'@pinguin, in je excel-overzicht 😉
@thomberg, bij mijn last minute wissel is Tom P er juist ingekomen samen met Nizzolo. Ging wel ten koste van SKA en Kung. Maar die 2 had ik nergens captain gemaakt en Tom wel (2e of 3e c). Bovendien heb je bij hem nog de troostprijs dat als hij het toch zelf niet doet, de kans op teampunten groot is. Nizzolo is een beetje een gok, maar als hij idd "de gebruikelijke koersen" nog toevoegt dan vult ie mooi wat gaten in mijn bezetting.
Team is gemaakt en dat lukt me eigenlijk altijd wel goed. Alleen wie moet ik vandaag captain maken? Mensen hier tips voor?
Heb nu Laporte op 1, Pidcock op 2 en Phillipsen op 3. Lees veel over De Lie die het goed gaat doen, maar dacht hem morgen meer nodig te hebben. Is dit wat voor Benoot/Stuyven/SKA of Kristoff? Wie o wie geeft me de gouden tips?
Misschien al eerder gesteld, maar weet iemand of budget dat je tijdens teamselectie overhoudt (500k) ook gedurende het spel overblijft en vervolgens opgemaakt en gebruikt kan worden om een duurdere gouden wissel door te voeren?
Ik heb die 500k voorlopig niet nodig, maar voelt toch zonde als dat bedrag verdampt zodra de Omloop begint.
Poeh lastige puzzel was het weer. Mooi team wel staan nu. Ik heb nu enkel nog een laatste twijfel tussen onderstaande duo's. Ik heb nu de eerste maar heb eigenlijk niet zoveel vertrouwen in Ewan maar die rijdt wel precies de koersen waar ik nog een extra kopman nodig heb..
Ewan en Kragh Andersen of Jakobsen en 1,5M renner (Greg, Sheffield of Teunissen)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.