Ook maar ontdekt door een beetje rond te klikken.
@redactie:
dat zou voor mij de standaard startpagina voor het forum mogen zijn. Bij de huidige moet je naar mijn gevoel te veel doorklikken om in de uiteindelijke topics terecht te komen.
Verder een grote verbetering!
Maar de lijst die je krijgt is onvolledig. Of kan ik instellen welke topics ik wel en niet weergegeven wil hebben in die Nieuw-lijst?
Dit is namelijk wat ik zie als ik op "Nieuw" klik:
Terwijl op hetzelfde moment in de rechterkolom op https://forum.wielerflits.nl/ te zien is dat er updates zijn in veel meer topics:
Heb ik intussen ook gemerkt. Nieuw toont alleen reacties in topics die pas recent aangemaakt zijn.
Om ook de recente reacties te zien in topics die al langer bestaan, klik je blijkbaar beter Actief.
Ah, dank. Dat lijkt inderdaad wel het complete overzicht te zijn.
Suggestie voor de admins: de lijst die je nu krijgt bij Actief tonen bij Nieuw. De lijst die je nu bij Nieuw te zien krijgt, kan dan waarschijnlijk verdwijnen, want die lijkt me niet interessant voor gebruikers. Of anders vervangen door 'Nieuwe topics'.
Goede suggestie! Ga ik doorgeven aan onze developer. Om meteen de verwachtingen goed te managen: zoals jullie van ons gewend zijn zal dit in Q3 2024 wel gefixt zijn. Alles daarvoor is winst. 🤪
Deze week releasen we weer een paar veranderingen/verbeteringen
- In de topiclijst zie je binnenkort een preview van de laatste reactie i.p.v. eerste reactie van een topic
- Default avatar wordt licht grijs WF-logo i.p.v. blauw logo met random wit icoontje
- Forum krijgt een widget in de sidebar naast berichten met de laatst actieve topics
- De mobiele weergave krijgt nieuwe breadcrumbs bovenin, om makkelijk te navigeren (Forum > Feedback > Verbeterpuntentopic)
Op verzoek gaan we ook het statistiekje van het aantal forumreacties weer tonen op de profielpagina van users.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.