Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 46 ... 156 157
zitvlees

'@Tompot

Graag!

jort101

'@Tompot Ja waarom niet!

TheBest

Man man man, voor degenen die Kwiatkowski meenemen omdat hij veel koersen rijdt maar niet weten of hij het ook op kasseien kan: kijk even naar de uitslag van de E3 in 2016.

Laatst gewijzigd
Dannyco

Last minuut subleague op Scorito. Doen jullie mee?
Kopmannenleague 23

https://www.scorito.com/subleague/648921/klassiekerspel-2023/kopmannenleague-23/e864435f-2932-45dd-ac3c-ada77feb7c38?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

R. D.

Misschien moeten we even terug in de tijd reizen naar pagina 1 en de mensen daar vertellen dat 1 dag voor de deadline teams zonder Pogacar/van Aert/vd Poel de norm worden. :D

jort101

Ik zit nog met een klein dillema: Van Avermaet en Martinez of Kwiatkowski en Simmons. Van Avermaet staat er bij door al z'n ervaring en omdat hij vrijwel altijd een vrije rol heeft.

Teeke_de_Kapper

Meestal land ik bij dit kopmannenspel rond de 90%, deze keer wil ik meer...daarom vooral kopmannen: wva , mvdp, pogi, cockpid, bini, jasper, fabio, en de rest weloverdachte "opvullers" als laporte, stuyven, de lie, wellens, kristoff etc. Ben benieuwd of dat gaat lukken...

-Wielerfan

Mijn laatste dilemma..

Meeus, Milan of Welsford?
Helluuuup

Teeke_de_Kapper

Ik moet niet overdrijven, vorig jaar 93%, jaar daarvoor 78%

Thomberg

'@Tompot m’n broer, had je weer gedronken gisteravond?

dadeliva

Nog snel een paar last minute wissels :)
Girmay/Ewen/Waerenskjod/Zingle gewisseld voor Mohoric/Ackermann/Welsford/Hermans

Geeft me wat meer bezetting in de Waalse heuvelritten. Nu 148 geplande of bevestigde optredens.

Valvuillerdemoz

Al te veel wisselen op de dag van de start is nooit zo'n heel goed idee. Ik wissel er nog maar één.

Ketjap Manis

Je eerste ingeving is vaak de beste mannen. En je gaat liever de boot in met je eigen keuzes dan met die van een ander. Lekker vanaf blijven vanochtend ;)

Yuri2222

'@ketjap manis, exact. Last minute wissels pakken zelden goed uit. Ben er zelf sinds donderdag afgebleven en onder voorbehoud van ziekte/blessure voor de omloop blijft dat ook zo.

Succes allemaal nog deze ochtend!

jenzrscl

Ik zit plots met een greg van avermaat fomo. Als hij nog 1 keer knalt is dat wel een puntenpakker. Brr lastig deze

Thomberg

'@Tompot, van mij mag je!

Was het niet vorig jaar dat wij als dezelfde persoon werden gezien, ik dacht ik maak er een mooie familieband van.

Enige twijfel waar ik mee zit zijn BDP en Schelde. Ik merk dat ik in de eerste Milan ook niet zomaar captain maak en Theuns al helemaal niet. Maar daarvoor heb ik Theuns juist, die kleine koersen. Welsford mss dan toch ipv Theuns
Maarja hoe zeker zijn deze programma’s al..

El Peruano

Waar kan je je totaal aantal vinkjes zien dat ik heb voor alle wedstrijden?

Thomberg

'@Nasibal, gooi jij er nog even een naam in? Zodat iedereen zijn hele gepuzzel van de afgelopen weken overboord kan gooien

Pom titcock

Zit ik ineens met 4 ineos, wie had dat gedacht...

Thomberg

Ja goed wat moet ik eigenlijk met Tom P als ik hem bergens kopman maak? Maar wie wel is de vraag..

puntenjager

Mijn last minute wijziging is Flip eruit en Kung erin.

SambaMike

'@pinguin gewoon tellen per ronde! Hoe meer vinkjes, hoe meer punten je gaat behalen

MarvinG

Zit nog te dubben over Theuns vs Welsford. Theuns rijdt meer, maar zie Welsford meer punten scoren in BDP en Schelde. Cappen doe ik ze waarschijnlijk allebei niet... maar dan eerder Welsford nog.

GoldenWallie

'@SambaMike Tenzij je niet de juiste captains hebt ;)

Nick P

Iemand nog een leuke naam van 500k? Ik heb nu alleen Honore.

1 2 ... 46 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.