Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 40 ... 156 157
Jommelb

'@WilliamS23, het blijft een kopmannenspel. Als je nog een sprinter nodig hebt voor die 2 sprintritten is dat een prima pick voor 750k.
Ik ben benieuwd of Pasqualon zo'n goeie pick is in z'n nieuwe ploeg. Daar zitten toch grotere renners en is het niet met z'n allen lekker sprinten voor top-10 plekken.

WilliamS23

'@jommelb Een zeer goed punt. Ik denk het daar af te kunnen met Philipsen, Meeus en Kristoff. We gaan het zien.

Als Welsford E-F ook zou rijden, zou het wel een no-brainer zijn namelijk.

R. D.

Ik ben ook even opnieuw begonnen met het invullen van mijn team en aanvullen van mijn shortlist(nu 40 namen). De 4 ritten waar het lastig is voor mij zijn BDP, SCH, BRP en natuurlijk E-F.

Als ik even de focus leg op de eerste 2 dan kom ik toch ook uit op mannen als Welsford, Meeus, Theuns en lijkt Jakobsen een must have.

Rijdt JUMBO 100% geen SCH of kan dit nog veranderen ? Lastig hoor.

Jasperdewaal11

Heb gewoon tot en met vandaag nog niet mijn selectie compleet gemaakt. Lekker gewacht met echt puzzelen tot het laatste moment, is kijken waar ik later vanmiddag op uit kom.

Jommelb

'@WilliamS23, maar Bennett rijdt ook BdP dus daar zal Meeus geen kopman zijn denk ik.

WilliamS23

Ik dacht dat we het over de Scheldeprijs hadden.

Maar goed, ik moet mijn sprintequipe wellicht nog eens overwegen :)

jenzrscl

'@jommelb dat wil ik wel nog eens zien. Bennett rijd amper nog goeie uitslagen sinds hij bij bora is eignlijk.

ZK

Als Bennet ook in volgende sprint van Poppel niet voorbij komt in uae, dan moet ik nog zien of hij sprinter wordt in BdP of Scheldeprijs. Als Meeus goed resultaat haalt in Kuurne, wie weet wordt hij dan wel de sprinter in BdP en laten ze Bennett thuis

dvansteenis

Regelmatige quote hier: “Bennett komt z’n leadout niet voorbij”

Is iedereen zo snel de afgelopen Vuelta vergeten? Het was notabene in Nederland! Voor de Vuelta kwam Bennett ook niet voorbij v Poppel maar op het moment suprême wint hij 2 etappes op rij.

GoldenWallie

Iedereen opeens last van #NizzoloFOMO?

ZK

'@dvansteenis Tsja, punt is meer dat Meeus het zonder goede leadout al heeft bewezen dit seizoen en Bennet niet, ondanks beste leadout ter wereld. Meeus is 1 mil en kan zijn geld al bijna waard zijn na Kuurne. Daarna is alles bonus. En een mogelijke upside is dat hij wel de sprinter is in één of meerdere sprint koersen daarna. Geen zekerheid.

@GoldenWallie geen fomo, gewoon zekerheidje in mijn team.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Nizzolo moet even voor morgen zijn ambities uiten , en zijn hele schema bekend maken. Hij is intressant, crew van wielerflitsen ga even op zoek naar nizzolo en praat met hem :p

Pom titcock

'@ZK, Zekerheid? Maar zonder def programma. Ik wil hem heel graag in mijn team, maar als die geen BDP en Schelde rijdt...

encanto

Nizzolo is een mooi gok, maar wel een gok... Gaat een beetje worden of de gok met Flipje en Nizzolo of meer "zekerheid" met een jakobsen/stuyven of zelfs een ewan/girmay....mooie keuzes, maar waar de sleutel ligt... Voorlopig voor de "zekrheid" van een jakobsen/stuyven.

Zelf heb ik zes kasseimannen, waarvan er drie ook in de heuvels (zullen rijden).
vier heuvelmannen (waaronder Pidcock), die zo genoemd zijn en 2 overige voor de heuvels
zeven sprinters (waar ik laporte/kristoff eigenlijk geen sprinters vind).

Merk wel dat het nu echt om die laatste drie/vier plekken gaat. Maar goed, wel in het duurdere segment, dus gaat ook wel echt het verschil maken.....

Baskeee

Nog 24 uur mannen! Dat er maar weer een hoop last minute wissels mogen plaatsvinden waar we een uur na de deadline alweer spijt van hebben :D

BigMig

Over gokjes gesproken, durft iemand Andrea Piccolo al een plekje in zijn selectie te gunnen? Misschien nog wat vroeg, maar zo'n grote gok is het voor 500k ook weer niet...

Nijmos

Weet iemand iets meer over het programma van casper pedersen na het openingsweekend? Rijdt hij ook met jakobsen in de panne en de scheldeprijs? Is zelf vrij sterk (nuttig bij evt waaiers) kan teampunten voor fabio pakken en is denk ik ook een leadout die zelf in de punten kan rijden. Of verwachten jullie dat morkov wordt ingevlogen?

joyboy

advies nodig: kies ik voor 4M voor turner+ ewan of voor pedersen + nizzolo/sheffield?

-Wielerfan

Edward Theuns zeker de sprinter voor Trek in BruggePanne en Scheldeprijs?

Boasson en Hagen

Turner + Ewan

Thomberg

Om er nog even een 750K fomo in te gooien:
“Wie moet de schoenen van Colbrelli vullen?
Na een hartstilstand in de jongste Ronde van Catalonië heeft de winnaar van Parijs-Roubaix 2021 een punt achter zijn loopbaan gezet. De taak om hem te vervangen is weggelegd voor Andrea Pasqualon. Hij is ervoor aangetrokken om de rol van zijn ex-ploegmaat en vriend over te nemen“

Overigens zijn kleine ploeg sprinters interessant. IWG sprintte altijd voor elke punt met 3 man omdat ze die nodig hadden. Arkea nog zo’n ploeg.

Nijmos

'@joyboy: als je een kopman zoekt voor de panne en schelde die eerste. Zoek je een kopman voor gent wevelgem en ddv of msr dan die tweede. Ik verwacht zonder kopmanfactor meer punten van nizzolo dan van ewan.

arjenzvob

Wie is de Italiaanse taal machtig?

Interview Nizzolo:

https://youtu.be/iD_CEdSdNIU

Baskeee

Waerenskjold ziekig geweest deze week: https://sykkelmagasinet.no/klassikerne/usikker-til-klassikerapningen01/

Nog geen zekerheidje voor dit weekend, maar rijdt daarna een flink programma vanaf BDP tm Roubaix.

ivo001

In de 500k groep vind ik Corbin Strong en Axel Zingle ook wel leuke namen. Bij mij hebben ze het net niet gehaald, maar zal me niet verbazen als die een aantal punten halen.

1 2 ... 40 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.