Ik ben benieuwd of het ook mogelijk is om de berichten in het forum in tegenovergestelde volgorde te laten zien. Als in, het laatst geplaatste bericht staat bovenin op pagina 1 ipv bijvoorbeeld pagina 6 onderin.
Denk dat wanneer je ook meldingen kan aanzetten voor specifieke topics je op deze manier ervoor kan zorgen dat je ook sneller bij het nieuwe bericht bent. Nu moet je nog geregeld opnieuw inloggen, weer naar het juiste topic, pagina verversen zodat je ook werkelijk ingelogd bent en dan naar het laatste bericht scrollen.
Dit lijkt te lukken. Heeft ook onze voorkeur.
Forum blijft chronologisch. Wel kijken we naar een notificaties of in ieder geval een duidelijk onderscheid voor topics waar nieuwe posts in staan.
Het nieuwe forum is inmiddels klaar om getest te worden. Wie nieuwsgierig is en wil meehelpen met het vinden van bugs kan zich bij mij melden. Stuur mij een PB!
De livegang zal het nieuwe forum laat nog even op zich wachten. Eerst gaan we de site vernieuwen en daarna volgt het forum.
Grootste probleem wat ik met wielerflits heb is nog steeds dat login gedoe. Soms melding dat je niet ingelogd bent en dus geen berichten kan sturen. (terwijl je wel ingelogd staat.
Nieuwe forum mag ook wel een wat beter spamfilter
En het zou natuurlijk leuk zijn als je ook afbeeldingen kunt sturen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.