Dit zijn de dagen dat de verschillen gemaakt worden. Vooraf denk je met 2 of 3 a sprinters en 3 jongeren in vorm een eind te kunnen komen. Dan start kristoff niet en laat ewan waar ik al niet teveel van verwachte het compleet afweten. 3,4% omlaag naar 87,7%. Nu het middenstuk met e3 wevelgum ddv en rvv waar iedereen wel 12 tot 15 renners heeft en de verschillen niet gemaakt zullen worden. Toch blijft het scorito spel leuk. Nog 3 wissels op zak.
Oké, ik heb jullie hulp weer nodig. Moet ik nou blij zijn met mijn wissel vandaag van Kooij voor Turner of niet 😅
De wissel levert mij vandaag 213 extra punten op en van 82 naar 93%.
Ik ben wel een kostbare wissel en Ben kwijt, die dus toch weer gaat starten in E3. Met deze info voor de koers van vandaag had ik de wissel vanochtend niet gemaakt.
Leuke gang van zaken en tijd zal het leren, maar ik vind het wisselen in ieder geval een top toevoeging aan het klassiekerspel.
Zoveel hulp kunnen we nu niet meer bieden lijkt me?
Laat het mij zo stellen: je had veel slechtere wissels kunnen uitvoeren! (bv voor de mensen die Ewan erin gezwierd hebben). Alleen nu maar hopen voor jou dat hij inderdaad nog EF rijdt (zal normaal gezien wel zo zijn - weet niet wie ze anders zouden meenemen), want behalve teampunten zie ik hem anders geen punten meer halen.
'@de Koereur, ik heb zelf ook Turner voor Kooij ingeruild en mij hoor je niet klagen. Ook omdat ik vandaag Kooij durfde te cappen (op 3) en dat misschien nog wel een keer kan, terwijl ik mij dat bij Turner niet zie doen. Benieuwd wat Kooijs exacte programma wordt de komende anderhalve maand. Kooij cappen (naast Philipsen en Jakobsen) was wel nodig om ruim 25% te stijgen naar iets van 76%, dus je moet mijn mening zeker niet te serieus nemen.
Ik ben trouwens benieuwd wat Turner de komende week gaat doen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij direct weer goede klasseringen rijdt. En als het wel zo is, dan is hij nog beter dan ik dacht.
Haha het was ook meer om aan te geven dat ik werkelijk geen idee heb of ik blij moet zijn met (wisselen) vandaag.
Zelfs met deze uitslag, veel beter had niet gekund, kan deze wissel mij uiteindelijke ook nog heel veel punten kosten bij goed presteren van Turner (of icm Pidcock)
Het kan ook nog steeds veel beter uitpakken als hij in EF rijdt en eigen, dan wel teampunten pakt in overige 2 koersen.
Kortom, nog veel te vroeg om te juichen.
Ik ook Wallie, had tot vanochtend de wissel niet overwogen, beetje een last minute actie omdat ik mezelf wel erg weinig punten zag halen vandaag.
Pakt dus vandaag goed uit, maar ik denk dat Turner nog steeds heel fijn gaat zijn om in je team te hebben de komende weken.
Ik hoop dat ik zijn punten op kan vangen, wordt wel lastig met een wissel minder. Een beetje gokken zoals vandaag blijft natuurlijk leuk om te doen en we gaan het zien de komende weken, misschien zelfs al in E3
Wel interessant wat iemand op de vorige pagina zei. Dat nu het 'middenstuk' eraan komt met E3, GW, DdV en RvV. Niet de koersen waar grote verschillen gemaakt zullen worden. Ook de koersen waar vrijwel iedereen de meeste renners aan de start zal hebben. Juist 'cappen' is van levensbelang natuurlijk.
Hier op 82,4% vooralsnog met alle wissels nog op zak
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.