Pro Cycling Manager 2015

1 2 3 4 ... 13 14
slice

'@Rhohan, bootcamp!

Rhohan

Rhohan, als je wil gamen koop je toch geen Mac??

Dat was een paar jaar geleden misschien nog zo, maar tegenwoordig ligt de focus van veel ontwikkelaars steeds meer op Osx

ThibautPinot

Het is cyanide weer niet gelukt een goed spel te maken. Nadat ik in de pro cycling mode al 6 keer ben gecrasht is het nu helemaal fout gegaan. Toen de race deed laden crashte het weer en daarna was mijn carrière weg en kon ik hem niet meer openen....

Javier

'@TB

Dat is echt behoorlijk balen.. Ik herinner mij ook veel momenten waarop koersen laden echt een eeuwigheid duurde.

Kristoffan

Op de console versie begonnen met Pro Team eerst op amateur niveau alleen daar kun je met een 72 rated klimmer winnen van contador..

Dus voor Professioneel gekozen daar klopt het allemaal wel je klimt niet beter dan je 72 genootjes. Tenzij vorm beter is natuurlijk.
Maar goed begonnen met het standaard team in Nederlandse WK shirtjes. Je begint met 0 euro en aan het eind van elk seizoen, één seizoen is verdeeld over 3 koersen: Critérium International (CI), Dauphine en de Tour de France, kun je nieuwe renners kopen. Het eerste seizoen 2015 niet verder gekomen dan een 8e plaats in een tijdritje, en kwam met 20.000 het seizoen uit. Je moet overigens Top 20 rijden in CI wil je de Dauphine rijden. Wil je de Tour rijden dan zul je Top 10 moeten rijden in de Dauphine. Toen had ik een goedkope klimmer gekocht Jose Herrada en ging voor die top20, dat was gelukt en toen kwam de Dauphine. Ik had hier werkelijk niets te zoeken met standaardrenners die na 3 koersdagen niet meer goed herstelden. Uiteindelijk zo snel mogelijk doorheen gegaan om versterkingen te kopen. Had aan het eind van 2016, 60.000 en kocht toen Anacona, een redelijk goede klimmer die met de beste mee kan in het CI. Het probleem is zijn slechte tijdrit, ik verloor ongeveer 50 seconden op de eerste en 30 seconden op de beste klimmers. De 3e en laatste etappe van het CI finisht op de Mont Ventoux, even tussendoor met Anacona had je ook niks in de Dauphine te zoeken dus ik had nodig nieuwe renners nodig maar om die vrij te spelen moest ik het CI winnen. Ik heb mijn spel opgeslagen op 20km van het einde want dan begint de Ventoux en kan ik naar het menu en weer teruggaan op 20km als het fout gaat. Elke keer werd ik 2e of 3e achter Vuillermoz en Taaramaë, na 10x proberen reageerde Vuillermoz een keer niet op een redelijk vroege aanval van Kiserlovski, Ik ging mee en Taaramae ook maar Vuillermoz bleef nog wachten. Toen doorgetrokken en Taaramae laten kraken. Vuillermoz was intussen wel bezig aan een inhaalrace. Ik kon niet harder want anders zou ik stil vallen maar Vuillermoz kwam steeds dichterbij.. Het was een gevecht tot de finish en uiteindelijk ben ik 20 seconden voor hem geëindigd maar Vuillermoz had een voorsprong van 23 seconden dus ik al balen maar was de bonificatieseconden vergeten van 10,6 en 4 seconden. Dus uiteindelijk gewonnen met 1 luttele seconde. Ik was zo blij want nu kon ik eindelijk verder, na het seizoen kocht ik Bardet, Kreuziger, Kelderman, Mezgec en Hofland. Overigens als je het CI eenmaal wint dan komt er betere tegenstand in die wedstrijd dus ik werd 3e met Bardet. Nu in de Dauphiné op het moment 3e in de ranking maar kan nog zakken aangezien er nog zware bergritten komen.

Lang verhaal, voor de lezer.

