Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 80 ... 156 157
R. D.

Hier ook erg lang getwijfeld, niet over een wissel maar wel over de 3e kopman. Laporte of Philipsen voelt toch niet ok, aangezien ik van Aert en vd Poel al als kopmannen heb.

Dus het wordt toch de Lie op 3.

Op hoop van zegen.

Laatst gewijzigd
Quelbois

Lang getwijfeld of ik ga wisselen maar ik hou mijn kruit nog even droog. Missen van Pogi voelt niet ok. Dus MvdP zat op de schopstoel net als Pidcock , door de onzekere timing van terugkeer .

Toch niet nu al. MvdP mag het laten zien. Het aantrekken van de sprint ging 2 keer prima vorige week en MSR kenmerkt zich door een lange aanloop en dan relatief korte inspanning. Dat zou moeten lukken. Pidcock kan en wil ik in de heuvels eigenlijk niet kwijt.

Daarnaast is MSR juist door het karakter geen zekerheid voor Pogacar. Er zullen er hopelijk een 5 tot 10 renners aan kunnen blijven hangen en mijn kopmannen 1 Wout, 2 Girmay en 3 MvdP acht ik allemaal top 10 materiaal (ook nog o.a de Lie / Laporte / Philipsen achter de hand ). Ook is het (helaas) zomaar mogelijk dat er teveel risico wordt genomen door team Quelbois renners , zeker als het een beetje regenachtig is vanmiddag.

We gaan zien wat wijsheid is/was. Mooie koersdag allemaal

Ketjap Manis

Pogi nu op 54%, straks 70%?

rbc1912

Ik laat hem voorlopig ook voor wat het is. Voor de Brabantse Pijl heb ik voorlopig nog maar 2 man. Beter daar goed gestoffeerd aan de start dan nu al 1 of 2 wissels gebruiken. Tenminste: zo denk ik er nu over.

Dr.Watt

'@Ketjap

En MVDP en Pidcock op 50% dan?

BigMig

Twijfel nog tussen Matje en Mads als derde kopman. Neig voorlopig naar de laatste.

Thomberg

'@Arjen, zelfde kopmannen hier vandaag

TheTank

Ook erg lang getwijfeld om Pidcock en Turner in te wisselen voor Pogi en een 1,5M heuvelman in de vorm van Valter/Madouas/Sheffield. Toch besloten nog even te wachten. Vandaag met 11 kleppers aan de start met WvA, Mohoric en Pedersen als captains. Daarnaast nog Laporte, Philipsen, de Lie, SKA, Girmay, Wellens, Hermans en Wright. Denk dat dit sterk genoeg is om verlies te beperken. Althans hoop ik haha

Bzuidema

Lang over na gedacht om Pidcock te wisselen alleen ik weet niet voor wie? dan ga ik het ook niet doen. Vandaag maar met Van Aert. MVDP en laporte als captains. We zien het wel. Daarna nog genoeg tijd om te bedenken wie in vorm is vandaag en dat lijkt mij een betere keuze vandaag even af te wachten. wat doet een Girmay? Allaphilipe of een pedersen. Gewoon lekker kijken en dan weer verder puzzelen.

Laatst gewijzigd
minironald

hey allemaal,
in de afgelopen 2 weken is er een hoop gebeurt en ik ben er nog steeds niet uit of ik pogacar beter nu al kan brengen.
ik overweeg hem 1 op 1 te switchen voor van der poel en na milan een 2e wissel door te voeren voor nog een extra sprinter voor brugge de panne (deels met het overgebleven bedrag.

HUidige team:
Van Aert
van der Poel
Pidcock
Philipsen
Benoot
Girmay
Laporte
Cosnefroy
stuyven
Kristoff
Kragh andersen
De Lie
Wellens
Madouas
Meeus
Bettiol
Hermans
welsford
Jorgenson
swift

Thomberg

Met de kennis van nu zou het volkomen logisch kunnen zijn Pidcock er uit te gooien voor Mohoric. Kan eigenlijk geen argumenten tegen bedenken. Eventueel kopman keuze in heuvels maar Pidcock is een vraagteken met hersenschudding

