Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 44 ... 156 157
Oli4smit

Help!! Zit te twijfelen om pedersen te wisselen voor jakobsen omdat ik bang ben voor te weinig sprinters. Iemand enig idee hoeveel (pure) sprinters je minimaal moet hebben?

Pom titcock

'@Karigheid, ik heb echt een half uur letterlijk hetzelfde gedaan...

jort101

'@Tourminator Ik heb Alaphilippe er wel in staan. Heeft veel pech gehad en is daardoor verwacht ik extra gebrand om te presteren dit seizoen. Ook door de situatie met Lefevere. Ik durf hem wel kopman te maken in strade. Prima vervanger voor Pogacar :p

DrSeuss4

'@Karigheid Je moet er in ieder geval minstens 3 hebben elke koers. 3 die ook echt kunnen scoren. Voor de rest is het niet heel belangrijk waar je renners punten scoren. Al zou ik er zelf wel meer dan 3 willen hoor stel er is er een dramatisch uit vorm of niet helemaal fit wil ik iemand anders kunnen cappen.

DrSeuss4

Ikzelf heb nog een laatste dilemma of ik SKA of Wellens moet nemen. Nijg nu naar SKA omdat ik hier alle verhalen lees over een altijd tegenvallende Wellens maar heb bij Wellens wel een heel klein beetje FOMO. Al zou ik dat bij SKA ook hebben. Ook de 500k mannen dit ik nog een beetje mee omdat er zoveel leuke opties zijn. Heb nu Vauqelin waarvan nog niks bekend is en Louvel die er denk ik sowieso wel in blijft. Maar vind verder Honore Pedersen Page Zingle eigenlijk ook erg interessant.

jort101

Zijn er hier ook mensen met Van Avermaet? Ben ik wel benieuwd naar.

Cerebral36

'@jort Ik geef hem nog een kansje :)

De Tourminator

'@jort101 dank je. Die gedachte heb ik ook, maar we wachten maar af.

rbc1912

Mijn (voorlopig) laatste keuze was toevallig ook tussen Mohorič en Girmay. Zal mij benieuwen of ik er verder af kan blijven

ZK

'@Karigheid dat is toch altijd een goede wissel? Jakobsen zal ook wel rond 250 punten halen. En mooie kopman. Pedersen maak je waarschijnlijk nergens kopman en zal ook niet veel meer dan 250 punten halen, vorig jaar nog geen 170..

RooieGek

'@Karigheid en @Pom Titcock, hier ook al een uur precies hetzelfde alleen dan andersom. Jakobsen eruit voor Mads Pedersen hahaha. Voorlopig laat ik Jakobsen nog staan.

jenzrscl

Na lang treuzelen. Kristoff uit , nizzolo in.

Heb zo ook de 3 mannen van ineos in me team. Ik verwacht er veel van, vind het te zonde 1 thuis te laten pid turn en shef

R. D.

Greg staat al een tijdje in de vaste kern. Mocht ik dalijk teams zonder Pogacar en/of van Aert gaan maken dan zijn het wellicht goedkopere renners als Greg die sneuvelen.

KV

Misschien toch 1 tip: vermijd te crazy hersenspinsels daags voor de deadline

Astarloa

Zijn er mensen die over Benoot twijfelen? Zal zeker een goeie pick zijn maar voor 3,5 miljoen ben je min of meer verplicht om een paar keer kopman te zijn. Maar heb alles doorgenomen en heb hem nergens hoeven inzetten als kopman. Overweeg dan toch om hem in te ruilen en mijn sprintteam wat aan te sterken.

Jan Janssens

'@Boasson en Hagen doen! Ik zie hetzelfde scenario voor me voor Ewan.

DrSeuss4

Benoot geeft aan dat hijzelf, laporte, van Baarle en Nathan een vrije rol krijgen in de Omloop. Maakt dat Nathan nog interessant?

dadeliva

'@celebral36 Ik heb sterke voorkeur voor Girmay boven Mohoric. Girmay was in de Giro tot de kurk vergelijkbaar met vd Poel en kan wel eens de grote verassing worden
Mohoric is evt nog als wissel voor de heuvels in te zetten.

BigMig

Heeft iemand enig idee in welke koersen we Dylan Groenewegen nog mogen verwachten dit voorjaar? Het lijkt me toch sterk dat hij zowel BDP als Scheldprijs overslaat...

ZK

Niets over bekend, dus niet selecteren. Zijn genoeg alternatieven

wielergekkie

Mijn team staat nu wel, nu nog de kopmannen selecteren.
Twijfel erg of het types als de Lie / Philipsen er aan blijven. Verwachten jullie type Philipsen/de Lie of toch eerder types als Kung / Pidcock?

twente4ever

God wat is zo'n laatste avond altijd vervelend. Je wilt naar een cafe, maar je hoofd blijft twijfelen. Is de verhouding goed?
Kristoff/Pedersen
Kan het echt wel zonder Pidcock en Pogacar.
Maar blijft toch ook het mooie.
Oplossing; autistisch in het cafe nog wat wijzigen.

Ketjap Manis

Sterke blokken als jumbo, Ineos en quick step willen niet met de lie en philipsen naar de streep. Harde koers denk ik, ondanks de tegenwind.

Aberastuuurrriii

Tevreden over de 140 voorlopige deelnames in mijn team, al een stuk meer dan vorig jaar. Alleen ondanks genoeg geclassificeerde sprinter maar 4 man die voorlopig starten bij BDP en SP.. en ook het gevoel dat ik een Küng/Mohoric/van Baarle echt ga missen tijdens de kasseien. De twijfels worden alleen nog maar groter zo

Basementman

Campenaerts rijdt De Lie morgen naar de eindstreep, verwacht dat hij de sterkste in de sprint zal zijn.

Verder gaat het natuurlijk niet om al die mannen van 1 tot 2 miljoen. Je eindigt met dit spel bij de bovenste 5 procent als je basis juist is, en redelijk in de buurt zit met captains. Iedereen die zich een beetje verdiept heeft en een beetje wielerkennis over de laatste jaren heeft opgedaan, zal met Poel, WVA, De Lie, Philipsen, Pedersen, Girmay en Kung aankomen als basis, en zal na Roubaix zorgen dat Pogi en types als Cosnefroy/Gaudu/Martinez/Teuns/Vlasov het team inkomen. Bij het hanteren van deze toch redelijk voor zichzelf sprekende strategie, en het vermijden van de overdreven dure mannen die uit vorm zijn, kom je een heel eind. Mooiste is natuurlijk om de juiste mannen tot 2.5 miljoen te kiezen, maar die gaan zelden het grote verschil maken.

1 2 ... 44 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.