Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 51 ... 156 157
VincentK

Turner is wel een domper en wisselen nu is geen optie omdat ik anders later met geplande wissels in de knoei kom. Bij een duurdere renner had ik kunnen wisselen, bij een goedkopere was het niet zo’n probleem geweest. 2Mio is precies fout….

Cerebral36

Is dit einde Klassiekerseizoen of nog kansje dat hij er bijvoorbeeld Brabantse Pijl is? Geen idee hoe lang hier voor staat.

Jan Janssens

Ik vind een artikel terug van Rein Taramae die een elleboogbreuk had en daar staat 3 tot 4 weken. Maar dat lijkt me precies nogal snel? Als zo zou hij eigenlijk al tegen E3 terug zijn. Iemand met meer kennis?

Jeroen Vanroose

E3 zou eigenlijk maar 2 of 3 koersen betekenen, dat zou wel heel snel zijn.

Ketjap Manis

Hier gelukkig 2 wissels voor pech/tegenvallers aangehouden. Ik denk dat ik voor Wellens ga ipv Turner.

Cerebral36

Ik ga Turner iig niet wisselen. Is geen beoogd kopman tot eventueel Brabantse pijl. Focus blijft op 3 wissels na Parijs Roubaix.

Don Gielius

Ik zou vooral niet panikeren en die wissel nog opsparen. Tenzij je turner ergens als beoogde kopman had.

Ik slaag er wel in vorig jaar Gaviria te nemen en dit jaar Turner, beiden er bij de eerste valpartij uit 👌😂

Nijmos

De omloop "overleefd" met drie logische captains (laporte pidcock en de lie). Door kristoff erbij is het oke. Zeker voor zon onvoorspelbaar ding waar ik weinig op had ingezet. Wel twee grote punten van zorg: de elleboogbreuk van turner gaat een enorme aderlating zijn en de vorm die alaphilipe laat zien wellicht ook.

Heeft iemand een betrouwbare weersverwachting en de betekenis daarvan voor de koers? Met jakobsen, philipsen, kristoff en de lie heb ik denk ik 4 captainopties die velen hebben. Benieuwd hoe de afwegingen bij jullie uitvallen.

DrSeuss4

Enige wissel die eventueel zou kunnen naar mijn mening is Wellens erin voor Turner. Omdat ik m’n wissels wilde bewaren voor de heuvels maar de vraag is hoe goed Wellens in Wallonië nog is als hij nu al in topvorm is.

Gladiool

Dat was inderdaad Turner. Geen uitgerekend, geplande wissels. Dus ik kijk 't even aan of nog iemand flink tegenvalt. Dikke kans dat Pogi nog wel eens veel sneller z'n entree kan maken dan ik had verwacht.

Phoenix0000

Wat je wel zou kunnen overwegen is, mocht je Flip niet hebben, een 3M renner + Turner nu te ruilen voor Flip plus Gaudu o.i.d.

jenzrscl

Naja even over turner..

Had van vleuten ook niet zo iets?
Was ze dan niet ingetaped en kon ze dan niet verder? En werd ze wereldkampioen.

Om even positief te blijven :p

Laatst gewijzigd
wielergekkie

Hier deel ik mijn team nog even:

Van aert
Van der Poel
Pidcock
Girmay
Laporte
Bennoot
Kristoff
Turner
Senechal
Wellens
Madouas
Martinez
Hermans
Jakobsen
Philipsen
De Lie
Welsford
Meeus
Simmons
Zingle

SambaMike

Het voelt voor mij als een te impulsieve keuze met een beetje paniek om Turner nu al te gaan wisselen, ook omdat ik hoop met wat late wissels het verschil te gaan maken terwijl ik al best wat heuvelrenners heb. Maarja, tegen dat verschil loop ik nu misschien al op in de komende kasseienkoersen. Ik hou m’n wissels nog even achter de hand in ieder geval

Benzardi

Na 3 weken op een berg hebben gezeten met team De Duracelli's hebben we deze voorlopige 20 buikschuivers bij elkaar gesprokkeld.

Kasseien mannen

Van Aert
Van de Poel
Benoot
Turner
Politt (vandaag een paar gezien wat een goed teken is)
Stuyven
Vanmarcke
Vermeesch (Lotto)

Sprinters

De Lie
Philipsen
Kristoff (Kasseien)
Meeus
Trentin

Heuvelmannen

Pidcock (Kasseien)
Madouas (Kasseien)
Theuns
Cosnefroy
Q Hermans

Overige

Eekhof
Wright

Vandaag 688 punten bij elkaar gefietst, waar we verder mee kunnen

Thomberg

Iemand al iets over SKA gevonden ?

