Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 26 ... 156 157
Karperdrol

SKA mooi programma, mooi team, maar er is altijd een maar... gaat die ook eigen punten pakken?? dat zou wel moeten voor zo'n prijs.
en hoe kijken jullie naar de verhouding Theunissen/Girmay. Girmay slaat het openingsweekend al over

jan derksen

Ik laat wout ook lekker thuis ga geen zieke mannen meenemen

Koen

Alaphilppe was voor mij een zekerheid van in het begin maar nu de wedstrijd nadert begin ik toch te twijfelen. ik verwacht een geprikkelde alaphilippe door de uitspraken van Lefèvre. Wat zijn de meningen van de experten hier over flipje?

Pom titcock

Gaat madsie in 6 ritjes meer punten bij elkaar fietsen dan jappie in 8?

dvansteenis

Laat even weten als jullie het antwoord op die vragen hebben. Dan kan ik naast scorito ook meteen m’n toto’s hierop afstemmen.

WilliamS23

Startlijst Omloop:

19. Lotto Dstny

0 DE LIE Arnaud
181 CAMPENAERTS Victor
182 BEULLENS Cedric
183 DE BUYST Jasper
184 FRISON Frederik
185 MENTEN Milan
186 VAN MOER Brent
187 VERMEERSCH Florian
DS VAN DE WOUWER Kurt

Ja ja, hoe zit dit nou? :)

Edit: in het nieuwsbericht van Wielerflits staat De Lie ook apart. Terwijl hij bij de bookies bij de favorieten staat en op zijn persoonlijke kalender op PCS ook gepland staat. Vreemde berichtgeving, of mis ik iets?

Laatst gewijzigd
Risje89

'@William Hij is later toegevoegd aan de startlijst, dus nog geen rugnummer toegewezen denk ik.

VincentK

Volgens mij is het niet zeker of de Lie zaterdag rijdt. Zondag sowieso wel.

Pom titcock

Mooi lijstje van Sporza, wie er nog een goedkope klasbak zoekt: https://sporza.be/nl/2023/02/20/goedkope-renners-nodig-voor-je-sporza-wielermanager-deze-10-koopjes-kunnen-van-goudwaarde-zijn~1676887421438/

Titivoeckler

Wie is dubbele voornaam? 🤣

ZK

Milan

dvansteenis

Mat-Teo Trentin 😜

wielergekkie

'@ZK ik had eerder Jonathan in mijn hoofd

Risje89

'@Sportgek Castroviejo? Gekke voornaam.

Kampie90

'@Mupje Dingelmans wanneer je ervoor kiest om Madouas te nemen voor maar 4 ritten, heb je dan nog wel genoeg speling om eraf te worden gereden in Annecy?

Hoekie13

Speelt iemand anders ook met de gedachte om met 4 Ineos-renners te beginnen aan het Klassiekerspel?

Met het oog op o.a. de Brabantse Pijl van 2022 zie ik de contouren een nieuwe 'wolf pack'?

'Tis een risico, maar voor goud 🥇 moet je soms iets proberen...

Pom titcock

'@Fu yong hai, ik heb er nu momenteel 3, Sheffield zou een mooie aanvulling zijn. Ik heb wel vertruwen in Ineos dit jaar.

MrWest

Team staat (voor nu), alleen nog afwachten wie samen met Pogi de klassiekers gaat rijden. Nu Laengen erin staan, maar nog niks officieels bekend volgens mij. Sjoerd Bax is ook een optie

mitchel_91

Behoud je de punten van de renner die je eruit wisselt?

Niballie

'@Fu-Yong Hai

Ik speel daar wel mee, maar dan iets gespreider met meerdere teams.

Franky122

Nee, die punten raak je kwijt. Dus Van Aert tot het einde erin houden.

encanto

ik heb momenteel van de drie grote blokken (Jumbo/Alpecin/ineos) ten miste drie renners

UAE heb ik nu naast Poga ook Trentin (voor het openingsweekend alleen al) en Trek ook de twee kopmannen.

Voelt wel lekker, maar goed merk wel dat ik wat krap in mijn sprinters zit. Kan nu bij SP en Brugge/panne nog geen drie opstellen, dus hopelijk vult het programma snel...

Merk alleen dat ik door de koppeltjes de sprinters echt lastig vindt. Ewan en de Lie, Merlier en Fabio, Meeus en Bennet,
Verder gaan demare, cavendish en groenenwegen in principe niet mee..

Even afwachten op het programma van een Nizzolo, maar dat zou het gat mooi kunnen opvullen...Hoe maken anderen de afweging?

JMVDB

Iemand al een mooi, recent excel document? Ik hou me aanbevolen.

Pom titcock

Zijn er forum vrienden vanavond aanwezig bij de rode lantaarnshow in Tivoli Utrecht?

Hommeles

Over de hele Pidcock discussie. Omdat ik erover blijf twijfelen.

Ik lees het 'kopman' argument dat hij waardevol is omdat je een zeker podiumkandidaat hebt voor de koersen waar de toppers niet komen.

Als ik nou Cosnefroy pak voor 2.5 mln, die heeft naar mijn mening net zoveel kansen op een podiumplaats in BP, AGR, WP en LBL. Pidcock heeft nog meer podiumkansen bij ritten als DDV en Strade Bianchi. Maar op Strade heeft toch iedereen al Pogi, vAert en MvdP en ook DDV wordt door voldoende toppers gereden. Daarmee hou je nog 2 miljoen over.

1 2 ... 26 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.