Ik heb trouwens ook gezien dat als je de Tour de France wint je legendarische renners kunt kopen, dan spreken we over Merckx, Hinault, Cipollini etc.. kan niet wachten!

ThibautPinot

Alweer een andere carrière met Lotto Jumbo wat crasht en daarna opeens verwijderd is. Begint een beetje irritant te worden van Cyanide dat ze geen foutloos spel kunnen maken.

JamesEvans2014

Ik ben nu bezig met een carrière met een eigen gemaakte ploeg op de PCM-versie. Heb net de Giro uitgespeeld. Stond voor de laatste bergetappe met Thibaut Pinot 14 seconden achter op Vincenzo Nibali. Op de Col du Finestre liet ik de knechten vol doortrekken en al snel bleek Nibali te wankelen. Na te reageren op een aanval van Porte, werd het gat nog eerst gedicht door Landa. Een tweede aanval was wel succesvol. Terwijl Pinot de Giro aan het winnen was, kreeg Nibali last van een Floyd Landis inzinking. Hij verloor meer dan acht minuten, waardoor ik onverwacht het klassement met groot verschil won.

yoeri

Na het lezen van de positieve reacties hier heb ik vorige week ook het spel na vele jaren (2003) weer eens gekocht. Ik heb tot op heden alleen speel als prof gespeeld, echter krijg ik na elke gewonnen rit weer hetzelfde bericht. Eerste overwinning continental, ook bij een grote ontsnapping krijg ik weer eerst ontsnapping van meer dan 10 en 25 ofzo (meer dan 100 en 150, 200 hebben ze niets voor??). Voor eindklassementen (meerdere gewonnen) krijg ik ook dezelde eerste overwinning continental reward en voor eindwinst truien als berg, jongeren en punten krijg ik helemaal geen punten of meldingen. Ook krijg je geen punten of meldingen als je meerdere ritten of eindklassementen in 1 seizoen wint, lijkt me niet kloppen toch? Of extra punten na het winnend afsluiten van meerdere klassementen in 1 ronde? Hebben ze dit gewoon zwaar slecht uitgewerkt of klopt er bij mij iets niet?

yoeri

Klopt het ook dat je eigenlijk nooit emails krijgt? Alleen over prijzengeld?

Klootje Kriekeljon

:( vanmorgen naar de winkel geweest, spel gekocht.

Krijg m niet aan de praat door kapotte DVD-speler. Andere DVD-speler er in gezet, doet het ook niet. Hij herkent hem wel, in zowel BIOS als verkenner. Maar zodra (in beide) de DVD er in gaat blijft hij bezig zonder hem te openen. Waarschijnlijk iets met het moederbord?

Wat nu? Ik heb het spel, ik heb een sleutel.. maar geen DVD-speler om te installeren.

Zou een eigenaar van het spel zo lief willen zijn voor mij om er een .ISO van te maken en deze als torrent aan te bieden? Zit met mijn handen in het haar hier..

Klootje Kriekeljon

Iemand, niemand? Ik heb Cyanide ook al gevraagd voor een installatie bestand oid.

Javier

'@Klootje

Ik heb weinig verstand van computers, heb de game zelf niet en ik kan je helaas niet helpen. Wat ik je wel zou willen adviseren is om sowieso even langs de zaak te gaan waar je de PC hebt gekocht, daar hij gerepareerd kan worden.

Misschien zou je het spel op de PC van een familielid/vriend kunnen installeren om er zodoende een Torrent van te maken.

Laatst gewijzigd
Marakus

'@Klootje, misschien kun je hem activeren op Steam met je code. Het proberen waard zou ik zeggen!

Klootje Kriekeljon

Goede tip! Geprobeerd, maar helaas is PCM niet een officieel Steam spel, waardoor hij de code niet herkent.

Klootje Kriekeljon

Ongelofelijk. Beide DVD-spelers waren kapot en speelden alleen nog maar CD af.

Tegen beter weten in toch nog een 3e gekocht. En nu is het probleem opgelost! What are the odds....

iLLan

Haha, awkward. Anders was het wel mooi zonde geweest van de nieuwe dvd-speler. Maar nu lekker spelen.

