Nieuw forum op komst: Wat wil jij?

SprintMaster

Alle lange account namen (bv. langer dan 20 tekens) er uit gooien. Daar zitten vaak trollen tussen.

Romāns Vainšteins

Graag vastzetten van namen zodat je af bent van het gezeik dat men onder elkaars naam posten gaat in de chat

Romāns Vainšteins
14:51:26
Bizarrrrrrrrr

Was ik niet

Zadelpen

Zonder omslaan.

Wheely

Foto's inderdaad en embedden van filmpjes. Avatars ook.

Gewoon zoals de meeste forums al decennia zijn eigenlijk. ;)

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Zou graag zien dat als je kiest voor chronologische volgorde, je ook kiest voor het niet weergeven van de uitslag/tussenstand van de duimpjes.

Forum blijft alleen chronologisch.

Willen we op het forum wel of geen duimpjes? Dan regelen we dat. ;)

Wheely

Ik stem tegen duimpjes.

Limal

Je kent mijn mening al maar om de telling te vergemakkelijken: geen duimpjes. (de duimpjes omlaag weghalen onder de nieuwsberichten zou ook een welkome verbetering zijn)

Retro Lex

Misschien van Forum discussies en Spelletjes twee aparte rubrieken/tabs maken.
En tegen Duimpjes

Romāns Vainšteins

duimpjes omlaag hebben dit forum een treurige teneur gegeven, doe gewoon alleen die omhoog. Die gare saldering kost mij potverdorie bákken met duimpjes!

Klootje Kriekeljon

Dat is goed nieuws.

Romāns Vainšteins

Maar allerbest: schaf de duimpjes helemaal af. Dit is een forum. Als je iets te zeggen hebt zeg het dan.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Op het forum geen duimpjes!

Wheely

Duimpje omhoog daarvoor!

pirazzi

👍

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hopelijk gaat het jullie ook lukken om alle huidige topics over te zetten naar het nieuwe forum, ben in ieder geval heel benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Arry1338

Ik ben benieuwd of het ook mogelijk is om de berichten in het forum in tegenovergestelde volgorde te laten zien. Als in, het laatst geplaatste bericht staat bovenin op pagina 1 ipv bijvoorbeeld pagina 6 onderin.

Denk dat wanneer je ook meldingen kan aanzetten voor specifieke topics je op deze manier ervoor kan zorgen dat je ook sneller bij het nieuwe bericht bent. Nu moet je nog geregeld opnieuw inloggen, weer naar het juiste topic, pagina verversen zodat je ook werkelijk ingelogd bent en dan naar het laatste bericht scrollen.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Hopelijk gaat het jullie ook lukken om alle huidige topics over te zetten naar het nieuwe forum, ben in ieder geval heel benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Dit lijkt te lukken. Heeft ook onze voorkeur.

Ik ben benieuwd of het ook mogelijk is om de berichten in het forum in tegenovergestelde volgorde te laten zien. Als in, het laatst geplaatste bericht staat bovenin op pagina 1 ipv bijvoorbeeld pagina 6 onderin.

Forum blijft chronologisch. Wel kijken we naar een notificaties of in ieder geval een duidelijk onderscheid voor topics waar nieuwe posts in staan.

Arry1338

Oké, maar is het niet mogelijk om de optie toe te voegen "oud naar nieuw" of "nieuw naar oud"?

Wielervolger

Is er nog een update over het nieuwe forum?

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Het nieuwe forum is inmiddels klaar om getest te worden. Wie nieuwsgierig is en wil meehelpen met het vinden van bugs kan zich bij mij melden. Stuur mij een PB!

De livegang zal het nieuwe forum laat nog even op zich wachten. Eerst gaan we de site vernieuwen en daarna volgt het forum.

HZ57

Mogelijkheid om je bericht te herstellen gedurende een korte periode

Rawolf

Grootste probleem wat ik met wielerflits heb is nog steeds dat login gedoe. Soms melding dat je niet ingelogd bent en dus geen berichten kan sturen. (terwijl je wel ingelogd staat.

Nieuwe forum mag ook wel een wat beter spamfilter

En het zou natuurlijk leuk zijn als je ook afbeeldingen kunt sturen.

Cornelo

luxedingetje voor op de backlog: Reddit (aan de rechterkant) en Gathering of Tweakers (bovenkant) hebben handige links bij topics in de marge staan. Zo zou Scorito topic bv links kunnen hebben naar scorito, wielerorakel, die ene excel, etc.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Zoals je ziet is het nieuwe forum (eindelijk) live! We blijven het vanaf nu uitbouwen en verbeteren. 

Ab Normaal

Ik mis wel het overzicht van de laatse topics zoals bij het oude forum.

Nu zie je enkel de laatste reacties en als die veelal binnen hetzelfde topic zijn is het echt zoeken naar het topic waarop je wilt reageren.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.