Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 37 ... 156 157
Maurimaler

Weet er iemand hier dat Jayco de Brabantse Pijl zeker gaat rijden want staan nu nog niet op de startlijst.
Ik dacht eerst Matthews niet te nemen doordat die Brabantse Pijl niet rijdt, maar nu zie ik dat er(nog) maar 16 teams aan de start staan, dus een grote kans dat die toch deze wedstrijd rijdt?

Yuri2222

Ik worstel heel erg met het aantal heuvelmannen dat ik mee wil nemen die van tevoren nog niet echt koersen rijden. Heb nu Cosnefroy, Martinez, Hermans en Bilbao. Bij 3/4 heb ik nog kans op punten schrapen tot en met PR, maar zo'n Martinez rijdt waarschijnlijk alleen de echte heuvelkoersen. Gister in de podcast van scorito ook aan bod gekomen, maar wat doen jullie met mannen als Martinez? Neem je er nu al vast een of meer mee, zodat je straks bij de heuvels een sterker team hebt en niet te afhankelijk bent van je wissels?

WilliamS23

'@MarvinG

ik blijf er ook al heel lang van af. Hij heeft me te vaak te veel punten gekost. Tevens heb ik de Lie al en twee sprinters van één ploeg is me te gortig. Voor BDP is sowieso nog weinig bekend qua startlijsten, maar hetgeen wat erop staat is al best groot van naam. Ik kom daar met Philipsen, Meeus, Kristoff en Allegaert voorlopig aan de start en kan die daar redelijk veilig cappen.

arjenzvob

Twee sprinters van één ploeg kan prima, als ze maar verschillende wedstrijden rijden....
Ik twijfel ook tussen Ewan en Jakobsen, maar dan moet ik 500k pakken ergens. Die mogelijkheid is er, maar dat moet ik nog even uitpluizen.

Qtjelegend10

'@-Wielerfan niets meer over gelezen, maar onze @arjenzvob zei dit op pagina 25 geloof ik. https://wielerorakel.nl/2022/01/12/programma-2022-welke-wielrenner-rijdt-welke-koers/ hier zijn programma van vorig jaar, niet heel interessant als je hoopte dat ie BDP en Schelde zou rijden..

arjenzvob

Die link heb ik niet gebruikt.... Wel heb ik iets over hem gezegd inderdaad.

Edit: Ik snap je nu. Je deelt de link om te vergelijken met vorig jaar.

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

'@Qtjelegend10

Bedankt! Deze informatie had ik nodig.😜👌

WilliamS23

'@Arjenzvob

Twee sprinters kan zeker, geef alleen aan dat het mij persoonlijk te gortig is en al eens de mislukking in is gegaan. Maar anderen mogen dat prima doen om mijn ongelijk aan te tonen, en ik verwacht er ook veel die ervoor zullen kiezen.

Franky122

Veel mensen hebben Turner. Op PCS staat alleen vermeld dat hij de Omloop en KBK rijdt. Hetzelfde geldt overigens voor Sheffield (+ Strade + LBL). Is de reden dat jullie hem meenemen omdat hij talentvol is en dit jaar zijn doorbraak gaat zijn? En als hij verder niet rijdt --> gouden wissel? Of is er een interview dat ik gemist heb waarin de doelen duidelijk worden aangegeven?

Het antwoord staat misschien al ergens op dit forum. In dat geval alvast excuus.

Kleine Drekst

ik hoor iedereen maar over mohoric erin zetten maar aangezien zijn tubesysteem (dat die vorig jaar onder andere in de afdaling van milaan san remo gebruikte) verboden is verwacht ik toch wel een aantal mindere uitslagen ten opzichte van vorig jaar hoe denken jullie daarover?

Keshi

'@Wielerfan
Nizzolo vorig jaar KBK, MSR, Brab Pijl en Eschborn. Niet zo veel. Wel 4x top20. Staat er nog in bij me, maar niet lang meer denk.

mas22

'@Franky122: dat zijn programma nergens te vinden is wil niet zeggen dat hij niks rijdt. Nu van Baarle weg is zal hij een van de kopmannen zijn. Ga er maar vanuit dat hij een vol programma rijdt.

