Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 47 ... 156 157
Wicked Wout

'@pinguin, in je excel-overzicht 😉

@thomberg, bij mijn last minute wissel is Tom P er juist ingekomen samen met Nizzolo. Ging wel ten koste van SKA en Kung. Maar die 2 had ik nergens captain gemaakt en Tom wel (2e of 3e c). Bovendien heb je bij hem nog de troostprijs dat als hij het toch zelf niet doet, de kans op teampunten groot is. Nizzolo is een beetje een gok, maar als hij idd "de gebruikelijke koersen" nog toevoegt dan vult ie mooi wat gaten in mijn bezetting.

RVH

Team is gemaakt en dat lukt me eigenlijk altijd wel goed. Alleen wie moet ik vandaag captain maken? Mensen hier tips voor?
Heb nu Laporte op 1, Pidcock op 2 en Phillipsen op 3. Lees veel over De Lie die het goed gaat doen, maar dacht hem morgen meer nodig te hebben. Is dit wat voor Benoot/Stuyven/SKA of Kristoff? Wie o wie geeft me de gouden tips?

De Tourminator

Mijn team staat ook al meer dan 12 uur vast. 6 kassei, 4 heuvel, 8 sprint en 2 overige volgens Scorito.

Risje89

Laporte kan in elk koersverloop punten scoren, bij mij dus nummer 1 voor vandaag.

GroetjesThuis

Misschien al eerder gesteld, maar weet iemand of budget dat je tijdens teamselectie overhoudt (500k) ook gedurende het spel overblijft en vervolgens opgemaakt en gebruikt kan worden om een duurdere gouden wissel door te voeren?

Ik heb die 500k voorlopig niet nodig, maar voelt toch zonde als dat bedrag verdampt zodra de Omloop begint.

encanto

Ok..laatste twijfel..

Pidcock en meeuw

Of

Flipje en nizzolo…

Schiet mij maar lek met al die twijfels 😂

Boasson en Hagen

'@Groetjes, je behoudt het geld voor evt wissels.

@encanto die eerste. Zowel Pid als Meeus geloofnik meer in dan Flip en Nizzolo

Punchbox

Poeh lastige puzzel was het weer. Mooi team wel staan nu. Ik heb nu enkel nog een laatste twijfel tussen onderstaande duo's. Ik heb nu de eerste maar heb eigenlijk niet zoveel vertrouwen in Ewan maar die rijdt wel precies de koersen waar ik nog een extra kopman nodig heb..

Ewan en Kragh Andersen of Jakobsen en 1,5M renner (Greg, Sheffield of Teunissen)

BigMig

'@Punchbox ik zou voor Jakobsen en Sheffield gaan, tenzij je Ewan nodig hebt als kopman in Sanremo

Bzuidema

Simmons of Bilbao heb nog iemand nodig voor strade..

R. D.

Ik ben eruit hoor, niks meer aan doen. Wout gaat 'gewoon' mee.

9 kasseien
3 heuvel
8 sprinters

Voelt als een goede verdeling met de wissels in het achterhoofd. Suc6 iedereen. Dat iedereen maar flink mag balen van alle last minute veranderingen. Dat is Scorito. ;)

De Tourminator

'@Punchbox ook ik ben voor Jakobsen en Sheffield gegaan, maar SKA doet je twijfelen natuurlijk…

MarvinG

'@Punchbox Jakobsen met Kwiatkowski als 1.5 man ;)

Punchbox

Jakobsen en Sheffield gaat het worden!

encanto

Dank..blijf mij pidcock…

Laatste keuze nu:

Girmay + martinez + bettiol

Of

Cosnefroy + Sheffield + madouas

Ben vooral niet overtuigd van bettiol en heb verwachtingen van Sheffield vooral.

MarvinG

Niemand die Teunissen overweegt voor 1.5 miljoen? Rijdt best veel en zal wat meer vrijheid krijgen denk ik.

Frits

Daar gaan we, al 24 uur zonder wisselingen en zeer tevreden. Succes allen!

encanto

Dank trouwens voor al het meedenken.

Yskoud

Kung en Kristoff zijn ziek…

Guido Benzo

Laatste mogelijke wissel.
Senechal/Stuyven of Lampaert/turgis

MarvinG

Senechal + Stuyven

R. D.

'@Yskoud

De Lie en Philipsen zijn ontvoerd, door ballonnen boven de V.S.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Kung en Kristoff rijden wel, maar zijn niet fit

Rob94

Ik zit zwaar te twijfelen tussen Wellens en Turner. Vooral omdat het programma bij Turner nog niet bekend is

Phoenix0000

Kristoff wisselen zie ik niet direct noodzaak voor.
Kung wordt nu wel iets minder interessant en kan 1 op 1 voor Benoot ingewisseld worden.
Mohoric ook optie met oog op derde kopman PR.

Lastig nog ff zo.

1 2 ... 47 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.