Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 41 ... 156 157
Pom titcock

Wie hebben het wel bij jou gehaald Ivo?

Boasson en Hagen

In de 500k groep vind ik Zingle, Page, Johannessen, Jorgenson, Stewart, Marit, Waerenskjold, Dekker, Vauquelin, Eekhof, Kron, O’Brien, Herregodts, Louvel, Askey, Mozzato, Piccolo, Batistella, Strong, M. Van den Berg, van Uden, Bittner, Zana en Heiduk wel interessante namen (in niet helemaal willekeurige volgorde). Jonge mannen waarbij het er dit seizoen wel eens uit zou kunnen komen. En leuker dan de sprintpiet of een knecht van Pogi.

jan derksen

Zingle is trouwens van Kuurne afgehaald. Ik neig zelf ook om al wat heuvel mannen mee te nemen zodat je team alleen maar sterker kan wisselen

mas22

Als ik een plek zou hebben voor een 500K renner zou ik zeker of Louvel of Waerenskjold meenemen.

MarvinG

Honore voor 500k vind ik ook wel leuk

De Haai van Milheze

Prachtig om het woord 'zekerheid' weer een hoop te lezen. Totdat de eerste renners uit je selectie dit weekend het eerste kusje aan het asfalt geven. Hopelijk blijft de traditionele greep naar het sleutelbeen je bespaard. Om nog maar niet te spreken over al die renners die onverhoopt hun programma nog omgooien. Staar je niet blind op groene Scorito-bolletjes :)

Fallguy

Ben ik echt volslagen idioot als ik met de gedachte worstel wva te laat liggen en voor hetzelfde bedrag Mohoric en kung er ipv neem. Vooralsnog is dat 7 ritjes om 15 waarbij wva natuurlijk wel 7x bijna gegarandeerd koploper is. Is er iemand die een soortgelijk scenario uberhaupt overwogen heeft?

ivo001

'@Pom titcock
Dat zie je wel na de deadline ;)
Maar in ieder geval 2 uit het lijstje van @Boasson en Hagen

jenzrscl

Honore is gewoon ook leuke ! Heeft eindelijk zijn vrijheid. Kan zijn ding doen van strade tot ardennen..zal sws zijn 500 waard zijn

Risje89

'@Arjen Interview met Nizzolo: beetje geleuter over het belang van een sprinttrein, het feit dat sprinters tegenwoordig een heuveltje over moeten kunnen geraken en motorrijden (zijn hobby). Ik heb het niet seconden voor seconde gekeken, maar ik kon zo snel niks ontdekken over zijn doelen dit jaar o.i.d..

Laatst gewijzigd
Nijmos

'@boasson: waarom de broer van Mads niet?

Phoenix0000

Ben er voor 90% zeker van dat Nizzolo Gent Wevelgem zal rijden eigenlijk.
Hij gaat ongeveer hetzelfde programma rijden als hij voor 2022 van plan was namelijk.

Ook heeft hij het in dit interview over Gent W.
Scheldeprijs en BdP lijkt me de kans wat kleiner, net als EF.

https://www.quibicisport.it/2023/02/17/il-segreto-di-nizzolo-ho-migliorato-la-resistenza-in-salita-vorrei-svoltare-alla-sanremo/

jenzrscl

Nizzolo is sws hoofdbreker

Maar je hebt ook nog uno.. verwacht iedereen echt de ouwe rot nog kans maken om te winnen na zware klassieker?

Er is ook nog ene tiller die klassiekers zou moeten aan kunnen en toch ook mooi eindschot.

Aberastuuurrriii

'@Fallguy vind dat geneuzel over WvA eruit laten altijd zo mooi. Heb er voor de Tour vorig jaar ook heel wat gezien die twijfelden en hen eruit lieten. Zou knap zijn als die boven de 60% zijn uitgekomen. Wout is de meest diverse renner die je kan hebben, kan alles. Als hij 6 ritten rijdt, kan hij er 6 winnen en anders eindigt hij top 5

niek-vdv

Voor 500k:
Paul Penhoët is toegevoegd aan Kuurne, kan een leuke gok zijn.

