Als dit een volwassen, goed uitgevoerde spelmodus wordt ben ik enthousiast. Met vrijspelen van stats, of toe te bedelen punten.. of een automatische levelling van je renner aan de hand van XP.
Helaas ken ik Cyanide, en verwacht ik weer een flink gebugde update van Cycling Manager 1. Jammer dat er niet een keer een 10 x zo hoog budget vrij komt om eens een echt deftige versie van het spel te maken.
Cycling Manager 1.15.1 dus. Maar ik ga hem zeker spelen.
Tja, ik geniet er wel eens van om het te spelen, maar ik wil het echt niet elk jaar kopen. Daar vind ik het niet goed genoeg voor en daarvoor wordt er ook niet genoeg vernieuwd ieder jaar. Ik heb 2008 en 2013 in bezit en heb die laatste net weer afgestoft. Heb er nu een database van 2015 voor gemaakt (FDB15 van PCM14 omgebouwd) en ga binnenkort maar weer eens beginnen. Heb ook dit jaar niet zoveel nieuws gehoord, dus ik wacht nog wel weer een paar jaartjes ;)
Heb het spel vorig jaar voor de eerste keer gekocht, maar ik ben niet tot veel spelen toegekomen. Toch vond ik 1 of 2 wedstrijden spelen per dag wel leuk, maar dat lukte lang niet elke dag. Ook ben ik er nog vrij slecht in. Moet alle mogelijkheden nog steeds onder de knie krijgen. Bovendien is verstand van al die databases (?) en dingen totaal niet aan mij besteed. Of ik PCM 2015 ga kopen? Eerst PCM 2014 maar afmaken....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.