Startlijst Omloop:
19. Lotto Dstny
0 DE LIE Arnaud
181 CAMPENAERTS Victor
182 BEULLENS Cedric
183 DE BUYST Jasper
184 FRISON Frederik
185 MENTEN Milan
186 VAN MOER Brent
187 VERMEERSCH Florian
DS VAN DE WOUWER Kurt
Ja ja, hoe zit dit nou? :)
Edit: in het nieuwsbericht van Wielerflits staat De Lie ook apart. Terwijl hij bij de bookies bij de favorieten staat en op zijn persoonlijke kalender op PCS ook gepland staat. Vreemde berichtgeving, of mis ik iets?
ik heb momenteel van de drie grote blokken (Jumbo/Alpecin/ineos) ten miste drie renners
UAE heb ik nu naast Poga ook Trentin (voor het openingsweekend alleen al) en Trek ook de twee kopmannen.
Voelt wel lekker, maar goed merk wel dat ik wat krap in mijn sprinters zit. Kan nu bij SP en Brugge/panne nog geen drie opstellen, dus hopelijk vult het programma snel...
Merk alleen dat ik door de koppeltjes de sprinters echt lastig vindt. Ewan en de Lie, Merlier en Fabio, Meeus en Bennet,
Verder gaan demare, cavendish en groenenwegen in principe niet mee..
Even afwachten op het programma van een Nizzolo, maar dat zou het gat mooi kunnen opvullen...Hoe maken anderen de afweging?
Over de hele Pidcock discussie. Omdat ik erover blijf twijfelen.
Ik lees het 'kopman' argument dat hij waardevol is omdat je een zeker podiumkandidaat hebt voor de koersen waar de toppers niet komen.
Als ik nou Cosnefroy pak voor 2.5 mln, die heeft naar mijn mening net zoveel kansen op een podiumplaats in BP, AGR, WP en LBL. Pidcock heeft nog meer podiumkansen bij ritten als DDV en Strade Bianchi. Maar op Strade heeft toch iedereen al Pogi, vAert en MvdP en ook DDV wordt door voldoende toppers gereden. Daarmee hou je nog 2 miljoen over.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.