Mohoric gaat voor heuvels gegarandeerd sloot punten binnenhalen

En Mohoric is dan goede kopman PR en dan kan je VdP er makkelijk uit halen voor Pogi nu

Alleen geen plek voor een wissel voor BP en/of sprintritten

Hay

Hier Pidcock en Turner gewisseld voor Pogacar en Gaudu. Wilde in eerste instantie wachten met Pogi to na PR en hem dan inbrengen samen met Dylan Teuns. Maar Pidcock is er misschien nog wel even uit en ook rondom Turner is nog veel niet duidelijk/zeker. Met Pogacar en Gaudu heb ik twee renners die ik in (bijna) elke wedstrijd die ze rijden kopman kan maken. Alleen de bezetting in BP is nu wat dun (in elk geval mogelijke kopmannen De Lie, Wellens en Hermans, maar wellicht komen daar uit mijn team nog renners als Cosnefroy, Alaphilippe en Powless bij). Bezetting sprinters is op papier ook nog goed maar dan moeten Jakobsen en Welsford in de betreffende wedstrijden door hun team wel als kopman worde uitgespeeld (en dat is momenteel een beetje twijfelachtig). Blijft nog een wissel over die ik wil inbrengen voor BP (bij voldoende kanshebbers voor EF) of anders pas bij EF. Althans dat is de theorie (tot nu toe), maar twee weken geleden dacht ik niet voor MSR al twee wissels te hebben doorgevoerd.

Ceramiche Ariostea

.

Laatst gewijzigd
Sloddies

Pogacar ingebracht en 2e kopman gemaakt. WvA 1e.

Kleine Drekst

pogi zit op 55 procent gekozen nu
3 meest gekozen kopmannen van aert van der poel en pogacar

Bokstok

MVDP & Bling out > Poga & Mattie Mohoric in.
Wie nie waagt…

Jasperdewaal11

Hier gewoon de wissels op zak gehouden.

WvA, MvdP en Laporte als kopmannen.

Pidcock en Turner binnenboord gehouden en Pogi nog niet toegevoegd. Lees net dat hij tijdens de neutrale koers al is gevallen. Tsjaa zul je net zien voor al de wisselaars.

VincentK

Man, man, iedereen die in mijn ploeg zit ligt binnen vijf kilometer op de grond. Ik heb dus gewisseld :-). Reserves op zak houden voor potentiële kleine winst (dadelijk een keer een kopman te weinig) weegt niet op tegen langdurige en opgeteld grotere winst daarvoor. Tenminste, zo kijk ik er tegenaan. Over een kleine twee maanden weten we of het slim was.

Dr.Watt

De val van Pogi is echt een non-event.

jm dvg

Nog steeds niet gewisseld.

Bij strade was de twijfel Turgis -> Valter
Dan was het nu pidcock -> Pogi geweest

Nu was het pidcock -> perdersen of mohoric

Bij brugge wordt de twijfel jakobsen/welsford

R.D. De Lie 3e kan zomaar eens leuk uitpakken.
Zelf heb ik Wva, mvdp en girmay vandaag.

Pogi al onderuit maar gelukkig niet ernstig. Iedereen een mooie koers gewenst.

Thomberg

Toch voor de wissel gegaan.

Idd @tompot het is VDP geworden. Pogi er in. Ik denk dat die substantieel meer punten gaat pakken dan VDP en ik merk dat ik hem nu fijner kopman maak dan VdP.

Terugkijken ben ik te makkelijk voor VdP gegaan. Eigenlijk nooit over getwijfeld maar was wel opstelfout denk ik nu

Bokstok

Tijd om m’n d(r)opper met Spa goud te vullen!

Thomberg

Super nuttige wissel geweest… vdp out voor Pogi in 😅

Quelbois

Wow mijn wijsheid achteraf; goed dat ik gewacht heb en MvdP heb laten staan . 3e kopman helaas , maar super happy ok met SKA er vlak achter nog

Risje89

Kopmannen in de verkeerde volgorde (MvdP 3, WvA 2, Pogi 1), maar toch 1,8% gestegen naar een bronzen bekertje. Ik ben tevreden.

En je moet Matje niet zomaar afschrijven.

1 2 ... 80 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.