Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 82 ... 156 157
snoek1974

Heb Pogacar er in gewisseld en Pidcock uit en Kristoff ( niet duidelijk wat die rijdt) aangepast naar Ewan .

Gisteren 986 punten , SKA vijfde netjes , 10 renners binnen de top 20 , 4 renners met teampunten .

speciaaltje

goedemorgen allen,
Was weer genieten met mvp heerlijk om die gast te zien rijden.
Ik had 2 wissels toegepast ,omdat ik in de breedte veel speelruimte had ,kon ik pid en styuv in wisselen voor pogi en ewan
De tijd zal het leren ,of ik daar goed aangedaan heb.
sta nu in de top 10 bij scorito 100% , score 912 dus veel ook mee.
Kortom wissel zodra je kan ,het zijn verloren punten die je mogelijk anders wel had kunnen krijgen

KV

'@speciaaltje

Dus jij hebt al 2 goede cap’s voor bv Waalse Pijl in je huidig team?

speciaaltje

yep, zeker 2 ,heb er 7 op de voorlopige lijst

Hay

'@AJVenema: Je hebt helemaal gelijk, ik had me alleen beperkt tot de kopmannen maar in optie 2 komen er nog 40 punten bij voor Alaphilippe, verschil wordt dan toch behoorlijk, 85 punten.

@wielerliefhebbervande week: Nee, ik heb Pidcock en Turner gewisseld voor Pogi en Gaudu (had dit al eerder ergens geschreven dus nu niet beide wissels genoemd).

Dus hoewel ik nu al 2 wissels heb gedaan toch wel tevreden. Pogi spreekt voor zich maar met Gaudu ook weer een vrij zekere kopman voor WP en LBL. Had ook nog de mogelijkheid bekeken om Stuyven te wisselen maar die kan nog wel in een paar wedstrijden derde kopman worden en vrijwel zeker in PR. Bovendien kan ik hem ook nog wisselen voor b.v. een sprinter als van der Poel en van Aert besluiten nog even door te trekken na PR.

Woensdag moeten Jakobsen, Philipsen, Welsford en eventueel Meeuw en Theuns het voor me gaan doen.

nasibal

'@Speciaaltje

Lekker bezig, mooi resultaat tot nu toe!

Ik zit je team door te scrollen en zie inderdaad wel dat je een flinke bak aan voorlopige starters hebt. Ik ben wel benieuwd wie daarvan jij met een gerust hart zou cappen in de WP (en LBL als 2e en 3e)

Laatst gewijzigd
speciaaltje

thnx nasibal
voor WP zou ik costa ,bennoot en mohoric cappe ,maar heb nog wellens kwiatkowski lutsenko en krön achter de hand,
Maar dat kan nog veranderen efkes in de gaten houden ,naar het wel en wee van de renners.

Voor LBL ,pogi , bennoot ,Mohoric , maar kan ook veranderen natuurlijk ,vorm ed ,kwiatkowski ,kragh ,wellens ,lutsenko ,costa en krön zijn alle voorlopig maar genoeg alternatieven om voor een cap in aanmerking te komen .

speciaaltje

Voor Brugge -DePanne kan ik er 3 cappe Philipsen ,Ewan ,Jacobsen alternatief is Milan of maar verwacht het niet Meeus

KV

Dat zijn m.i. geen degelijke caps: Costa nog nooit beter gedaan dan een 10de plek in zijn lange carrière (en ik wil het nog zien dat hij zijn topvorm kan blijven doortrekken). Benoot vorig jaar 11de en zie ik niet echt als een deftige muurtjesklimmer. Van Mohoric begrijp ik zelfs niet waarom hij WP zou rijden.

Van jouw andere namen zie ik enkel Wellens een top 10 halen áls hij zijn topvorm kan houden, maar ik vrees dat ze hem nu wat aan het uitpersen zijn.

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Nogal druk geweest met allerlei zaken. Nu wat terug gelezen en Pidcock blijkbaar een hersenschudding en dus veel mensen die Pogi er in gewisseld hebben.
Vooraf erg blij met mijn team. Nu na 4 koersen op 45%. Dat valt natuurlijk tegen, maar we hebben hoop. Nog altijd 3 wissels te gaan...
Gisteren Girmay als 2e kopman en daar had ik meer van verwacht. Ik blijf vertrouwen houden in hem want hij staat voorlopig in wat koersen als 3e kopman.
Nu tot vrijdag de tijd of ik dan toch ook Pidcock en nog iemand moet gaan wisselen voor Pogi. Maar even kijken of er op PCS wat meer koersen bekend zijn. Voor woensdag mogen Jakobsen, Philipsen en Welsford het doen.

