Scorito Klassiekerspel 2023

1 2 ... 78 ... 156 157
Nijmos

Als ik nu een goedkope ardennenman moest inbrengen zou ik 1.5m vrijmaken voor gaudu. Als dat echt niet lukt vind ik bilbao en dfm ook opties

Bonorrie

'@Jasper,
Movistar staat niet op de startlijst van EF (vorig jaar zijn ze trouwens ook niet gestart)

DrSeuss4

Iemand die net als ik overweegt om Mohoric te wissel voor pidcock? Rijdt meer en vind ik op dit moment minstens evengoed. Maarja op dit moment…

Capra

'@jan derksen

Heb Jakobsen, Philipsen, Meeus, Welsford en Kristoff.
En nu dus evt Pedersen

R. D.

'@JM DVG

Als je zegt geen sprinters bij de top 10 bedoel je dan ook Laporte ?

appien jan

'@jenzrscl ik heb het in ieder geval wel gedaan. Pogaçar heeft de vorm en met matje is het nog maar afwachten.

jm dvg

'@R.D. laporte en girmay noem ik geen sprinters nee, die kunnen zowel over kasseien als een flinke heuvel. Sprinters zijn in mijn ogen philipsen, ewan, coquard, graviria en consorten. Enkel ewan klimt momenteel mss beter dan dat hij sprint.

R. D.

'@JM DVG

What about de Lie ? :)

jm dvg

R.D. dat is ook een all-rounder met een geweldig eindschot! De nieuwe Boonen of beter wordt al gezegd maar we zullen de belgen nog naar niet gekker maken dan dat ze zijn ;-)

Jv1997

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/teleurgestelde-pidcock-reageert-na-hersenschudding-mist-hij-straks-ook-de-ronde-van-vlaanderen

wielerwieler

https://www.cyclingweekly.com/news/tom-pidcock-out-of-milan-san-remo-with-concussion

Volgens UCI-regels moet hij nog een week rust nemen vanaf het moment dat alle symptomen verdwenen zijn. Conclusie van het stuk is dat hij -volgens die regels- naar alle waarschijnlijk DdV zal halen. Ik kan echter nergens vinden hoe het hersenschuddingenbeleid bij Ineos eruit ziet. Volgen ze Britse regels of UCI-regels?

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

Het feit dat hij luistert naar zijn dokter zegt misschien iets over dat het voor zijn gevoel wel meevalt? Sowieso hou ik hem erin omdat hij in de heuvels alsnog van waarde kan zijn.

ProScoritoManager

Als hij echt tot en met de Ronde moet uitzitten dan wordt het wel heel lastig te verdedigen om Pogi niet in te brengen. Enige wat me nu nog tegenhoudt is dat het me gelijk twee wissels kost en dat ik ook nog eens geen goede tweede man heb om eruit te wisselen zonder op meerdere vlakken in te leveren. Of ik moet hem inbrengen voor vdP, maar dat vind ik ook maar een gewaagde ruil.

GoldenWallie

Wissel MVP naar Pogi zou ik logischer vinden van 2 wissels met Pidcock naar Pogi. MVP en Pogi rijden allebei 4 ritten t/m PR. Pogi is ook nog beter in vorm en komt voor mijn ""Captain schema"" beter uit.

Pidcock heb ik hier zeker nog nodig voor in de heuvels, wellicht dat hij de Brabantse Pijl nog toevoegd aan zijn schema, is pas over 4 weken.

Maargoed, zonder een gokje komt een bekertje er nooit.

Dr.Watt

De wissels brengen wel een extra element en maken het spel zo veel interessanter. Test geslaagd kunnen we nu al wel beoordelen.

Zouden er spelers zijn die nu MVDP wisselen voor Pogacar?
Om dan bij een 2e plaats van MVDP in MS en een 8e voor Pog terug om te wisselen? :)

Kopstoot33

Ik zie nu regelmatig Pogacar en Mohoric als wisselopties voorbij komen voor Pidcock. Wat is de reden dat niemand overweegt om Flipje in te wisselen voor Pidcock? Hij is een half miljoen goedkoper, rijdt naargenoeg hetzelfde programma en biedt mijn inziens (op dit moment) iets meer garantie op punten. Daarnaast verwacht ik dat Flipje de WP er nog wel bijpakt als ie er toch is.

R. D.

denk toch dat ik ga voor

1 van Aert
2 vd Poel
3 Laporte

(of toch de Lie? waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!)

Pom titcock

'@kopstoot, zonder jouw bericht te hebben gelezen heb ik 1 min geleden die wissel gedaan. Vamos flipje

Nijmos

Flip garantie op punten? Zijn we strade al vergeten?

Pogivoor mvdp overweeg ik wel maar dan pas voor de e3. Msr zonder pogacar durf ik wel aan.

Dr.Watt

'@ Wallie. PB versturen lukt niet.

De FOMO ivm Alaphilippe moet ook nog komen. Mss al vanaf morgen.

@ Nijmos
Kampioenen afschrijven is vaak geen goed idee. Strade is Strade maar daarom geen voorbode.
Ik heb er veel vertrouwen in.

mas22

Ik heb Pidcock uiteindelijk gewisseld voor Mohoric. Ik had het liever niet gedaan, maar als Pidcock de Britse richtlijnen volgt dan zou hij pas 2 dagen voor RVV weer op de fiets zitten. Ik denk dat het heel aannemelijk is dat hij daar dus niet zal starten.
Pogacar erin wisselen kostte me minimaal 2 wissels, als hij WP had gereden dan had ik het wel gedaan. Nu dus Mohoric omdat hij in ieder geval de heuvelklassiekers ook rijdt.

Nijmos

'@ dr watt: garantie voor punten is heel wat anders dan goede hoop op punten.

DrSeuss4

Flipje is voor mij echt 0,0 garantie op punten. Ja, hij zou een heleboel punten kunnen gaan pakken maar garantie zeker niet. Mohoric daarentegen is tot nu toe elke koers goed geweest en lijkt meer veel meer garantie voor punten dan Flipje.

floda

Zojuist toch stuyven en matthews gewisseld voor pog en costa. Daarmee niet mijn oorspronkelijke plan om pog later in brengen met ala en teuns voor wva en mvp. Maar door ziekte matthews en wegvallen turner en pidcock voor periode en toegenomen wedstrijden voor pog, toch maar gok gewaagd. Vooral stuyven doet zeer. Maar alternatief was pidcock of kung eruit samen met matthews (had ik wel gaudu genomen samen met pog) maar heb veel vertrouwen in kung! En hoop op tijdige terugkeer pidcock (en terwijl ik dit opschrijf heb ik er alweer twijfel bij…..)

Nijmos

Gelukkig kun je niet meer terug Floda dus laat de twijfels los <3

1 2 ... 78 ... 156 157

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.