Rawolf

Als ik dat interview lees kom ik op een volgend program voor Nizzo, met als vaste omkadering Zabel en Reynders.

Hij zegt over GW dat het de wedstrijd is die hem het beste ligt.

Kuurne
Tirreno
MSR
Brugge de Panne
GW
DDV
RVV
Giro
Tour (misschien)
WK

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Haal jij Brugge er ook uit ja @Rawolf?
Mss lees ik erover heen.

DDV voor Nizzolo ook wel interessant.
Zonder Poel en Art eindigen dit soort mannen (Kristoff, Philipsen) vaak korter namelijk.
Andere en meer gesloten koers.

arjenzvob

'@Risje, Rawolf, Phoenix dank voor het meedenken. De link van Phoenix had ik al eerder gedeeld.

Mats17

'@BigMig Piccolo is inderdaad een kleine gok ;)

Phoenix0000

Ben zelf nog beetje aan het puzzelen met Girmay, Matthews en Nizzolo.
Verschillend geprijsd maar rijden wel beetje zelfde programma en allemaal inzetbaar als derde captain in MSR en misschien in GW. Heb het gevoel dat ik Girmay kan missen, maar kom er nog niet helemaal uit.

Andere is Pidcock.... Maak hem nu eigenlijk alleen in Strade kopman. Derde kopman.
Ja, en morgen zou ook nog kunnen als nummer 3. 4 miljoen is dan wel heel erg veel.
Hem en bijvoorbeeld Simmons dumpen geeft me kans Nizzolo en Matthews toe te voegen.

Ketjap Manis

Mooi lijstje Boasson. Ik zou Rui Costa, Pedersen, Rex, Gregoire nog willen toevoegen.

ZK

'@Fallguy de gedachte WvA niet te selecteren is zeker iets voor te zeggen. Of de namen die jij noemt dan de vervangers moeten zijn, dat is de vraag.

@Aberastuuurrriii ook wanneer je verwacht dat WvA in orde zal zijn is hem niet selecteren weldegelijk een serieuze overweging. Hij rijdt evenveel koersen als vorig jaar, Strade ipv Luik. Wanneer je een goed alternatief voor de kopman punten verwacht te hebben, dan is Wout in mijn ogen zeker vervangbaar. Ook al haalt hij 500 punten, zoals vorig jaar. Daarnaast zul je na PR zowel MvdP als WvA moeten wisselen, waardoor je veel geld overhoudt. Als je WvA niet selecteert, kun je dat geld ook benutten voor mannen die ook in heuvels actief zullen zijn. Dat zou, met nadruk op zóú, optimaler kunnen zijn. Uiteraard weten we het pas achteraf. Ik overweeg zeker om WvA niet te selecteren, heb twee teams staan. Een met, een zonder. Makkelijke kopman keuzes ja, maar dat geldt alleen voor Strade, MSR, RVV en PR. De andere twee koersen kun je hem misschien sowieso beter niet cappen, want kan zomaar voor ploeggenoot zijn. Dan heb je vast iemand in selectie die er op zeker voor gaat. Dus vraag is vooral, heb je voor die 4 koersen genoeg goede alternatieven.

Nopper

Nizzolo zegt in het interview dat zijn programma elk jaar nagenoeg gelijk is. Vorig jaar had hij alleen zijn pols gebroken in MSR vandaar dat hij niet in Brugge reed. Jaar ervoor reed hij die wel. Dus de kans is aanwezig dat hij daar rijdt maar geen garanties

Kleine Drekst

mooie overwinning van groenewegen in de uae tour zijn er nog mensen die hem overwegen?

jenzrscl

Hha zet maar lekker wout uit je team iedereen, ik wil gouden bekertjee

1 2 ... 41 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.