Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 5 ... 156 157
ZK

Later inbrengen is zeker een mogelijkheid, enige wat je dan misloopt is Strade/MSR. Maar dan heb je wel zicht op hoe goed hij is voor je hem brengt. Echter kun je dan pion minder brengen voor de Ardennen.

Nijmos

De vraag is ook of je hem dan voor de ronde wilt brengen (maar wie gooi je er dan uit?) Of voor de amstel (voor wout)

Chef83

Hoe zit het nou precies met die gouden wissels ? Moet je die al in je team hebben staan? Of kan je die tijdens de wedstrijd inbrengen? Waar staat het precies uitgelgd ?👍👍👍

rbc1912

Maar de hamvraag: Is het mogelijk om een team te bouwen met De Grote Drie? En dat zijn dus WvA, MvdP en Pogačar. Ik neig naar 'neen'

rbc1912

'- De Gouden Wissels hoef je NIET vooraf te selecteren
- Je kan ze op ELK moment inbrengen
- En je moet ten allen tijde BINNEN je budget blijven

Dit heb ik er van begrepen. Correct me if I'm wrong

Jasperdewaal11

Je kan Wout en 1 goedkope kassei vreter ook inwisselen voor 2 top Ardennen types na PR

rbc1912

Denk dat na Parijs-Roubaix wel het ideale wisselmoment is

striets

Heerlijk, we zijn los, puzzelen, zand strooien, wat fijn!
Ik ben wel van mening dat je de WvA, MvdP en POG kan opnemen in je team, ik zie toch wel wat potentiële goedkope parels.
Bovendien zijn lang niet alle programma's bekend. Dus ik wacht dat even af en de vorm van de mannen.
Maar een idee van hoe ik het wil doen heb ik wel!

Bonorrie

Heb zojuist weer een subleague aangemaakt in Scorito. Iedereen is welkom in de subleague:

"WielerFlits Klassiekers"

Veel voorpret en puzzelplezier :)

madeinstars

Zeker met de wisselmogelijkheden zie ik niet in hoe je Wout, Mathieu en Poggie NIET alledrie neemt. En dan kan je Flipje ook nog wel makkelijk mee nemen.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Ik heb er momenteel Wout, Mathieu, Pogi en Flipje instaan. En ik ben voorlopig redelijk tevreden. Ik heb dan wel geen Pidcock, Asgreen, Küng, Girmay, Mohoric.

koenvanhelvoirt

De vraag is eerder wie ik niet neem dan wie ik wel neem. Wegstrepen is ook een strategie in het hoger segment

madeinstars

Pidcock is wel een prima kandidaat om voor Wout of Mathieu in te brengen na P-R. Dan is het alleen duimen dat ie niet te goed is in maart.

Pantani_83

Is er iemand die eenvoudig de renners en de prijzen in Excel kan zetten? Via mobile.scorito.nl kan de data per team gekopieerd worden. Ik meen mij te herinneren dat iemand dit in 2022 ook gedaan heeft en toen de Excel sheet heeft gedeeld in het forum.

rbc1912

Bij nader inzien is het wel degelijk mogelijk inderdaad. Zonder 'Flipje' dan bij mij. Want als ik de Grote Drie dan neem vind ik hem volstrekt overbodig. Nog wel even afwachten wat je dan in het Openingsweekend aan de start hebt staan uiteraard. Want dan zou de rest van het team zomaar eens heel mager kunnen zijn

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

'@madeinstars: dat was ook mijn idee. Zeker als hij er de Brabantse Pijl nog bij neemt.😅

Ludi

Wat een belachelijk budget.

madeinstars

Als je twee gokjes van 500k neemt (en er zitten best wat mooie tussen) en je gokt er verder op dat je 3 a 4 wissels sowieso over hebt na P-R kan je echt een gigantisch team bouwen en dan kan je na P-R met gemak de 3/4 duurste heuvelrenners nog inbrengen ook.

Rico.

4 wordt lastig denk ik met 3 wissels.

arjenzvob

Ik kan MdvP, WvA en Pogi makkelijk inpassen met dit budget en zeker ook gezien de wissels. Koopjes genoeg.

Kleine Drekst

het is vrij simpel om pogacar als 1e gouden wissel te gebruiken aangezien van aert en van der poel waalse pijl en luik toch niet rijden en pogacar ervoor op dit moment niets op het programma ervoor heeft staan.

Hommeles

'@Nick Bakker, leuk geprobeerd. Neee inderdaad, Pogi rijdt alleen maar Waalse Pijl en Luik en absoluut geen enkele koers daarvoor. ;-)

madeinstars

Qua sprinters is het toch wel weer flink koffiedik kijken. Zeker nu er zulke koppeltjes zijn met Jakobsen/Merlier en De Lie/Ewan in dezelfde ploeg.

ivo001

Ik heb ook een leuk team bij elkaar geklikt. Echter nog geen rekening gehouden met de wisseltactiek. Denk inderdaad dat je daardoor wel een ardennen man minder in de basis kan nemen. Of nog een wissel bewaren voor EF.

Nijmos

'@madeinstars: ookbenieuwd naar de verdeling bennett -meeus en philipsen-groves.

1 2 ... 5 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.