@keshi: nizzolo was een tijd uitgeschakeld vorig seizoen door valpartijen

TheBest

Ik doe niet heel uitgebreid onderzoek naar de programma's van verschillende renners. Zo heb ik het programma van Ben Turner niet kunnen vinden. Maar het programma van Magnus Sheffield is toch niet zo heel lastig.

magnussheffield.com ;-)

Qtjelegend10

In mijn zoektocht naar interessante Ardense opties kwam ik dit vandaag gepubliceerde artikeltje tegen: https://www.nemzetisport.hu/kerekpar/valter-attila-a-vuelta-indulas-egyertelmu-celom-2942101

Kan wellicht interessant zijn als hij zijn kans mag gaan daar.

jort101

Hoeveel renners van jullie team staan aan de start zaterdag? Bij mij 11.

Boasson en Hagen

'@Nick Bakker
Ik kan nergens vinden dat de dropper post niet is toegestaan, alleen berichten van vorig jaar net ná San Remo, waarin de UCI bevestigt dat het is toegestaan. Maakt verder ook niet uit want:
1. Als het wel is toegestaan, gebruikt iedereen het nu en heeft Mohoric er geen voordeel meer van.
2. De enige koers waarbij je voordeel hebt van zo’n ding is bij Milaan-San Remo. Bij die overige koersen is de winst minimaal en kan hij meedoen om de winst met elk zadel.

-Wielerfan

'@jort101

14 man voor zaterdag

Monsieur PiPi

'@Nick Bakker
Hij heeft alleen in MSR voordeel gehad aan z’n dropper post. Verder heeft hij ook prima punten gescoord in andere koersen plus hij rijdt altijd aanvallend. Persoonlijk vind ik het dan leuk zo’n renner te selecteren.

puntenjager

'@jort101 voorlopig 15

-Wielerfan

Is Allegaert een sprintertje denken jullie die waarschijnlijk top-20 gaat sprinten in BP & Schelde?

Qtjelegend10

Ik ga eens een mooi gokje nemen voor 1,5 miljoen: https://www.rbb24.de/sport/beitrag/2023/02/radsport-maximilian-schachmann-bora-berg-wettkampf.html.

ditisdavid

Ben erg benieuwd hoe je met 14 of 15 man aan de start overmorgen niet in de knel komt in de heuvels en/of de sprints, met Van Aert en Van der Poel erbij zijn er dan maar 3 of 4 plekjes over. Of je moet Cosnefroy, Teuns, Wellens, Kristoff, Milan en Meeus echt allemaal in de ploeg hebben...

Zelf maar negen man aan de start overmorgen, gezien traditiegetrouw minstens de halve toptien in de Omloop weinig klaar zal spelen vanaf de E3 hoeft een mindere score imo ook geen slecht teken te zijn. Voor mij is dit dus de enige koers waar het echt schade beperken wordt.

Laatst gewijzigd
Hoekie13

Het klassiekerprogramma van Mauro Schmid (1 miljoen) is blanco.

Vorig jaar winnaar Baloise Belgium Tour. Hij is in vorm. Hij kan het aan. Op het punt van doorbreken?

Maar dan moet hij wel rijden... Zwitserse kranten helpen me niet. Iemand hier meer info over?

Risje89

Ik heb er zelf 13 aan de start zaterdag. Die andere 5 zijn inderdaad sprinters en een enkele heuvelman (gokje op de wissels).

rbc1912

Ewan er toch maar uitgegooid. Want ja, Ewan hè. Zoals anderen hier ook al meldden: ik neem hem nimmer en dat bevalt altijd heel erg goed haha. Heb al een vervanger die een stuk beter in vorm lijkt en nog eens 1,25 miljoen goedkoper is ook

1 2 ... 37 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.