'@Tompot
Enkel QS en Alpecin (die trouwens een vrij zwak team hebben vandaag) zullen volledig voor sprint rijden. Denk dat De Lie vooral zal zorgen dat hij mee is met sterke kopgroep na de heuvelzone.
Dus weet niet of ze het in deze omstandigheden (koud/windkracht 4 zijwind) zomaar vlotjes zullen dichtrijden. Valt ook nog te bezien wat de vorm van Fabio juist is en of die nog in het peloton zit na de heuvels...
Gisteren eens de omstandigheden en alle teams met hun intenties voor vandaag bekeken.. en.. alsnog een kopman foutje gemaakt denk ik.
De kans dat er een elite groep wegblijft acht ik groter dan vorig jaar. Kou, veel wind en dominante teams zonder sprint intenties.
1. De Lie 2. Philipsen (blijkbaar materiaalpech op de Geraardsbergen gehad) 3. Jakobsen -> had Laporte moeten zijn. Die gaat; of mee in de elite groep, of hij zal alsnog naar een prima ereplaats sprinten. Laporte was dus een minder risico optie. Het kan nog goed uitpakken.. go Fabio!
Edit: ook de in de betting odds was te zien dat Laporte ongeveer even grote kans werd toegeschreven als fabio
'@ Mass, van mij moet je niks en zelf reken ik nergens op, maar Turner leek me bij geen van zijn geplande koersen kansloos. Dus vervang ik hem.
‘Straks’ is voor latere zorg. Het kan zijn dat je dan denkt ‘had ik maar eerder gewisseld’. Kan ook best zijn dat Turner over een maand dik in de punten gaat rijden en Vanmarcke (mijn wissel) vanaf vandaag weer ouderwets in nullen gaat grossieren. Dan had ik dus beter niet kunnen wisselen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.