Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 52 ... 156 157
Jeroen Vanroose

'@TheBest: ik heb geen instagram en kan dus niet kijken, wat zet hij?

Thomberg

Kwam erop neer dat hij “I’ll be back” zei op Sporza-meme over balende Wielermanager deelnemers ..

Blijkbaar kan Turner ook Nederlands

Chef83

Wat zegt hij dan turner ?

puntenjager

Instagram van Turner:

Opgave Turner, Wielermanagers met Turner in hun ploeg:
Gifje met NO! God please NO!
Turner zet daaronder een plaatje met I’ll be back.

Maestro77

De E3 is pas 24 maart. Dat zou Turner wel moeten halen lijkt me.

KissMyAce2.0

Waarom doet Pogacar morgen niet mee? Ik wil hem opstellen

encanto

Voor de volledigheid mijn team

Kassei
MVP/WVA
Stuyven (viel tegen vandaag en helaas captain gemaakt)
Benoot (moet hem gewoon altijd nemen)
Turner (ga ik nog niet wisselen, is geen kopman en even afwachten. De andere 2miljoen die ik niet heb stelden ook teleur)
Vanmarcke
Girmay

Sprint
Laporte
Kristoff
De lie
Jakobsen
Meeus
Welsford
Philipsen

Heuvel
Pidcock
Martinez
Honore
Wellens
Hermans
Simmons

Vandaag een redelijk begin en morgen voor Jasper, de lie en fabio!

Nog 15 te gaan!:)

-Wielerfan

Over de Eerste dag mag ik niet klagen. 844 Punten.
Mijn team...

Van Aert
Vd Poel
Laporte
Benoot
De Lie
Wellens
Ballerini
Girmay
Pidcock
Kristoff
Kragh Andersen
Turner (balen!)
Theunissen
Kristoff
Martinez
Welsford
Simmons
Hermans
Nizzolo
Kwiatkowski

Aanklampen

Minimaal drie weken... klinkt redelijk te overzien..

snoek1974

Mijn team

Van Aert
Vd Poel
GVA
Pidcock
Alaphalippe
Mohoric
Stuyven
Wellens
Bettiol
Ska
Laporte
Philipsen
Jakobsen
De Lie
Meeus
Pasqualon
Kristoff
Waerenskold
Honore
Q Hermans

Ketjap Manis

Turner reageert met ‘sorry’ op het feit dat zijn pronostiek in de prullenbak kan. Daarmee impliceert hij zelf ook dat zijn voorjaar klaar is. Ook al is hij met 4-6 weken weer hersteld, dan heb je zo’n conditieverlies opgelopen..

exceed cf

Het Vlaamse voorjaar gaat sowieso bijna onmogelijk worden voor Turner, ook al zou hij miraculeus herstellen de komende weken. Het rijden over kasseien met een zwakke elleboog is een hel en zal verder herstel alleen maar vertragen

Ecko

Ik zie hem voorlopig niet rijden en heb hem heel opportunistisch vervangen door Vanmarcke (en daarbij een miljoen overgehouden voor een volgende wissel). Hup Sep!

Bonorrie

Hier Ben Turner vervangen voor Tim Wellens. Met het oog op kasseimannen wisselen voor heuvelmannen is de stap naar Wellens voor mij de meest logische. Hij rijdt veel wedstrijden, steekt momenteel in erg goede vorm en maakt ook kans op teampunten.
We zullen over 2 maanden weten of deze zet nu slim, dom, voorbarig of verstandig is geweest. Voor nu lijkt het mij dat laatste. Turner z'n tijd komt nog wel en zoals hierboven al gezegd, fietsen met een gebroken elleboog valt niet mee over de kasseien. En de vergelijking met van Vleuten gaat m.i. ook niet op. Annemiek had nog 1 doel (het WK) en kon daarna uitbollen en herstellen. Voor Ben Turner staat nog een heel seizoen te wachten, die pakt echt wel z'n rust nu.

Laatst gewijzigd
dadeliva

Gisteren 678 gehaald. Een beetje teleurgesteld dat mijn renners Wellens en Mohoric in de laatste meters door iedereen ingehaald werden.
Ik zou Turner wisselen als ik die had voor Wellens of SKA. Wellens rijdt nog 10 wedstrijden waaronder de Waalse heuvelritten en SKA 8 met 3x Wallonië.
Die zouden toch wel evenveel of meer punten dan Teuns of Cosnefroy in 3 of 4 ritten bij elkaar moeten kunnen rijden.

