Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 43 ... 156 157
jort101

'@Wielerfan Wat Nijmos zegt inderdaad.

Kleine Drekst

ja asgreen is ook al ziek dat scheelt weer een keuze

KV

Inderdaad wel moeilijk kiezen tss Wellens en SKA. Sterk te vergelijken types: rijden veel, zowel kassei als heuvel, beiden goed team, beiden zwaar onvoorspelbaar.

Kosten ook in sporza wielermanager evenveel. In scorito heb ik voorlopig Wellens, in sporza SKA omwille van Samyn die daarin meetelt en waarin hij volgens mij wel 1 vd favorieten is.

jan derksen

Voor de 1 miljoen categorie ga ik voor Simmons en bilbao

Guido Benzo

Met asgreen eruit heb ik plots 6 man gewisseld. Definitie van paniek neem ik aan?

Capra

Nog iemand die vlak voor de deadline een beetje wil sparren over de teams?

arjenzvob

'@Guido

Simmons/campenaerts net gewisseld voor Madouas & pedersen.

Leer mij die truc ook!

Nijmos

Ik denk dat hij het goedkope broertje van mads bedoelt!

Niballie

'@Nijmos

Wil Wellens ook het klassement in Parijs-Nice winnen dan?

arjenzvob

'@Nijmos Uiteraard! Dom van me.

Guido Benzo

Jep had het dus over Casper Pedersen. Bij mij staat Mads op de zwarte lijst.

Nijmos

'@niballie: nee maar hij moet wel meedoen aan die ploegentijdrit toch? Ik verzin niet zelf dat pogacar het over die ploegentijdrit oefenen had. Of dat betekent dat wellens geen strade rijdt of dat pogacar maar een beetje kletst over die ploegentijdrit weet ik niet. Feit lijkt me wel dat wellens niet de ploegentijdrit met pogacar kan oefenen terwijl hij strade rijdt.

@guido: daar ga je de komende jaren nog heel veel last van hebben!

Laatst gewijzigd
Boasson en Hagen

Toen ik vannacht mijn ogen dicht had zag ik Ewan met de eerste 10 over de Poggio gaan, maar als ik ze nu dicht houd zie ik Ewan met zijn koppie omlaag over de finish rollen in Brugge - De Panne, achter mannen als Capiot, Thijssen, Aniolkowski en Rudy Barbier. Dus wie helpt me met de laatste knoop?

Ewan eruit Welsford.
Met het vrijgekomen geld Bettiol upgraden naar Sénéchal/Turner.
En dan heb ik nog 250k over voor een upgrade van Waerenskjold naar bijvoorbeeld Theuns.

Doen of niet?

Jommelb

Nog iemand die meer weet over Mclay? Reed vorig jaar goed, vooral in de sprintkoersen (35e qua scoritopunten). Maar ja moet wel delen met Capiot denk ik.

De Tourminator

Pidcock die misschien ook PR gaat rijden die hij bij o19 en o23 al won …… zijn er nog mensen die aan hem twijfelen

Niballie

'@Nijmos

Nee, maar het is niet zo moeilijk om het verhaal van Wellens zelf daarover te vinden.

Cerebral36

'@Tourminator
Nee, staat al vanaf dag 1 in mijn team. PR erbij zou de keus alleen nog meer bevestigen :)

Nijmos

Ik zou er niet per se blij mee zijn als pidcock roubaix erbij neemt. Ik heb hem harder nodig in de heuvels dan een 14e plek in parijs roubaix. Scoren in de Ronde; ja graag! Roubaix liever links laten liggen en pieken in bp en amstel.

Ik denk dat na alle positieve berichten rond pidcock, zijn indrukwekkende demarrage in algarve en het gedoe van pogacar zijn pickrate veel hoger zal worden dan een week of 2 geleden. Jammer wel.

Cerebral36

Mijn laatste keuze: Mohoric of Girmay
Moho voordeel: Rijdt erg veel en ook de Ardennen. Wel jammer dat hij E3 en GW skipt en wel concurrentie in de ploeg
Girmay: Zou ik iets eerder cap maken, maar heb in principe alternatieve caps in GW e.d. en rijdt er dus aanzienlijk minder

groppiestan

Enige dubio die ik nog heb is ewan of groenewegen.
+ ewan rijdt bdp en schelde
+ groenewegen is rapper en goedkoper

- ewan is van het laten lopen in sprint als hij net niet goed zit
- groenewegen staat nog niet voor deze koersen, hij heeft ze wel vorig jaar gereden

Lastig lastig.
Iemand iets kunnen vinden of groenewegen weer bdp en schelde gaat rijden, mijn Google iig niet.

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Hoeveel mannen nemen jullie mee voor BDP?

Man fiets

Zit nog met het dillema kwiat/sheffield/madouas 1.5 + nizz 1.5 of turner 2 + milan 1.
Turner is goed in vorm, maar weinig over programma bekend. Ga hem waarschijnlijk niet cappen, maar toch een aardige FOMO.

Nijmos

'@pom: ik denk daar 5 a 6 starters te hebben waarvan ik er 4 a 5 kopman zou kunnen maken. De zesde is meeus die met bennett in de ploeg geen optie is.

Pom titcock

'@Nijmos, ik ga bijna ieder jaar nat op het hebben van te weinig sprinters. Momenteel heb ik al 6 groene vinkjes bij BDP en 5 bij schelde. En dan heb je er nog een paar die misschien nog op de startlijst gaan komen. Te veel van het goede of hoe denken jullie hierover?

Bij de sprints heb je wel meer kans op een goede notering van je kopman, dit is bij de kassei klassiekers moeilijker te voorspellen.

De Tourminator

Bij mij ook zeker Pidcock, maar ik twijfel erg over Alaphilippe. Met hem krijg ik de rest niet echt lekker rond. Hij kan het zeer goed doen, maar ook zomaar laten lopen. Dat weten we helaas pas na komend weekend waar hij 2 mooie koersen op het programma heeft staan. Iemand nog nieuws of waarom Ala wel of niet te nemen …

1 2 ... 43 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.