Encanto, dan heb je al 13 renners uit slechts 5 ploegen. Er moet wat tegen zitten en je bent meteen enorm de pisang. Bovendien betaal je bij die ploegen extra veel voor soms niet meer dan redelijke renners. Ineos is bovendien nog extreem om daar veel risico mee te nemen als je het mij vraagt. Bij Jumbo ligt de standaard veel hoger.
'@Hommeles Zo zit ik ook in de strijd. Die eerste drie races ga je hem geen captain maken, en dat voor 4 miljoen. Dan pak ik liever Küng of Mohoric erbij die ik elders wel kan cappen. Voor de koersen die jij opnoemt Pogacar ook al achter de hand en zal Teuns ingevlogen worden als wissel. Daar zal ik hem ook niet zo snel nodig hebben.
Maar goed, er zijn ook argumenten hem wel te nemen, dus wellicht betrap ik me er nog wel op dat ik ernstig ga twijfelen.
Pidcock maak je toch gewoon zaterdag aanstaande al captain? Dan sta je al 300 punten los van de deniers. Zit je dan met je cosnefroy.
Zonder dollen, pidcock wel of niet is gewoon erg moeilijk. Bij de bookies is hij voor zaterdag al de 2e kanshebber. Ik geloof er wel in en ga hem ook cappen. Als je dat niet doet en liever kung of mohoric capt zaterdag dan kun je pidcock misschien idd beter als wissel inbrengen.
'@madeinstars Ik zeg of ipv en, maar idd de keuze is dan niet reuze. Net als bij Pidcock.
P-R is zeker wel een optie daarvoor, maar dan wel als derde kopman. Maar Pidcock rijdt alles tezamen met Pogi, op aanstaande zaterdag na. En daarnaast ook vele koersen samen met WvA en MvdP. Redenen zat om budget vrij te maken en die 4 miljoen niet uit te geven.
Maar zoals gezegd, tijd nog om te gaan twijfelen.
@Nijmos geen idee of ie aan mij gericht was, maar Mohoric en Küng zijn absoluut geen kopmanmateriaal wat mij betreft.
'@william: het was meer in het algemeen. Al die bespiegelingen zijn leuk en aardig maar als je denkt dat pidcock zaterdag gaat winnen moet je hem gewoon hebben. Ik vind hem voor zaterdag in elk geval de grootste top 3 kandidaat en hij staat er daarom vrij vast in (en is denk ik zaterdag x2.5 kopman)
Mocht van Aert of vd Poel onverwacht slecht presteren of geblesseerd raken heb je met Pidcock een alternatieve (wel dure) extra kopman? Ik heb bij enkele races wel de keuze uit 4-5 dure kopmannen en kies vlak voor die tijd wel. Merk wel vaak dat je hierdoor verkeerde keuzes maakt en niet meedoet in de top. Maar het kan ook zomaar een jaar wel goed gaan. Iedereen zijn eigen strategie denk ik maar zo.
Pidcock ga bij mij gewoon mee , zal ondanks zijn prijs niet overal kopman zijn , maar mocht een ander van drietal onverwacht niet meedoen aan een klassieker , dat heb je een back up en hoop m ook nog te zien in Brabantse Pijl .
het is afwachten wat v Aert en vd Poel gaan rijden maar anders heb je aardig wissel geld om je heuvel team nog te versterken en die bestaat bij mij nu al uit 7 man en als die 2 wel mee doen versterken ze je heuvel team ook behoorlijk .
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.