Turgis (niet gekozen) heeft ook meteen asfalt gekust

Thomberg

Pidcock die mee sprint voor ereplekken is heel fijn trouwens

user26809

Zo, eerste wissel al gedaan: Wellens voor Turner. Ook voor de heuvels prima; kan ik het net zo goed meteen doen. Tim was ook goed vandaag.
Wel jammer van Turner zeg. Twijfelde ik wel over vanwege zijn onzekere programma, maar was ik tegelijkertijd het meest benieuwd naar. Zonde.

Aardige score vandaag vanwege de kopmannen en Kristoff. Had wel mijn SKA en Stuyven hier voorin verwacht/gehoopt..

Maurimaler

'@Daniel ik dacht Stuyven ergens op een “beklimming” te voet gestaan had, daardoor iets mindere uitslag want koerste wel actief mee vandaag.

@Nijmos er wordt 26km/h wind voorspelt ik weet wel niet van welke kant hem komt.
Ik ben voor kopmannen 1: Philipsen(is een van de snelste en kan de iets zwaardere openingsfase goed aan), 2: De Lie (mocht er een belangrijke groep wegrijden wat ik heel klein acht denk ik dat hij er wel gaat bijzitten en is ook gewoon snel aan de meet natuurlijk), 3: Jakobsen(is één van de snelste maar maak hem pas derde kopman doordat het toch een zware koers is en hij was echt bepaald goed in Portugal.
Overige die ik heb zijn, Kristoff(ontbreekt net aan de topsnelheid voor captain), Laporte, Nizzolo, Meeus, Milan en Marit

Kleine Drekst

twijfel om de lie morgen kopman te maken had toch aardig wat bloed op zijn knie zitten. ook gaat zijn lead-out jasper de buyst niet mee

wel tevreden voor vandaag 677 punten

John Berger

Voor 500k heb ik Milan Fretin meegenomen, in zijn junioren tijd leuke uitslagen gereden in de voorjaarsklassiekers. Benieuwd of hij morgen mee kan doe. Ook zeer benieuwd wat Jonathan Milan kan in dit deelnemersveld. In elk geval hoop ik op net zo'n leuke race als vandaag. Blij dat er weer zo veel wielerwedstrijden te volgen zijn. Vandaag 690 punten, niet ontevreden. Morgen kopmannen de Lie, Kristoff en Philipsen. Twijfel nog om Laporte als kopman te doen, morgen knoop doorhakken.

Laatst gewijzigd
R. D.

Leuk begin met 764 punten, Philipsen als 3e kopman helaas.

Mijn team:

VAN AERT
VAN BAARLE
LAPORTE
BENOOT
VD POEL
STUYVEN
KUNG
V. AVERMAET
TILLER

KWIATKOWSKI
WELLENS
HERMANS

PHILIPSEN
KRISTOFF
JAKOBSEN
DE LIE
MEEUS
WELSFORD
THEUNS

CAMPENAERTS

14 hetzelfde als Koning Marvin dus een goed gevoel. :)

Morgen sowieso de Lie + Philipsen, + Kristoff of Jakobsen.

jm dvg

Zit nu al te kijken hoe ik flipje voor strade in mijn team ga fietsen, gelukkig heb ik nog een weekje... onderstaand wie ik heb (en mijn last minute wissels) mss beter alleen pogi kunnen wisselen en geld over kunnen houden wat mijn eerste gedachte was met die gouden wissels, anderzijds ben ik straks mss wel dolgelukkig met die last-minute wissels.

Van aert
Vd poel
Pidcock (pogi)
Philipsen
Benoot
Girmay
Laporte
Stuijven
Kristoff
De Lie
Turgis (kragh anderson)
Ewan
Wellens (teunissen)
Sheffield (valter)
Kwiatkofski
Milan (pasquelon)
Meeus
Honore (louvel)
Waerenskjold
Kron (welsford)

Op zich genoeg heuvelmannen maar flipje, turgis en ewan brengen t hoofd nu al op hol.

Beoogde wissels waren (zijn) 2 heuvelmannen en 1 ef sprinter.

Kan ondanks het spel wel echt genieten vd overwinning van Van Baarle (die ik nu nog wel een keer als winnaar verwacht)

TheBest

Tip voor degenen met Turner; check zijn instagram verhaal. Doe ermee wat je wil ;-)

VincentK

'@thebest, ik heb geen instagram en zie alleen maar plaatjes. Kun je het hier copy pasten? Vervangen ga ik hem nu sowieso niet doen (ik heb geen 1:1 wissel), maar ik ben wel benieuwd.

1 2 ... 51 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.