Weet er iemand hier dat Jayco de Brabantse Pijl zeker gaat rijden want staan nu nog niet op de startlijst.
Ik dacht eerst Matthews niet te nemen doordat die Brabantse Pijl niet rijdt, maar nu zie ik dat er(nog) maar 16 teams aan de start staan, dus een grote kans dat die toch deze wedstrijd rijdt?
Ik worstel heel erg met het aantal heuvelmannen dat ik mee wil nemen die van tevoren nog niet echt koersen rijden. Heb nu Cosnefroy, Martinez, Hermans en Bilbao. Bij 3/4 heb ik nog kans op punten schrapen tot en met PR, maar zo'n Martinez rijdt waarschijnlijk alleen de echte heuvelkoersen. Gister in de podcast van scorito ook aan bod gekomen, maar wat doen jullie met mannen als Martinez? Neem je er nu al vast een of meer mee, zodat je straks bij de heuvels een sterker team hebt en niet te afhankelijk bent van je wissels?
'@MarvinG
ik blijf er ook al heel lang van af. Hij heeft me te vaak te veel punten gekost. Tevens heb ik de Lie al en twee sprinters van één ploeg is me te gortig. Voor BDP is sowieso nog weinig bekend qua startlijsten, maar hetgeen wat erop staat is al best groot van naam. Ik kom daar met Philipsen, Meeus, Kristoff en Allegaert voorlopig aan de start en kan die daar redelijk veilig cappen.
Veel mensen hebben Turner. Op PCS staat alleen vermeld dat hij de Omloop en KBK rijdt. Hetzelfde geldt overigens voor Sheffield (+ Strade + LBL). Is de reden dat jullie hem meenemen omdat hij talentvol is en dit jaar zijn doorbraak gaat zijn? En als hij verder niet rijdt --> gouden wissel? Of is er een interview dat ik gemist heb waarin de doelen duidelijk worden aangegeven?
Het antwoord staat misschien al ergens op dit forum. In dat geval alvast excuus.
'@Nick Bakker
Ik kan nergens vinden dat de dropper post niet is toegestaan, alleen berichten van vorig jaar net ná San Remo, waarin de UCI bevestigt dat het is toegestaan. Maakt verder ook niet uit want:
1. Als het wel is toegestaan, gebruikt iedereen het nu en heeft Mohoric er geen voordeel meer van.
2. De enige koers waarbij je voordeel hebt van zo’n ding is bij Milaan-San Remo. Bij die overige koersen is de winst minimaal en kan hij meedoen om de winst met elk zadel.
Ben erg benieuwd hoe je met 14 of 15 man aan de start overmorgen niet in de knel komt in de heuvels en/of de sprints, met Van Aert en Van der Poel erbij zijn er dan maar 3 of 4 plekjes over. Of je moet Cosnefroy, Teuns, Wellens, Kristoff, Milan en Meeus echt allemaal in de ploeg hebben...
Zelf maar negen man aan de start overmorgen, gezien traditiegetrouw minstens de halve toptien in de Omloop weinig klaar zal spelen vanaf de E3 hoeft een mindere score imo ook geen slecht teken te zijn. Voor mij is dit dus de enige koers waar het echt schade beperken wordt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.