Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 53 ... 156 157
DrSeuss4

Ben ik de enige die het vandaag aandurft om Nizzolo derde kopman te maken boven een Laporte en Kristoff? Wordt in alle voorbeschouwingen vergeten maar lijkt mij toch wel een grote kans op top 5 te hebben

rbc1912

Nu echt al paniek omtrent Turner? Ik ga daar nog echt geen wissel aan verspillen hoor

DrSeuss4

'@mas22 Turner had gister gewoon al punten gepakt hoor. Had gewoon nog in de grote groep gezeten minimaal en Pidcock gaf zelf al aan als het een sprint wordt van een grote groep trekken we de kaart Turner.

KV

'@Tompot

Enkel QS en Alpecin (die trouwens een vrij zwak team hebben vandaag) zullen volledig voor sprint rijden. Denk dat De Lie vooral zal zorgen dat hij mee is met sterke kopgroep na de heuvelzone.
Dus weet niet of ze het in deze omstandigheden (koud/windkracht 4 zijwind) zomaar vlotjes zullen dichtrijden. Valt ook nog te bezien wat de vorm van Fabio juist is en of die nog in het peloton zit na de heuvels...

Laatst gewijzigd
Capra

Last minute Jakobsen als 3e kopman vervangen door Kristoff.
Ben bang dat het te zwaar voor hem gaat zijn, vooral door Jumbo.
Kristoff zie ik de heuvels wel overleven. Ook getwijfeld om Laporte op 3 te zetten, achter de Lie en Philipsen, maar de Noorse beer gaat het laten zien.

mas22

'@drseuss4 een wissel nu van turner heeft toch geen effect op het resultaat van gisteren? Dat is geen criterium om hem wel of niet nu te wisselen

ditisdavid

Voor mij vandaag keuze uit vier met De Lie, Laporte, Kristoff en Nizzolo, gelet op de kou, wind en het feit dat er iets minder sprinters dan normaal zijn naar mijn idee staat de laatste ernaast. Milan was ook nog een optie geweest maar genoeg beters vandaag.

Bzuidema

Toch nog Nizzolo 3e kopman gemaakt. kans is groot op een sprint en hij heeft al bewezen hier goed te zijn. Dus we gaan het zien.

R. D.

'@Capra

Ik heb echt precies hetzelfde, en ook ik wissel net Jakobsen voor Kristoff. Ik heb ook Philipsen en de Lie op 1 en 2 en Laporte in mn team. :D

#last-minute-wissels

Laatst gewijzigd
user26809

Ik De Lie, Laporte, Kristoff.
Philipsen niet gecapt vandaag. Risico, maar ik heb er niet zo'n vertrouwen in

Jasperdewaal11

De Lie, Philipsen en Kristoff als kopmannen (nu wel goed neergezet :p)

wielergekkie

De Lie, Philipsen, Laporte als kopmannen. Ook nog Kristof, Meeus en Jakobsen in mijn team.

zitvlees

Gisteren eens de omstandigheden en alle teams met hun intenties voor vandaag bekeken.. en.. alsnog een kopman foutje gemaakt denk ik.

De kans dat er een elite groep wegblijft acht ik groter dan vorig jaar. Kou, veel wind en dominante teams zonder sprint intenties.

1. De Lie 2. Philipsen (blijkbaar materiaalpech op de Geraardsbergen gehad) 3. Jakobsen -> had Laporte moeten zijn. Die gaat; of mee in de elite groep, of hij zal alsnog naar een prima ereplaats sprinten. Laporte was dus een minder risico optie. Het kan nog goed uitpakken.. go Fabio!

Edit: ook de in de betting odds was te zien dat Laporte ongeveer even grote kans werd toegeschreven als fabio

Laatst gewijzigd
kevinraar

gisteren 612 punten gehaald ga vandaag voor

1 jakobsen
2 de lie
3 kristoff

overig renners aan de start
van baarle
pasqualon
meeus
phkipssen
stuyven
kwiatkovski
sheffild

Ecko

'@ Mass, van mij moet je niks en zelf reken ik nergens op, maar Turner leek me bij geen van zijn geplande koersen kansloos. Dus vervang ik hem.
‘Straks’ is voor latere zorg. Het kan zijn dat je dan denkt ‘had ik maar eerder gewisseld’. Kan ook best zijn dat Turner over een maand dik in de punten gaat rijden en Vanmarcke (mijn wissel) vanaf vandaag weer ouderwets in nullen gaat grossieren. Dan had ik dus beter niet kunnen wisselen.

oborobo

Philipsen gevallen.

Thomberg

Pff Philipsen gevallen en Kristoff er af. 2 captains van me

KV

Wat is dat nu eigenlijk weer met Kristoff zeg… Gisteren janken dat hij jeuk heeft en 4de worden. Nu vandaag nie mee in een “simpele” koers

Ketjap Manis

Heeft niks met paniek te maken, hier zijn de wissels voor bedoeld. Zeker als je de ruimte hebt omdat je team al in balans is.

Thomberg

De Turner —> Wellens wisselaars kunnen wellicht goed gaan slapen vanavond

rbc1912

Dat de wissels 'hiervoor' bedoeld zijn valt te betwisten natuurlijk. Dat is ieders eigen keuze uiteraard.
En als je Turner nu gewisseld hebt voor Wellens ben je spekkoper ja

Bonorrie

:)

Bzuidema

Lekker hoor Benoot heerlijk uitgespeeld.

jort101

Zonder Benoot en Laporte in je team kan je het wel schudden dit jaar.

Thomberg

'@Tompot een mooie dag voor la famiglia!

Alhoewel m’n kopmannen niet handig waren. Kristoff voor Laporte gewisseld vanmorgen en Philipsen ook niet in de punten

1 2 ... 53 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.