Dr.Watt

Mooi team, Speciaaltje.
En proficiat met de huidige topnotering.

Ik volg wel volledig KV dat ik je selectie voor de heuvelklassiekers veel te licht vind.

Mohoric in WP is volgens mij een wensdroom. Die rijdt daar nooit Top 20. Zeker niet met Bilbao, Landa en Caruso.
In LBL start hij ook als knecht.
Het is niet omdat iemand start, dat die ook een topnotering kan rijden.

Costa had ik ook lang erin. Die zie ik wel top 10 rijden in beide koersen en Kron top 20.

Ik zou zeker nog een type Theuns erin wisselen.

Veel succes alleszins

Dr.Watt

Teuns natuurlijk en nee, ik ben geen robot.

KV

Mohoric als knecht in LBL zou ik wel niet zeggen… die reed daar al 2x top 10

Dr.Watt

Vorig jaar was hij toch knecht voor Teuns.
Dit jaar voor Bilbao denk ik.

Dr.Watt

Over BDP.

1 Philipsen 2 Groenewegen 3 Ackermann

Ook nog Meeus en Milan aan de start.

Zouden jullie Meeus of Milan verkiezen boven Ackermann?
Indien Bennet fit genoeg is.

arjenzvob

Ackermann knecht voor Molano, zei hij na Bredene. Dus Meeus. Als Bennet fit genoeg is, ook Meeus.

KV

Mohoric knechten voor Bilbao in LBL? Geloof ik geen hol van.

Ik zou Meeus denk ik wel verkiezen gezien Ack leadout zal zijn wrsch

rbc1912

Wel echt enorm veel topsprinters aan de start zeg. Vrijwel allemaal eigenlijk. Normaal kun je in deze koers een flinke slag slaan, maar dat kan nu zomaar ook zwaar tegen gaan vallen
Mijn armada bestaat uit:

1. Philipsen
2. Welsford
3. Wærenskjold/Meeus

wielergekkie

Hier tot nu toe op 88,2%. En een wissel gebruikt Pidcock eruit voor Mohoric, dit vanwege het onbekende wanneer Pidcock weer op stapt en Mohoric veel beter in vorm is dan ik van te voren verwachte. Achteraf had ik die er gelijk in moeten zetten.

Hoop woensdag wat te kunnen stijgen met: Philipsen, Jakobsen, Welsford en Meeus aan de start.

Bzuidema

Voor brugge de Panne zit ik ook niet heel sterk met het wegvallen van Kristoff. Philipsen,Welsford, theuns,meeuws nizzolo en pasqualon. Ik wil nog graag versterken of denken jullie dat dit voldoende is en die wissel bewaren voor de heuvels?

speciaaltje

ach weet je KV ,ik heb nou eenmaal dit team in elkaar geflanst en tuurlijk kan je niet alle heuvel klasbakken nemen ,maar ik denk dat als je een balans heb van wat klasbakken ,ben je al een heel eind,en ben uiteindelijk tevreden met wat ik heb

Nijmos

Is er al iets bekend over waarom kristoff niet op de startlijst staat en hoe betrouwbaar is die startlijst? Kristoff gaf eerder toch aan wel brugge te doen?

speciaaltje

Costa is mijn dark horse ,die jongen is met een tweede wieler leven bezig is gelukkig nu,ook in strada bewezen wat hij kan ,Aike visbeek heeft daar wel oog voor ,

Ajvenema

'@hay Ik heb exact dezelfde wissel gedaan, en hetzelfde sommetje gemaakt. Vond dat alleen zo tegenvallen dat ik er nog even iets langer over nagedacht heb en toen kwam dat er dus uit:) Al met al hopelijk elke koers wat erbij op, en in de ardennen hopelijk niet teveel eraf:)

Nijmos

Misschien kunnen mensen die hun percentage posten ook eens het puntenaantal wat daarbij hoort, dan hebben anderen er meer aan

1 2 ... 82 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.