflater stijgen we onverwachts met 0.8% naar 97.2%. Dit is blijkbaar reeds zilver.

Dankzij Cap 2 Pidcock, Madouas, Benoot en teampunten van Alaphilippe en Sheffield.

Helaas begint het me nu te dagen dat ik eigenhandig mijn eerste gouden bekertje heb weggegooid.
Één flater minder en het was binnen geweest.
Ach.

Op naar EF met Philipsen, De Lie, Ackermann, Kristoff, Marit en Groenewegen en met wat geluk nog eentje.
Goud zal nu niet meer lukken maar zilver zal ook zoet smaken.

ronvisser

Alleraardigst team voor EF Dr. Watt. Als Ackermann en Groenewegen een beetje aardig presteren, zit een gouden beker er wellicht wel in (gezien hun relatief lage pickrate). Vandaag met Pid (cap2), Benoot (cap3) en Madouas gestegen naar 96,9%. De verschillen met de 100 plekken boven mij zijn minimaal, dus ik heb nog hoop op zilver.

Jasperdewaal11

Toch balen dat Kron even de hovenier ging uithangen bij die heg.....

KV

Echt eh. Ook Q pech op het slechtste moment. Met hun sprint konden Q en Kron zomaar nog top 10 gehaald hebben…

Nu enkel kopmannen Benoot en Pid in de punten. 0,2% gezakt naar 98,4… 100 punten van het bekertje nu. Heb hier toch nog ergens hoop op met Phil, De Lie, Kristoff, Welsford en Nizzolo…

R. D.

3.6% gestegen naar 92.9% dankzij pidcock, healy en benoot. Wat heeft die healy een wedstrijden gereden zeg. Hopelijk nog wat succes bij E-F wie weet zit er nog een bekertje in.

Laatst gewijzigd
jm dvg

Ik heb de val nog nergens terug kunnen zien. Weet er iemand op welke banden Honore reed? Wel geen tubeless? Met name benieuwd vanwege het interview van Rowe eerder dit jaar.

1 2 ... 153 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.