Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 27 ... 156 157
ManWithBeard

'@Franky122 Leuk ;)

Fietseties

Encanto, dan heb je al 13 renners uit slechts 5 ploegen. Er moet wat tegen zitten en je bent meteen enorm de pisang. Bovendien betaal je bij die ploegen extra veel voor soms niet meer dan redelijke renners. Ineos is bovendien nog extreem om daar veel risico mee te nemen als je het mij vraagt. Bij Jumbo ligt de standaard veel hoger.

Niballie

'@encanto

Lotto-Dstny en Soudal-QS zijn toch juist heel duidelijk over hun sprinters?

Pom titcock

'@bauke https://github.com/jvdlaar/scorito/blob/main/classics-2023.xlsx alstu

WilliamS23

'@Hommeles Zo zit ik ook in de strijd. Die eerste drie races ga je hem geen captain maken, en dat voor 4 miljoen. Dan pak ik liever Küng of Mohoric erbij die ik elders wel kan cappen. Voor de koersen die jij opnoemt Pogacar ook al achter de hand en zal Teuns ingevlogen worden als wissel. Daar zal ik hem ook niet zo snel nodig hebben.

Maar goed, er zijn ook argumenten hem wel te nemen, dus wellicht betrap ik me er nog wel op dat ik ernstig ga twijfelen.

madeinstars

Wel benieuwd waar je Kung en Mohoric dan gaat cappen.

Niballie

Parijs-Roubaix bijvoorbeeld.

M@thijs

'@Pom, ik kan in jouw excelletje een E2/O2 cathegorie aanbevelen

Om de echte zwakke broeders een handicap te geven kun je +1.000.000 bij de E zetten om de som te matigen

Laatst gewijzigd
GoldenWallie

Hier Girmay er met tegenzin uitgegooid, merk dat ik hem helaas nergens ga cappen. En dan bijna in de Wellens-val getrapt… oei

Jordi Hulleman

'@bauke:

Startlijsten worden automatisch aangevuld.

https://bit.ly/klassiekerspel

Laatst gewijzigd
Nijmos

Pidcock maak je toch gewoon zaterdag aanstaande al captain? Dan sta je al 300 punten los van de deniers. Zit je dan met je cosnefroy.

Zonder dollen, pidcock wel of niet is gewoon erg moeilijk. Bij de bookies is hij voor zaterdag al de 2e kanshebber. Ik geloof er wel in en ga hem ook cappen. Als je dat niet doet en liever kung of mohoric capt zaterdag dan kun je pidcock misschien idd beter als wissel inbrengen.

Hommeles

Iemand die nog een gokje zoekt voor 500k. Sprintertje Gleb Syritsa is net toegevoegd aan OHN.

WilliamS23

'@madeinstars Ik zeg of ipv en, maar idd de keuze is dan niet reuze. Net als bij Pidcock.

P-R is zeker wel een optie daarvoor, maar dan wel als derde kopman. Maar Pidcock rijdt alles tezamen met Pogi, op aanstaande zaterdag na. En daarnaast ook vele koersen samen met WvA en MvdP. Redenen zat om budget vrij te maken en die 4 miljoen niet uit te geven.

Maar zoals gezegd, tijd nog om te gaan twijfelen.

@Nijmos geen idee of ie aan mij gericht was, maar Mohoric en Küng zijn absoluut geen kopmanmateriaal wat mij betreft.

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Iemand een idee waarom die Zonneveld van BEAT niet opgenomen is in Scorito? Reed toch een verdienstelijke NK Strandrace en staat al op de startlijst voor de Scheldeprijs. Leek me een mooie dark horse voor 500k ;)

Laatst gewijzigd
Nijmos

'@william: het was meer in het algemeen. Al die bespiegelingen zijn leuk en aardig maar als je denkt dat pidcock zaterdag gaat winnen moet je hem gewoon hebben. Ik vind hem voor zaterdag in elk geval de grootste top 3 kandidaat en hij staat er daarom vrij vast in (en is denk ik zaterdag x2.5 kopman)

John Berger

Mocht van Aert of vd Poel onverwacht slecht presteren of geblesseerd raken heb je met Pidcock een alternatieve (wel dure) extra kopman? Ik heb bij enkele races wel de keuze uit 4-5 dure kopmannen en kies vlak voor die tijd wel. Merk wel vaak dat je hierdoor verkeerde keuzes maakt en niet meedoet in de top. Maar het kan ook zomaar een jaar wel goed gaan. Iedereen zijn eigen strategie denk ik maar zo.

Bonorrie

'@WilliamS23;
De Lie vervangt Milan Menten en start met rugnummer #185

John Berger

Mijn gok voor de top 5 OHN: de Lie, Pidcock, Küng, Philipsen en Kristoff.
De discussies in dit forum zijn fantastisch en mooi om te volgen. Mijn team staat al langere tijd vast wissel al nog wat met de 500k renners nu de programma's meer bekend worden.

Ketjap Manis

Als Pidcock tegenvalt kun je Flip brengen toch? 1 van de 2 zal vast in vorm zijn.

Kleine Drekst

ook even nog wat nieuws dat rare ding dat mohoric gebruikte in de afdaling tube ofzo dacht ik is verboden te gebruiken zag het hier nog niet vermeldt staan

snoek1974

Pidcock ga bij mij gewoon mee , zal ondanks zijn prijs niet overal kopman zijn , maar mocht een ander van drietal onverwacht niet meedoen aan een klassieker , dat heb je een back up en hoop m ook nog te zien in Brabantse Pijl .

het is afwachten wat v Aert en vd Poel gaan rijden maar anders heb je aardig wissel geld om je heuvel team nog te versterken en die bestaat bij mij nu al uit 7 man en als die 2 wel mee doen versterken ze je heuvel team ook behoorlijk .

arjenzvob

Welshford helaas toch niet zo'n boeiend programma, al zegt de ploeg dat het nog kan veranderen. Allemaal kleine koersjes, en alleen BDP en Scheldeprijs. Al is Scheldeprijs dan wel weer interessant. Even kijken hoe ik uitkom. Budget vrijmaken en een duurdere sprinter wellicht... Lastig.

Fietseties

Is 7 man heuvel zonder Aert en vdp niet een beetje overdreven? Ook nog met het oog op wissels zal ik of wat meer gewicht op je sprinters leggen of op de kasseien natuurlijk.

Pim96

Pogacar geen Strade is ook wel belangrijke in mijn Pidcock overweging

boucky

Geen Tadej in Strade

https://sporza.be/nl/2023/02/21/geen-tadej-pogacar-in-de-strade-bianche-sloveen-wil-bloedvorm-v/

1 2 ... 27 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.