Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 3 4 ... 156 157
KissMyAce2.0

4

Hommeles

Wat ook een interessante vraag is: welke renner die we afgeschreven hebben, treft toch nog een opleving? Ik heb een editie goede zaken gedaan door voor kleingeld Gilbert mee te nemen (ik geloof in 2017 of 2019) die na magere jaren ineens weer flink ging scoren.

Bob Jungels is bijvoorbeeld een beetje aan het opkrabbelen, is nog steeds maar 30 jaar oud, heeft zes klassiekers uit het spel op zijn programma staan, zal niet de hoofdprijs kosten maar heeft wellicht nog een grote potentie. En Sagan is ook helemaal niet stokoud en zal na dit jaar stoppen, wellicht voelt hij geen druk meer.

Nijmos

Ik ben wwl benieuwd naar de prijs van sagan. In de ronde en roubaix zie ik het niet meer zo snel gebeuren, maar ppdium in kuurne wevelgem en san remo sluit ik niet uit.

Misschien kan een Naesen ook nog wel eens opleven. Voor Greg en Fuglsang lijkt de tijd me wel voorbij

Laatst gewijzigd
Maurimaler

Als Sep of Stybar voor een heel laag prijsje worden aangeboden, kunnen ze ook wel interessant zijn.

niek-vdv

De eerste drie prijzen zijn bekend!

Wout van Aert: 6.5 miljoen
Mathieu van der Poel: 5 miljoen
Tadej Pogacar: 4.5 miljoen

(Bron: @MeneerScorito op Twitter, één van de hosts van Radio Scorito)

GlennTour

Wat was vorig jaar het budget? Weet iemand dat nog?

Maurimaler

'@Niek-vdv dat is al direct een moeilijke tussen Mathieu of WVA, Poga gaat iedere hebben denk ik.
Geen idee Glenn

Keshi

48 miljoen

SambaMike

46 miljoen eurootjes

rbc1912

Dat is nogal een fiks prijsverschil

Nijmos

Mooie poging van scorito om de pickrate van Wout onder de 95% te krijgen.

Ztrem

Mooi dan nog 17 renners te gaan

Jasperdewaal11

Nog eventjes Mensen en dan mogen we.......

Westland95

Bizar verschil tussen Wout en Mathieu. Pog 4.5 is ook een koopje.

Laatst gewijzigd
R. D.

Flipje 3.5M :D

Nijmos

Vind je dat duur of goedkoop?

koenvanhelvoirt

Vorig jaar net zoveel punten als Devriendt en die is voor 750k op te rapen. Ik heb mijn keuze gemaakt 😉

Edit: en plots is Devriendt nog maar 500k. Ik weet toch zeker dat hij eerst 750k was. Is de transfermarkt al gesloten? haha

Laatst gewijzigd
rbc1912

Poeh. Ben net alvast bezig geweest om er eens alle toppers in te klikken, maar het budget is nou niet bepaald ruim. Als je Wout èn Mathieu neemt blijft er maar weinig meer over voor je '2e garnituur'. Over Alaphilippe hebben we het maar helemaal niet ;)
Maar er zullen harde keuzes gemaakt moeten worden

Blaagstra

Ha we mogen weer. Wegblijven bij de verganeglorie-knullen als Greg, Sagan, Sep, Kristoff en natuurlijk ook die van het voormalige Wolfpack. Heel wat interessante coming men te kiezen!!

rbc1912

Kristoff zou ik daar niet zomaar tussen zetten. Die was vorig jaar nog goud waard.
Quick-Step is inderdaad bij lange na niet meer wat het geweest is

ZK

Vroeger waren Quickstep mannen 3.5 tot 4 mil, nu meeste maar 2 a 2,5 mil. Dus de korting nav slechte presteren is wel ingeprijsd. Flip mooi geprijsd, voor mij een zekerheidje. Zou wel eens kunnen dat matje of WvA bij mij gaat sneuvelen, dan neig ik gezien prijs voor weglaten van WvA. Ik schrik ervan als ik het schrijf.

rbc1912

Nou ja. Zo'n vreemde gedachte is dat niet.
Meer dat Flipje een zekerheid is

ZK

Flipje was voor 5 altijd must have. Ja, 2 mindere Scorito jaren gehad. Maar dat kwam voornamelijk door harde val. Voor 3.5m zal hij zonder blessures z'n prijs al snel waard zijn

Jasperdewaal11

Ja maar je kan Flipje ook later inbrengen met een wissel

Nijmos

Kwam het alleen maar door een val? Er was al die rare tour van 2021 waar hij op dag 1alles op een hoop reed en daarna alleen nog maar zichzelf.. voor de strade waren er vorig jaar ook al twijfels na zijn kramp in de ardeche/drome. Flip had afgelopen jaar bizarre pech wel (val in strade bp én lbl?!) maar de klad lijkt er al wel wat langer in te zitten.

1 2 3 4 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.