BigMig

Ik denk niet dat ik Turner ga vervangen voorlopig. Heb Wellens al in mijn team, en heb een brede selectie waarbij Turner nergens als kopman zou fungeren (er was toch nog weinig over zijn exacte programma bekend). Straks waait Tom Pidcock in Strade van de weg en ben ik gelijk twee wissels kwijt. Het is jammer van Ben, maar ook wel te overzien.

ditisdavid

Ik laat Turner ook nog even staan, minimaal tot aan Strade maar misschien tot aan Sanremo. Zou nogal jammer zijn om de wissel nu op te maken en dan een duurdere renner kwijt te spelen of dat de hersteltijd toch mee blijkt te vallen, daarbij biedt even wachten ook beter zicht op wie de beste vervanger is.

mas22

Het is interessant om te zien dat bij de eerste blessure, in dit geval van Turner, de paniek toeslaat. Ik heb Turner ook en ik wacht nog even rustig af. Allereerst is het maar de vraag hoe ernstig zijn blessure is. Is het scheurtje in de elleboog of een ernstigere breuk. Dat maakt wel verschil voor het herstel. Daarnaast kan je volgens mij bij zulke blessures gewoon trainen op de rollers dus de klap voor de conditie valt misschien ook wel mee.
Daarnaast heb ik hem op voorhand niet ingepland om te cappen, bij goede resultaten zou hij pas een derde optie zijn. En ik had hem voor de komende koersen sowieso al niet op de planning staan. Pas vanaf de E3 had ik hem pas weer verwacht en die is pas 24 maart. Tot die tijd kijk ik het nog even aan, misschien zijn er wel meer pech gevallen van belangrijkere renners of herstelt hij heel snel. Ik bewaar mijn wissels nog.

Bzuidema

Ik heb turner ook en ik wacht ook even met de wissel. De komende races zou hij normaal gesproken toch niet mee doen. Vorig jaar pas de E3 prijs weer. Dus een maand tijd om even te kijken wat er gaat gebeuren. En misschien begint hij wel later maar trekt hij het programma wel langer door om Pidcock te ondersteunen. Zijn conditie zal die wel op pijl houden nu tegenwoorden met die moderne trainers. We zullen het zien. Vandaag weer een mooie race voor de sprinters of aanvallers? Ik heb Philipsen, de lie en Laporte als kanshebbers

Poeksel

'@tompot Philipsen werd twee keer opgehouden door valpartijen en toen was het klaar. Hij had wel het idee dat hij goed genoeg was geweest om in het peloton mee te kunnen sprinten.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Gisteren geen tijd gehad om mijn team te delen, dus doe ik dat nu maar. Jammer genoeg Kristoff als 3e captain vervangen vanwege zijn 'ziekte' voor Stuyven anders had het een heel prettig geweest. Nu gewoon tevreden

Wout van Aert: spreekt voor zich
Mathieu van der Poel: idem
Tom Pidcock: rijdt een stuk meer dan Pogačar
Ben Turner: valt gelijk, maar ga hem zeker nog niet wisselen
Christophe Laporte: sterk Jumbo-blok
Tieaj Benoot: zie Laporte en rijdt veel
Alexander Kristoff: kasseistoemper met sterk eindschot. Levert altijd
Biniam Girmay: de nieuwe Wonderboy?
Jasper Stuyven: rijdt veel
Mads Pedersen: moet er toch een keer echt uitkomen
Fred Wright: lijkt gemaakt voor de klassiekers
Valentin Madouas: de verrassing van vorig jaar
Jasper Philipsen: de beste sprinter en schoon programma
Arnaud de Lie: the next big thing
Jordi Meeus: in vorm en rijdt veel
Sam Welsford: voor BDP en SP
Søren Wærenskjold: gokje voor 500k
Daniel Felipe Martínez: alvast meegenomen voor de Ardennen
Quinten Hermans: kan leuk uitpakken
Mathis Louvel: nog meer uitslagen als in De Omloop en je hebt daar een hele goeie aan

KV

Als je goed bent, dan zorg je dat je vooraan zit en dat de valpartijen achter je plaatsvinden. Jasper dus zeker nog niet in topvorm (wat natuurlijk ook niet hoeft). Bij mij valt hij vandaag net naast het kopmanpodium, aangezien het een pittige wedstrijd wordt.

jort101

Zit nog te twijfelen tussen Jakobsen En Laporte als derde kopman. Denk dat het Laporte wordt.

Ecko

Wellens heb ik al, en wat meer renners die in de heuvelklassiekers hopelijk aardig presteren.
Van Turner weet je nu een ding zeker: die is voorlopig goed voor nul punten. Dus: wisselen! Bij een geblesseerde voetballer denk je ook niet ‘ik wissel ‘m nog maar niet want Parijs is nog ver’.

mas22

'@ecko tot en met BDP had ik turner sowieso al ingeschat op nul punten. Dus waarom zou ik hem dan nu al moeten wisselen.

1 2 ... 52 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.