Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 64 ... 156 157
zitvlees

Het stentiment rond een vroege wissel hangt denk ik sterk af van wat je van te voren hebt bedacht. Heb je nu al een gebalanceerde selectie staan, dan had je al bedacht je wissels in te kunnen zetten om gedurende heel het spel te kunnen reageren op het verloop. Heb je volledig, of grotendeels, ingezet op wisselen na PR, dan zal het afwijken van die strategie als een fout voelen. En zoals Nasibal al benoemt, ongeacht je strategie op voorhand , zou je elke dag opnieuw je tactiek overwegen moeten overwegen. Waarom zou je niet wisselen als je verwachtingen qua potentiële punten verandert?

Ik denk dat dat tautologisch is. Als je ziet dat een andere tactiek in potentie meer oplevert -> dan pas je natuurlijk je tactiek aan. Waarom bestaat dan hier die twijfel? Misschien omdat je niet écht heb doorgerekend wat je verwachtingen zijn en daardoor heb je geen houvast om een mogelijke wissel goed te benaderen.

VincentK

'@Zitvlees, precies, het is maar net wat je startpositie was. Tautologisch moest ik wel even googelen btw, maar zelfs daar ben ik het mee eens ;)

Thomberg

'@Guido eens

@Zitvlees ik denk idd dat je dan niet echt hebt doorgerekend

KV

Flip niet in top 10 zal idd het geval zijn

Thomberg

Ik had geld moeten inzetten vandaag :-)

ditisdavid

Wat een horrordag. Alaphilippe is waardeloos, Bettiol en Sheffield goed en dan gevallen (en Bettiol wrs einde voorjaar) en heb geen Pidcock...

Van der Poel ook echt slecht maar dat is minder cruciaal.

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik baal nog het meest van Wellens, die ik op C2 heb staan.

groppiestan

Ja Wellens is zuur. Bettiol ben ik nu ook kwijt. Hoop dat het meevalt voor hem. Gelukkig is madouas wel op afspraak

nasibal

Yes, en Kron lijkt ook wel wat meubelen te gaan redden gelukkig :)

rbc1912

Voorlopig gaat het niet slecht met mijn kwartet. Pidcock, Benoot en Madouas allemaal voorin.
Alleen Van der Poel lijkt de grote dissonant te worden

KV

Djeezes Valter. Ik neem mijn eerdere woorden terug…

nasibal

Costa gaat straks poefen zoals er nog nooit gepoeft is.

arjenzvob

Ik ook KV . Valter is goed!

rbc1912

Mijn kwartet haalt er bijna het maximale uit. 1, 2 en 3 :)

arjenzvob

'@Tompot. Ik gun je van alles maar je juicht ietwat vroeg 😊

Bzuidema

Ben blij met madouas en Bilbao voor de extra punten. Ook Benoot weer goed. Pidcock zeer sterk. En zijn overwinning te pakken. Die gaat dit jaar veel punten opleveren. In Milaan San Remo staat van der Poel er wel weer. Maar deze wedstrijd kwam net iets te vroeg om top te zijn.

Thomberg

Jammer dat ik Costa toch niet opgesteld heb omdat ik geen 250k wilde overhouden

Verder met de top 3 prima dag. Wellens reed nog top 20 ook volgens mij

Jasperdewaal11

Jeetje ik zat echt wel goed met mijn aanvullingen simmons, kron, bettiol en sheffield. Alleen zuur van die laatste 2 dat ze letterlijk wegvallen.

Hoop dat Alberto er een beetje goed vanaf is gekomen lag er slecht bij terwijl die er volgens mij retescherp op zat.

ZK

Bettiol lijkt einde voorjaar... Wel heel zuur voor wie hem heeft.

Duurt wel mega lang voor plek 11 t/m 20 bekend is... Dacht dat Scorito daarom nu zelf de namen ging doorvoeren op basis van tv beelden ook ipv wachten tot officele uitslag??

snoek1974

Bettiol is afwachten , lag er niet goed bij , hopelijk valt het mee

Speltechnisch is die te goedkoop om te wisselen mocht zijn seizoen over zijn .

Risje89

Balen van MvdP en Wellens als kopmannen, maar Pidcock, Benoot, Madouas en Mohoric scoren prima.

Kanarie

Waar blijft de uitslag van de top 20?! Man, man, man.

ditisdavid

Even afwachten hoe het precies met Bettiol is, maar hem en Turner eruit voor Madouas + 1.5 miljoen heuvelman klinkt op het moment niet onlogisch (maar wel riskant).

Ragnar Lolbroek

Dat was niet zo best vandaag. Enkel Pidcock en Kron in de top 10. 5% gezakt.
Alaphilippe: geen goede beentjes
Mathieu: geen goede beentjes
Wellens: materiaalpech
Bettiol: zwaar gevallen
Sheffield: gevallen

nasibal

Die top 20 gaat wel weer lekker op z'n Italiaans he? Die organisatie zit eerst nog even lekker aan het familiediner.

1 2 ... 64 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.