Pro Cycling Manager 2015

1 2 ... 5 ... 13 14
WCEendT

Geen meldingen, ik heb ook maar 1 PCM 2015 map, alleen in program files. Als ik het goed heb, zal het ff nakijken.

Klootje Kriekeljon

In 'mijn documenten' staat ook een map als het goed is.

WCEendT

'@Klootje
Ja wat zit daar allemaal in bij jou? Bij mij alleen crash report & dxdiagoutput.

WCEendT

Heb het opnieuw erop gezet en weer hetzelfde probleem, ook zie ik alleen een pcm of cyanide map in mijn program files.

Klootje Kriekeljon

Even contact opnemen met cyanide support.

WCEendT

Was het maar zo'n feest dat die reageerde, denk dat hun ook weekend houden ;)... dat word dus sws pas maandag.

WCEendT

Naja, bedankt voor je hulp. Als je nog wat bedenkt hoor ik het wel :D.

Klootje Kriekeljon

Het is gewoon heel vreemd dat je al bijv. een database mist. Dat betekent dat de installatie niet goed gegaan is. Corrupte DVD? Hij is origineel? Of speel je via Steam? Zou dat kunnen?

WCEendT

Heb de originele PCM 2015, vorig jaar geprobeerd te spelen met "illegale" versie van PCM 2014 maar daar had ik dit zelfde probleem... zie hier de reden dat ik nu wel de originele heb gekocht. Snap er geen k*t van, ga zo meteen maar mijn oude laptop erbij pakken kijken of daar hetzelfde probleem is.

Klootje Kriekeljon

Ja probeer dat eens. Want ik twijfel ernstig aan je pc waarop je het installeert ;)

WCEendT

'@klootje
Net nieuwe laptop, dus het zal mij verbazen als ie het wel op mijn oude laptop doet (ook al is die meer gemaakt voor gamen/games).

WCEendT

Maaruh Klootje wat zit er allemaal in die 2e PCM map van jou dan?

Klootje Kriekeljon

'-Cloud(map)
-CrashReport(map)
-Exports(map)
-Mod(map)
-WeeklySaves(map)
Pro Cycling Manager 2015.log

WCEendT

'@klootje
Hij lijkt het te doen op mijn andere laptop, raar want eigenlijk alles is slechter op die laptop. Het zou dus gewoon moeten werken op deze, ga er toch nog ff achteraan... misschien ff kijken of ik de bestanden op die laptop kan overzetten naar deze en kijken of het dan wel werkt.

Klootje Kriekeljon

Nou mooi toch? Je kunt hem in ieder geval spelen. Toch die gekke taplop ;)

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Klootje
1 probleem, kan wss niet spelen want de video kaart van deze laptop is niet al te goed meer... maar we zijn een stap verder.

jerteg

'@Klootje
Is het niet jammer dat je al zo snel zo goed bent, want, op je 20ste (als ik goed heb gelezen), de Vuelta winnen is niet echt normaal, en dan ben je al na 2/3 seizoenen eigenlijk uitgespeeld..

WCEendT

'@jerteg
Weet niet wat zijn stats zijn, maar zo te lezen begon hij of heel goed of heeft hij de moeilijkheid op normaal staan (niet extreem dus).

WCEendT

Klootje, het is me gelukt :D!!!

Het probleem zat hem erin dat "somehow" die ander map niet mee werd geinstalleerd en dus had ik geen database, heb nu die map (in documenten) gekopieerd van mijn andere laptop en nu doet de game het ook op deze laptop. Heeft me een dag gekost, maar uiteindelijk ;).

jerteg

'@wceendt
Dat kan, heb de mode zelf nog niet gespeeld. Heb het spel niet eens :(. Het ziet er op filmpjes wel leuk uit, wel jammer dat je in je eerste jaar al de beste bent van je leeftijdsgenoten.

Klootje Kriekeljon

Nice WCEendt! Dat wordt een latertje dan. ;) Have fun.

WCEendT

'@Jerteg
Eerste race gespeeld en ben onder de indruk van de kwaliteit (ik speel op alles max), stuk verbeterd sinds PCM 13.

@klootje
Zekers, thnx voor je moeite !!!

Laatst gewijzigd
slice

Gefeliciteerd WCEeendT! Heerlijk gevoel als het dan toch lukt. Na al de verhalen denk ik dat ik hem zelf ook maar ga kopen!

Raafje

'@WCEendT
ik heb hem nog niet gekocht maar ik ga het wel binnenkort doen hoe kon het dan dat je PCM 2015 niet helemaal goed installeerde?
als je het spel installeerd moet je toch gewoon de instructies volgen en hoef je niks geks te doen?

WCEendT

'@Raafje
Ligt aan mijn laptop, somehow... heel gekloot maar uiteindelijk heb ik hem aan de praat gekregen.

Alleen is er weer een nieuw probleem ontstaan, de database die ik normaal gebruik (pcmdaily) die doet het niet en wat ik ook probeer ik krijg hem niet aan de praat.

@Klootje
Dus voor die database link die jij stuurde kan ik die gewoon gebruiken met patch 1.2.0.0 ??? Of moet ik daar echt de eerste patch hebben 1.0.0.0?

1 2 ... 5 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.