Nieuw forum op komst: Wat wil jij?

1 2 3 »
Maillot à Pois
Ab Normaal
#50
Ik mis wel het overzicht van de laatse topics zoals bij het oude forum. Nu zie je enkel de laatste...

Wat jij wil krijg je als je op Nieuw klikt naast Topics:

Ab Normaal

Ah, ok. Thanks man.

Maillot à Pois
Ab Normaal
#52
Ah, ok. Thanks man.

Ook maar ontdekt door een beetje rond te klikken.

@redactie:
dat zou voor mij de standaard startpagina voor het forum mogen zijn. Bij de huidige moet je naar mijn gevoel te veel doorklikken om in de uiteindelijke topics terecht te komen.
Verder een grote verbetering!

Romāns Vainšteins

Geen touw aan vast te knopen dit nieuwe forum, maar straks vind ik het vast wel weer normaal. 

Romāns Vainšteins

Ik heb wel mijn foto kunnen toevoegen, dat dan weer wel.

esims2.0

Ik zie dit nieuwe forum nu net. Ziet er goed uit.

Raul Alcala

Ik wil dat dikke vrouw zn ban ongedaan gemaakt wordt. 

Koekebakker
Maillot à Pois
#51
Wat jij wil krijg je als je op Nieuw klikt naast Topics:

Maar de lijst die je krijgt is onvolledig. Of kan ik instellen welke topics ik wel en niet weergegeven wil hebben in die Nieuw-lijst?

Dit is namelijk wat ik zie als ik op "Nieuw" klik:

Terwijl op hetzelfde moment in de rechterkolom op https://forum.wielerflits.nl/ te zien is dat er updates zijn in veel meer topics:

 

Maillot à Pois
Koekebakker
#58
Maar de lijst die je krijgt is onvolledig. Of kan ik instellen welke topics ik wel en niet weergegev...

Heb ik intussen ook gemerkt. Nieuw toont alleen reacties in topics die pas recent aangemaakt zijn.
Om ook de recente reacties te zien in topics die al langer bestaan, klik je blijkbaar beter Actief.

Koekebakker
Maillot à Pois
#59
Heb ik intussen ook gemerkt. Nieuw toont alleen reacties in topics die pas recent aangemaakt zijn.Om...

Ah, dank. Dat lijkt inderdaad wel het complete overzicht te zijn.

Suggestie voor de admins: de lijst die je nu krijgt bij Actief tonen bij Nieuw. De lijst die je nu bij Nieuw te zien krijgt, kan dan waarschijnlijk verdwijnen, want die lijkt me niet interessant voor gebruikers. Of anders vervangen door 'Nieuwe topics'.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Koekebakker
#60
Ah, dank. Dat lijkt inderdaad wel het complete overzicht te zijn. Suggestie voor de admins: de lijs...

Goede suggestie! Ga ik doorgeven aan onze developer. Om meteen de verwachtingen goed te managen: zoals jullie van ons gewend zijn zal dit in Q3 2024 wel gefixt zijn. Alles daarvoor is winst. 🤪

Sies
Maxim Horssels
#61
Goede suggestie! Ga ik doorgeven aan onze developer. Om meteen de verwachtingen goed te managen: zoa...

Niet te rooskleurige verwachtingen schetsen aub Maxim!

Romāns Vainšteins

Het is me gelukt om in te loggen! Odysseus eat your heart out.

josemanuelfuente

Geen fan van dit

Poeksel

Ik zou het fijn vinden als je de laatste postings (met inhoud) in een overzicht kan zien  (fijner dan dat je alleen de topics ziet en die eerst moet bezoeken).

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin

Zoals jullie zien hebben we het forum verbreed. Leest net wat fijner op desktop. Het is nu ook mogelijk om emoji's te gebruiken én onderaan zie je nu op welke pagina je zit doordat deze gikgedrukt is.

Dank voor jullie feedback!

Poeksel

Maxim, kun je deze link delen met de auteurs van WF? 

https://onzetaal.nl/taalloket/langeafstandsloper

Want het gaat nogal eens fout, bijvoorbeeld bij "Deze grote ronde-ritten uit 2023 zullen ons nog lang heugen " (tenzij echt bedoeld is dat het om grote ritten gaat).

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Deze week releasen we weer een paar veranderingen/verbeteringen

  • In de topiclijst zie je binnenkort een preview van de laatste reactie i.p.v. eerste reactie van een topic
  • Default avatar wordt licht grijs WF-logo i.p.v. blauw logo met random wit icoontje
  • Forum krijgt een widget in de sidebar naast berichten met de laatst actieve topics
  • De mobiele weergave krijgt nieuwe breadcrumbs bovenin, om makkelijk te navigeren (Forum > Feedback > Verbeterpuntentopic)

Op verzoek gaan we ook het statistiekje van het aantal forumreacties weer tonen op de profielpagina van users.

esims2.0

Allemaal goede verbeteringen, alleen had ik de breedte van het topic overzicht graag smaller gezien. Zoals van dit forum (onderste afbeelding).

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin
esims2.0
#69
Allemaal goede verbeteringen, alleen had ik de breedte van het topic overzicht graag smaller gezien....

Waarom zou je dat graag willen? Compacter = overzichterlijker? 

esims2.0

Ja ongeveer, ik vind de indeling van dit forum mooier. Nu heb je ook een lelijke witte ruimte naast de tekst (in het screenshot met pijlen aangegeven).

esims2.0
Maxim Horssels
#68
Deze week releasen we weer een paar veranderingen/verbeteringen In de topiclijst zie je binnenkor...

Het topic overzicht heeft ook een bladerfunctie zie ik nu pas. 👍 Top.

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.