Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 79 ... 156 157
Phoenix0000

'@Floda

Heb net wel gekozen (nog niet definitief) voor de wissel Kung + Matthews naar Gaudu + Pog.

Ik verwacht ook veel van Kung, maar enige gat dat hij liet vallen in mijn selectie is in PR.
Dus met pijn in het hart. Matthews vond ik een mooie verschilmaker, maar zonder MSR en onzekere weken na luchtweginfectie is hij toch degene die het veld moet ruimen. Kristoff had ook gekund, maar ja EF he....

Nizzolo had ik graag kwijtgespeeld, maar ja, .... nu ik het zeg. Costa + Poggie kan ook voor Kung + NIzollo.
Wat zouden jullie doen. Poggie+Costa of Poggie+Gaudu? Ik maak Gaudu wel makkelijker kopman in WP.

wielergekkie

De struggle is vooral dat we niet weten hoelang Pidc niet gaat fietsen. Als hij DDV en RVV niet mee doet, dan wissel ik hem nu maar al te graag voor een Mohoric. Niet dat ik Mohoric perse morgen nodig heb, maar in deze vorm gaat die morgen wel in de punten belanden. En het zal dan zonde zijn om tot DDV te wachten.

Blijft lastig, grote kans dat als ik voor Mohoric kies, Pidc gewoon DDV/RVV fietst en als ik niet voor Mohoric kiest, dan slaat Pidc DDV en RVV vast over ;)

Nijmos

Is deze wissel echt nodig phoenix? Kun je niet wachten tot e3? Dan weet je meer over matthews en over nizzolo. En ook zekerder dat pogi daadwerkelijk zon mooi programma rijdt. Of heb je voor morgen geen derde kopmam naast wout en mathieu?

Nijmos

Als mvdp morgen tegenvalt had je hem toch juist liever voor pogi 1 op 1 gewisseld?

RVH

Als ik voor BdP, Schelde en EF nog een sprinter zoek van 1 miljoen of minder, geld van Campenaerts. Welsfort heb ik al, wie zouden jullie aanraden en waarom?
Cavendish
Gaviria
Molano
Theuns
Milan
Bauhaus
McLay
Bouhanni
Een ander?

wielerwieler

Naar eigen zeggen piekt VdP richting De Ronde en PR. Morgen lijkt me geen graadmeter.

Nijmos

'@rvh: moet hij alle drie rijden? Of gewoon zo veel mogelijk punten halen? Alle drie rijden lijkt theuns me de beste kans. Thijssen lijkt me ook een goede optie. Milan kan wel scoren maar niet per se in de door jou genoemde koersen. Gaviria rijdt sws geen schelde want zijn ploeg start daar niet. Bauhaus kan een leuke gok zijn, trouwens. Als duitser is ef best een goede kans en dit jaar doet hij geen catalonie, vast met een reden. Weet alleen niet of bahrein scheldeprijs doet.

Dr.Watt

Costa kan verschijnen in BP en Gaudu niet. POG + Gaudu als ik voor die verscheurende keuze zou staan.

Dr.Watt

'@RVH

Kijk eens in het goedkopere segment.
Daar zitten ook een aantal interessante sprinters.

Mss niet voor top 3 maar wel ergens tussen plaats 10-5 met een mogelijke uitschieter.

Dr.Watt

Ackermann die zegt dat hij volgende keer de lead out voor Molano gaat doen.

Laat dat nu net BDP zijn waar ik hem als 3e kopman heb. Jammer.

Kleine Drekst

sprint vandaag ook weer gezien molano lijkt me momenteel sterker dan ackermann.

penj01

Mohoric of Benoot voor Pidcock, wat zouden jullie doen?

floda

'@ Phoenix0000

Grappig, we hebben denk ik behoorlijk hetzelfde team. Ik heb ook nizzolo maar ik heb voor bdp schelde en ef toch nog de hoop dat hij ze alledrie rijdt. Verder wilde ik wel veel liever gaudu, maar omdat ik nog hoop dat costa BP rijdt en dat zal gaudu zeker niet doen, en dat ik daardoor nog wel pidcock en kung kon houden toch maar voor de goedkope gegaan. En daarnaast ook nog over kristoff getwijfeld, maar again EF…

RVH

'@Nijmos
Het liefst natuurlijk zoveel mogelijk punten, maar bij BDP extra belangrijk omdat ik hem daar sowieso captain wil maken.
Als de kans groot is dat hij ook Schelde rijdt zou fijn zijn en van EF is zo weinig bekend dat het daar vooral hopen is.
Thijssen inderdaad ook een goede optie!