WCEendT

Gister PCM 2015 gekocht en geïnstalleerd geactiveerd etc. maar nu start ik het spel op en ga ik naar opties en zie ik geen enkele database om te selecteren ook wanneer ik op carrière druk crasht de game 10 v/d 10 keer.

Iemand die mij kan helpen?

P.S.
Heb ook al versie 1.2.0.0 dus daar ligt het niet aan.

Klootje Kriekeljon

Dat is heel vreemd! Dan is de installatie niet goed gegaan.

Probeer anders deze DB te downloaden. http://forum.pcmfocus.com/files/file/1176-fdbrealname2015v2/ Volg de instructies precies op zoals je ze ziet.

Klootje Kriekeljon

Zit zelf nu in seizoen 3 van mijn carriere. Ben begonnen bij Metec als talent ronderenner. Na een veelbelovend debuutjaar waarin ik oa nationaal kampioen tijdrijden werd kon ik kiezen uit Astana, AG2R, Garmin, Tinkoff en TLJ. Natuurlijk ben ik trouw gebleven aan de Hollandse formatie.
In het eerste seizoen brak ik mijn pols waardoor ik er 2 maanden uit ben geweest. Men een fantastische comeback versloeg ik Froome in de Vuelta en werd wereldkampioen tijdrijden. Het derde seizoen is er eigenlijk al één waarin ik het seizoen domineer, maar mijn relatief lage aanval-stats maken het nog wat pittig. Toch wel wat vroeg voor een 21-jarige.

Al met al ben ik zeer enthousiast over de Be a Pro-spelmodus. Het is niet helemaal waarop ik gehoopt had, maar toch ben ik erg blij ermee. Voor mij persoonlijk hadden ze dit jaren geleden er al bij mogen doen. Wel moet je accepteren dat je wat minder aan het spelen bent in deze modus. Ook vind ik dat je vrij rap op het punt komt dat je alles vrijgespeeld hebt voor je carrière. Moet wel gezegd worden dat ik niet denk dat het helemaal normaal is hoe snel ik geleveld ben. De wijze van groeien in stats is wel prima gedaan, je kunt gewoon switchen op een andere specialiteit wanneer jij wilt.

Al met al, 7.5 uit 10 voor Be a Pro.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@klootje
Denk niet dat dat gaat helpen, want ik heb nu al 3x de game opnieuwe geinstalleerd en tot 3 keer toe kan ik niet spelen. Je zou toch denken dat er een standaard database is waardoor dat wel moet kunnen, denk dus dat het probleem ergens anders ligt.

Met metec de vuelta rijden? :O

Klootje Kriekeljon

Nee nee bij TLJ :) ongelukkig taalgebruik v mijn kant zie ik nu.

Das wel vervelend dan. Heb je al je drivers geupdate (voor v je videokaart)? Of misschien DirectX niet up to date?

WCEendT

'@kk
Controleer nu op updates voor mijn driver en heb DirectX 11 (is dat up to date???).

Klootje Kriekeljon

Ja 9 is al genoeg zelfs. Meestal is het je videokaart als het spel niet opgestart wordt. Maar volgens mij start hij bij PCM het spel wel op, maar zodra je een race doet kapt ie er mee. Dus denk eerlijk gezegd dat het iets anders is.

WCEendT

Ja ik start het spel op, dan zie ik niet het intro filmpje, druk ik op esc (skip je het) en dan kijk ik bij database staat er niks, maar als ik naar list of starters ga dan zie ik wel weer waardes van renners. Als ik dan op career druk dan krijg ik gewoon gelijk een crash report en kan ik niks verder.

Klootje Kriekeljon

Dan is het spel gewoon niet goed geïnstalleerd.

Ik zou in software het spel verwijderen. Dan in program files je map verwijderen van cyanide en in mijn documenten de map van PCM2015 verwijderen. PC opnieuw opstarten en opnieuw installeren. Heb je geen meldingen gekregen bij 1e x installeren dat het niet helemaal goed gegaan is?

1 2 3 4 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.