Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 81 ... 156 157
Sloddies

Hoeveel TV's zijn er gesneuveld bij collega's die VDP eruit hebben gewisseld/

Bzuidema

Wat een mooie overwinning van VDP.Toch nog 2.2 procent gestegen door geen wissels toe te passen. Nu maar even goed na denken wat ik ga doen. Een extra sprinter voor BDP kan ik wel gebruiken. dan heb ik nog 2 wissels over voor de laatste klassiekers.

floda

Wel tevreden dat ik nu pog erin heb gewisseld, maar mijn twijfel over Stuyven of Kung eruit naast Matthews en dan costa of gaudu naast pog erin, heb ik na vandaag spijt. Dus hopelijk logenstraft Kung dat de komende weken. Wel jammer dat door uitvallen van Matthews, Turner en pidcock ik me nu al genoodzaakt voelde om te wisselen. Nu op 87% valt beetje tegen, maar nu komen mijn weken 😂

Dr.Watt

De dokters hebben vandaag 766p behaald. We stijgen met 0.7% naar 85.8%
Wel gezakt in de forumpoule en die van wielerorakel.
Ik had wel op meer gehoopt.

Wat ik zeer jammer vind is dat ik bij het openen van Scorito. 1 VDP 2 WVA en 3 POg had.
Ik had opgevangen dat MS echt een groot doel was voor hem en de ploeg.
Na de voorbije koersweken het dan toch niet aangedurfd en POG en VDP van plaats gewisseld.

Op naar BDP

mas22

Zo, de vorm van MVDP viel even flink tegen zeg :)

Simcha

Hier iemand die Pogacar er in heeft gezet voor VDP. Het is hem gegund, maar het voelde wel even zuur. Gegokt en verloren. Met dit scenario heb ik rekening gehouden, maar ik hield ook rekening met een enorme downside bij VDP. De schade valt nog enigszins mee omdat ik Pogi tweede kopman had gemaakt,. Als ik VDP had laten staan, dan was Mohoric tweede kopman geweest en VDP derde kopman. Gedaald met 5,5 procent naar 87,nogiets.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Girmay zelfs geen top 20. was me zelfs nog niet opgevallen.

jenzrscl

Is sam bennet gevallen?
En hoe waar?
Meeus kopman woensdag?

Bozenik

54% heeft Pogi in z'n team en 55% had hem als kopman vandaag. Het eerste cijfer wordt blijkbaar (nog) niet bijgewerkt. Wel erg benieuwd naar hoe vaak er al gewisseld is. Zou leuk zijn als ze dat bijv in de podcast melden.

Dr.Watt

Bennett is gevallen net voor de Cipressa. Ik heb ook Meeus dus mij zou het goed uitkomen als Bennett niet start.
Ook al hoop ik voor hem dat alles ok is.

Hay

Vanmorgen Pidcock gewisseld voor Pogi. De winst door deze wissel valt vandaag nog een beetje tegen, oorspronkelijk was mijn kopmannen volgorde 1. Aert 2. Poel 3. Alaphilippe, na de wissel 1. Aert 2. Pogi 3. Poel. Dit leverde 45 punten meer op. Maar verder uitstekend gescoord met Powless (kon wel eens een koopje blijken), Stuyven, Alaphilippe, Laporte en Philipsen. Bovendien nog teampunten van Hermans en Kwiat brengen het totaal op 901 punten. Hierdoor gestegen van 54,7 naar 68,8, dus nog ver weg van een bekertje.

Jasperdewaal11

Schitterende zege van Matje. Dat is zijn 2e monument alweer. Hoop dat hij dusdanig lekker in de flow blijft dat hij denkt die L-B-L wil ik ook wel :p

Dr.Watt

'@ Hay
Powless wilde ik absoluut in mijn team.
Maar het probleem was dat 1 x 750k renner niet past.

Je gaat er nog veel plezier aan beleven. Die gaat punten pakken overal waar hij start. LBL, RVV.
Ik had hel vorig jaar in de tour. Ook daar een puntenkanon.

minironald

Gelukkig kwam ik er niet uit hoe ik Pogacar in mijn team kon fietsen en met 12 mensen aan de start mijn wissels nog even bewaard.
Helaas verkeerd gegokt door van der Poel op 3 te zetten en Laporte op 2, maar desondanks iets boven gemiddeld gescoord dus een mooi resultaat.

Nu haastig op zoek naar een extra sprinter, momenteel alleen
Philipsen, Meeus, welsford en bettiol aan de start woensdag, dus suggesties zijn welkom.

Ajvenema

'@hay: ik denk dat je er nog 40 bij mag tellen voor ala;)

Hay

'@AjVenema: Volgens mij niet, optie 1 is Aert 80 x 3 + Poel 100 x 2,5 + Alaphilippe 40 x 2 = 570 punten. Deze werd vervangen door optie 2 Aert 80 x 3 + Pogi 70 x 2,5 + Poel 100 x 2 = 615 punten. Verschil is 45 punten lijkt me?

Hay

'@ Dr Watt. Het is inderdaad handig om daar koppeltjes in te maken. Ik heb er vier van 750K Powless, Q Hermans, Welsford en Theuns.

Mas Nada

Ik wilde Pogi in mijn team frommelen, maar toepassen van 2 wissels was me nu net te gortig. Wilde VDP niet kwijt, en Pidcock / Turner staan nu nog altijd op de wissellijst voor een sprinter. Win ik nu wat tijd mee om die keuze wel/niet te maken. Snap diegene die Pogi wel hebben ingekocht zeer goed. Degelijke kopman keuze. Ik heb met Mohoric als 3e cap de schade kunnen beperken.

Ajvenema

'@hay: ja, maar je hebt dus níet pidcock voor 1x 0 punten, en óók nog steeds ala x1 voor 40. volgens mij moet je dat ook meerekenen?

arjenzvob

Ik heb HJVN FOMO dus hem erin gewisseld en kopman gemaakt. Wright eruit, ik had meer van hem verwacht en maak hem nergens kopman. Verkeerde keuze vooraf denk ik.

Dr.Watt

Over wie heb je het eigenlijk, Arjen?
Ik krijg het echt niet ontcijferd.

Dr.Watt

Nu heb ik hem door. Haha

R. D.

Flink wat gezakt vandaag, ondanks vd poel en van aert. De lie viel tegen als 3e kopman maar ik had met Laporte niet veel meer gehaald dus daar lag het niet aan. Ik denk dat er flink wat miljoenen in deze race zaten die ik elders heb gespendeerd, dus dat zou later wel recht moeten trekken.

En nog 3 wissels intact.

Benieuwd naar de favorieten voor woensdag.

raymankapeens

'@hay had je nog 500k over dan vooraf? Pidcock kan je toch anders niet 1 op.1 ruilen met pog

jm dvg

Ik ben voor Milan meeus honore en kron gegaan en heb daarvoor de 750 mannen (pasqaulon, welsford, poppel en hermans) ingeleverd. Nu met 738 punten 1,4% gedaald naar 91,1%. 7 renners in de top 20 en girmay 3e cap gegeven. Komt overigens gewoon in de groep 12 tm 34 binnen. Zonde dat hij op het eind niet meesprinte idem Sheffield. Ik zie dus nog geen reden om te wisselen en houd vertrouwen in mijn renners. Nu bennet is gevallen wordt meeus mogelijk 1e sprinter toch denk ik dat ze anders beiden top 10 sprinten bij bdb. Heb Philipsen 1e ewan 2e en meeus 3e cap. Geen jakobsen en welsford.

1 2 ... 81 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.