RVH

'@Dr.Watt
Ik heb 1 miljoen te besteden voor een sprinter er ben niet bang om geld over te houden. Heb Pogi al in het team dus als ik WvA of MvdP wissel nog zat geld over met een 500k renner voor 2 heuvelkleppers. Had alleen gehoopt op meer info vwb EF voor Brugge

arjenzvob

Na lang twijfelen toch besloten niet te wisselen. Pogacar blijft nog even in z'n hok.
Morgen WvA, Girmay en MvdP als cappies. Ik wacht nog even af wat er verder gaat gebeuren qua programma's. Te veel onzekerheden nog.

Mijn gedachte was: Benoot en Kristoff voor Pogi en HJVN maar ik weet niet zeker of het meer oplevert. Benoot kan nog mooie punten opleveren, precies zoals in zijn omschrijving staat. Kristoff kan zeker nog top-10 noteringen gaan noteren.
Pidcock geef ik ook nog even het voordeel van de twijfel. En ik heb overal nog prima kopmannen staan at the moment.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

'@ Nijmos

Ik heb inderdaad geen lekkere keuze meer als derde kopman.
Philipsen, De Lie en Laporte... Tja.

Als ik Girmay nog had gehad dan had ik waarschijnlijk net als @arjenzvob nog even gewacht Poggie te brengen.
En ik vind vooral die E3 toevoeging bij Poggie wel cruciaal. Met alleen DDV had ik 'm eerder laten liggen nog ff.

Sloddies

Als Pogi vannacht geen griep oid krijgt, wordt hij in de rangen der Sloddies opgenomen. Pidcock wordt verkocht + de 500 overwaarde uit mijn eerdere wissel (Valter voor Turner) gebruikt.

Schat dat Pogacar in ieder geval top 5 rijdt, en bovendien een veilige captain is. Kan de punten maar binnen hebben. Met Pidcock haalt ik die sowieso niet. En waarom wachten als ik hem hoe dan ook wilde gaan inbrengen?

rbc1912

HJVN?

arjenzvob

:)

Jeroen Vanroose

Is er ergens iets geweten of Powless nog extra koersen zou kunnen rijden behalve de 4 die er nu op staan?

ZK

Ardense drieluik ligt voor de hand voor Powless. Eventueel Brabantse Pijl. Sporza stelt dat team het later bekend maakt

Laatst gewijzigd
Wellens Nietens

Hier ook zo iemand met Pidcock en zonder Pogacar. Ik laat het nog maar even staan zo. Ik hou m'n wissels liever op zak om ze later hopelijk nog efficienter te kunnen gebruiken voor de heuvels. Er kan nog zoveel gebeuren. MSR is sowieso een lastig te voorspellen koers. Zul je zien dat ik Pogacar er met twee wissels in knutsel en als kopman gebruik en hij degelijk 18e wordt. Ik heb nu Kragh als 3e kopman na Wout en Mathieu, god zegene de greep.

Jammer van Campenaerts overigens. Inmiddels met Turner, Pidcock, Nizzolo en Campenaerts al een aantal pechgevalletjes te pakken. Ik zal niet de enige zijn.

Laatst gewijzigd
Bozenik

'@Brabander: denk aan een scheidsrechter, maar dan met de voornaam van een bekende sportcommentator.

Hier Pidcock, Turner, Campenaerts en Nizzolo maar ik hou de wissels nog op zak. Als Pidcock en Pogi even duur waren geweest was het een ander verhaal. Campenaerts als 2e dumpen en een 500k pakken zou ook kunnen, maar ik denk dat ik de wissels later meer nodig heb/efficiënter kan inzetten.

Edit: precies hetzelfde als Wellens Nietens dus.

Laatst gewijzigd
Simcha

Drie dagen over gedubt, maar we gaan hier ook de wissel maken van VDP naar Pogi. Bij VDP twijfel ik over zijn vorm, bij Pogi is dat duidelijk. Tegelijkertijd kan het kwartje vandaag zomaar de andere kant opvallen. Voor Parijs-Roubaix heb ik genoeg alternatieven als kopman. Verder voelt het niet comfortabel dat dit al de tweede wissel is. De tijd gaat leren wat de beste keuze was.

1 2 ... 79 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.